Quina fruita puc posar mes
Quina fruita puc posar mes
Bones! El meu fill te vuit mesos i menja tot mb d moment! Ara a veure q fara amb el peix!
El fet es q la papilla d fruita casi sempre li fem del mateix : poma , pera, platan imgaleta maria!
Quan era temps li posavem melo i algun dia tambe li he posat taronja!
Quina fruita puc posar mes? Pressec encara no puc i maduixes tampoc......em doneu alguna idea!? Q els hi poseu vosaltres? Gracies!!
El fet es q la papilla d fruita casi sempre li fem del mateix : poma , pera, platan imgaleta maria!
Quan era temps li posavem melo i algun dia tambe li he posat taronja!
Quina fruita puc posar mes? Pressec encara no puc i maduixes tampoc......em doneu alguna idea!? Q els hi poseu vosaltres? Gracies!!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Re: Quina fruita puc posar mes
Hola Fai,
A banda de les típiques que ja li poses jo també n'hi faig de pruna i li agrada força. El que no li agrada és la barreja, o sigui que cada dia li faig d'una fruita diferent i li barrejo amb iogurt natural i galeta. Li encanta.
A banda de les típiques que ja li poses jo també n'hi faig de pruna i li agrada força. El que no li agrada és la barreja, o sigui que cada dia li faig d'una fruita diferent i li barrejo amb iogurt natural i galeta. Li encanta.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Hola!
El meu també té 8 mesos, a part del que tu ja dius (que nosaltres tb li solem posar poma, pera i suc de taronja), tb li posem pruna, magrana, mandarina, mango, raïm, alguna vegada li he posat figues,..., ara vull preguntar si pot tastar el coco, pk en tinc un per obrir a la cuina i quan l'obri li deixaré tastar!
El meu també té 8 mesos, a part del que tu ja dius (que nosaltres tb li solem posar poma, pera i suc de taronja), tb li posem pruna, magrana, mandarina, mango, raïm, alguna vegada li he posat figues,..., ara vull preguntar si pot tastar el coco, pk en tinc un per obrir a la cuina i quan l'obri li deixaré tastar!
Et deixo les fruites de tardor que no estan desaconllades: Magana, codony, xirimoia, Raïm, taronja, pera, Plàtan, mandarina, poma, Alvocat i aranja. Sempre aplicant la lògica dl que mengeu a casa sovint....
Als meus les mandarines els xiflen!!!!
Merciiiiiiiii a totes!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
primerenca34 ha escrit:Noies, la magrana com els la doneu? En suc?
Jo la fruita li faig ratllada pel broc gros, perquè s'acostumi als trossos, però quan hi poso magrana la barrejo amb un xic de poma o plàtan i la passo pel túrmix; després li afegeixo un altre tipus de fruita ratllat gruixit i ja està! Vull dir : magrana i poma triturades + plàtan ratllat gruixut i suc de taronja i altres combinacions.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |