Suc de taronja
Suc de taronja
Bones! Magradaria saber a partir d quan doneu bibi d suc d taronja al vostre fill? I quan li doneu? Vull dir si li doneu durant la tarda un cop ja ha berenat ! I tambe volia saber quan els hi doneu la reixa aquella q pots posar fruita a dins perque roseguin o xuclin?i tb a quina part del dia els hi doneu! Al cap duna hora dhaber berenat o q? Em trobo q el meu fill des del mes 4 li he establert jo lhorari d menjar ja q hem fet bibero i q veig q ell no reclama q te gana pero quan beu el plat o el bibi es desepera! Per aixo pregunto quan doneu la reixa o per ex el bibi d suc d taronja! Merciiiiii
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: Suc de taronja
Hola!
El meu té set mesos i mig i mai li he donat un bibi de suc de taronja, crec que es molt bèstia! El que si faig es posar-li suc de taronja o taronja a la "papilla" de fruites de la tarda, i no tots els dies, tp!
El tema reixeta no en tinc ni idea, jo sempre li he donat el bastonet de pa, mig plàtan, etc sense la reixeta i no s'ha ennuegat. Abans d¡empassar-se un tros massa gros, tussen i el treuen fora. Així que no sé a partir de quan el pots fer servir!
Aviam què et diuen les altres mamis, tinc curiositat, sobretot pel suc de taronja!
:)
El meu té set mesos i mig i mai li he donat un bibi de suc de taronja, crec que es molt bèstia! El que si faig es posar-li suc de taronja o taronja a la "papilla" de fruites de la tarda, i no tots els dies, tp!
El tema reixeta no en tinc ni idea, jo sempre li he donat el bastonet de pa, mig plàtan, etc sense la reixeta i no s'ha ennuegat. Abans d¡empassar-se un tros massa gros, tussen i el treuen fora. Així que no sé a partir de quan el pots fer servir!
Aviam què et diuen les altres mamis, tinc curiositat, sobretot pel suc de taronja!
:)
Noies, es veu que donar sucs amb bibi no és gaire recomanable,doncs afavoreix la formació de Caries.
Mireu-vos si us plau el link adjunt: http://www.dra-amalia-arce.com/2010/03/ ... beron.html
Mireu-vos si us plau el link adjunt: http://www.dra-amalia-arce.com/2010/03/ ... beron.html
Jo no li he donat mai suc de taronja, li he barrejat algun cop amb la fruita a berenar i fa una cara de pomes agres pobret,, nk li acaba d'agradar.
El meu fara 9 mesos ii li dono trossets de fruita amb la forquilla mentres dinem i se'ls va menjant al seu ritme, jo no tinc la reixa aquesta.
El meu fara 9 mesos ii li dono trossets de fruita amb la forquilla mentres dinem i se'ls va menjant al seu ritme, jo no tinc la reixa aquesta.
Jo no li he donat mai suc de taronja, li he barrejat algun cop amb la fruita a berenar i fa una cara de pomes agres pobret,, nk li acaba d'agradar.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
La meva també té els horaris molt establerts i jo no li donc res entre menjades, té casi 6 mesos i jo el suc de taronja li donc amb la papilla de fruita però uns dies que va anar molt restreta li vaig donar un parell de culleradetes.
Quan acaba de dinar a vegades li deixo xupar un tros de fruita ( ara fa uns dies que mossega molt fort suposo que perquè li comencen a apretat les dents i la fruita fresqueta en aquesta malla que dius tu crec que li agrada ) i avui ha xupat per primera vegada una galeta sense gluten després de la fruita de la tarda.
Quan acaba de dinar a vegades li deixo xupar un tros de fruita ( ara fa uns dies que mossega molt fort suposo que perquè li comencen a apretat les dents i la fruita fresqueta en aquesta malla que dius tu crec que li agrada ) i avui ha xupat per primera vegada una galeta sense gluten després de la fruita de la tarda.
doncs jo a la meva nena si que li donava sucs de taronja quan deuria tindre uns 8 mesos, però sense sucre!!!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Sagmai, molt interessant el tema de la càries per beure coses dolces en bibi!
El meu encara no beu ni aigua, quan té set fem teta, però quan comenci a donar-li aigua o sucs serà amb un got, ell aprèn ràpid i m'estalviaré fer transicions de recipient en recipient!
El meu encara no beu ni aigua, quan té set fem teta, però quan comenci a donar-li aigua o sucs serà amb un got, ell aprèn ràpid i m'estalviaré fer transicions de recipient en recipient!
Cabana ha escrit:Sagmai, molt interessant el tema de la càries per beure coses dolces en bibi!
Jo opino el mateix

jo només n'hi donava un parell de cullerades després de berenar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |