aliments amb gluten
aliments amb gluten
Hola noies quins aliments o productes se li poden donar al peke que portin gluten ?
Vaig una mica perduda amb el gluten i el sense gluten.
A dinar li dono verdura amb pollastre, vosaltres que li barrejeu la semola tot junt amb la verdura o la bulli a part, jo tinc la babycook.
Vaig una mica perduda amb el gluten i el sense gluten.
A dinar li dono verdura amb pollastre, vosaltres que li barrejeu la semola tot junt amb la verdura o la bulli a part, jo tinc la babycook.
Re: aliments amb gluten
Dona-li pa, o prova de fer-li un caldet amb pasta petita petita, a veure què li sembla.
que li dono la sopeta de pasta lloc de la verdura?
Tutty29 ha escrit:que li dono la sopeta de pasta lloc de la verdura?
El que jo feia amb el meu fill als inicis, era donar-li la verdureta amb carn a migdia i sopeta amb pasta petita a la nit.
Una pregunta, a quina edat poden menjar els nens sopa amb pasta maravilla (d'aquelles boletes petites)?
Ara estem amb els cereals sense gluten, però quan incorpori el gluten no és millor donar sopa, sémola o pa?
Ara estem amb els cereals sense gluten, però quan incorpori el gluten no és millor donar sopa, sémola o pa?
mdemare ha escrit:Una pregunta, a quina edat poden menjar els nens sopa amb pasta maravilla (d'aquelles boletes petites)?
Poden menjar pasta des del moment que poden menjar amb gluten. Amb el meu fill, els cereals amb gluten els hi donava per esmorzar i, normalment, brou amb sèmola o pasta petita, per a sopar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |