Bibi d'aigua a la llar
Bibi d'aigua a la llar
No sabia on posar aquesta entrada: aliments, llet o altres.
A la llar on portaré el meu fill el proper novembre, quan tingui 6 mesos, em demanen un biberó per donar-li l'aigua.
Jo no ho veig clar. Us explico: fem LME, els bibes els coneix peronno li agraden gaire i jo m'he llegit el llibre del dr. CG que prcisament diu que no els hem d'omplir la panxa amb aigua!!!
Què farieu?
Jo sóc de l'opiió que si té llet no necessita aigua i, en tot cas, si en volgués, que begui en got,no?
A la llar on portaré el meu fill el proper novembre, quan tingui 6 mesos, em demanen un biberó per donar-li l'aigua.
Jo no ho veig clar. Us explico: fem LME, els bibes els coneix peronno li agraden gaire i jo m'he llegit el llibre del dr. CG que prcisament diu que no els hem d'omplir la panxa amb aigua!!!
Què farieu?
Jo sóc de l'opiió que si té llet no necessita aigua i, en tot cas, si en volgués, que begui en got,no?
Re: Bibi d'aigua a la llar
Jo he portat got a la llar i cap problema!
Catalana, quina edat té el teu?
Gràcies
Gràcies
Porta un got d'adaptació.
Ho demanen per comença a fer ús de utensilis de cuinar.
Jo tb vaig fer lactancia exclusiva i el vaig porta, es per fer els habits, que ho fara mes endavant, pero aixi ja es va conexen el seu got.
Encara faig pit, el meu nen te 22 mesos, i el menja de tot, usa cullera, got i forquilla.
Tranquila, q respectan al menys en la meva ho van fer.
I en dvd que vam passar, q es mes al final del curs el nens ja saben cual es al seu got, etc
Ho demanen per comença a fer ús de utensilis de cuinar.
Jo tb vaig fer lactancia exclusiva i el vaig porta, es per fer els habits, que ho fara mes endavant, pero aixi ja es va conexen el seu got.
Encara faig pit, el meu nen te 22 mesos, i el menja de tot, usa cullera, got i forquilla.
Tranquila, q respectan al menys en la meva ho van fer.
I en dvd que vam passar, q es mes al final del curs el nens ja saben cual es al seu got, etc
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Nosaltres denanem bibe per l'aigua però la veritatt és que ara els nadons no beuen aigua perquè prenen llet el que passa és que ho tenim a la llista perquè més endavant quan mengin altres aliments si que tindran més set, però en el nostre cas qui diu bibe diu got d'adaptació o got normal, el que vosaltres volgueu utilitzar, la qüestió és tenir un recipient per beure aigua quan tingui set, sigui ara o sigui d'aquí 2 mesos
Gràcies sargantana:28!
Enrecorda't d'explicar-nos com us va l'inici de la llar d'infants de l'altre post!
Enrecorda't d'explicar-nos com us va l'inici de la llar d'infants de l'altre post!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Si si, però és que de tres dies hi ha anat 2 :( i encara no puc definir si ha canviat alguna cosa a les nits
A nosaltres ens van fer portar un got amb boquilla d'aquests d'aprenentatge i despres li van treure i era got.
Sort!
Sort!
jo també vaig portar got directament. Si és el teu mètode de donar-li aigua (ara o en un futur), ho han de respectar.
sargantana:28 ha escrit:Si si, però és que de tres dies hi ha anat 2 :( i encara no puc definir si ha canviat alguna cosa a les nits
Perdona que sigui tan pallissa, es que estic cagadeta amb el tema!
Nosaltees demanem bibero pq normalment es al que estan acostumats pero segur que la mestra esta encantada de que begui en got. Nosaltres de seguida que els veiem preparats els hi començem a donar en got. De totes maneres parla amb l'educadora les teves inquietuds, no crec que tinguis cap problema.
Nosaltres també van portar un got d'adaptació directament, i als pocs mesos ja prenien l'aigua en got normal i cap problema. Comenta-ho directament a la mestra i segur que no et posa impediments.
pitisu ha escrit:a nosaltres també ens passa el mateix...
quantes hores el tens pensat portar a la llar? la rita per ara només hi va tres hores al matí i si algun dia es queda a la tarda seeeempre ha anat a casa a dinar. També fa LM tot i que ja no és exclusiva, també menja una mica de verdura i fruita i cereals.. Jo porto un bibi de llet meva cada matí i tot i així m'han dit que hi deixi un bibi per l'aigua, però no ho he fet. Mentre s'hi estigui tant poques hores i jo li porti llet, no li cal. La mestra m'ha insistit una mica (jo no li vaig dir que no, simplement no li havia portat i prou) però ja li he explicat que si li sembla que la nena té set, li doni llet, que sinó s'atipa amb l'aigua i després tenim problemes per dinar
Més endavant, si deixo de portar-li llet, ja li portarem un got!
ànims amb l'entrada a l'escola!!
Pitisu, el nen s'hi estarà 7h
Precisament amb la meva preguna volia obrir 2 debats: bibi vs. Got i aigua vs. Res. I segons em dis tu estas fent RES. Jo hi estic d'acord.
En parlaré amb la mestra quan planifiquem el periode d'adaptació.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |