Esmorzar al 10 mesos?
Esmorzar al 10 mesos?
Hola a tothom,
Voldria que m'expliquessiu que li doneu als vostres bebés de 10 mesos o més per esmorzar.
Jo li dono pit i després iogurt i a mig matí pa amb tomata i pernil.
Gràcies
Voldria que m'expliquessiu que li doneu als vostres bebés de 10 mesos o més per esmorzar.
Jo li dono pit i després iogurt i a mig matí pa amb tomata i pernil.

Gràcies
Re: Esmorzar al 10 mesos?
Hola!
Nosaltres encara fem LM a la nit i sovint es lleva sense gana. Jo li dono cereals amb llet tot i que depèn del dia en menja més o menys. Al matí ara ja va a la guarde i allà no menjen res, quan la vaig a buscar ja dinem directament. Els caps de setmana faig com tu, li dono pà amb tomàquet i pernil dolç, trossets de fruita o algun palet de pà a mig matí. Més que res pq dina una mica més tard de les 12 i així aguanta bé.
Nosaltres encara fem LM a la nit i sovint es lleva sense gana. Jo li dono cereals amb llet tot i que depèn del dia en menja més o menys. Al matí ara ja va a la guarde i allà no menjen res, quan la vaig a buscar ja dinem directament. Els caps de setmana faig com tu, li dono pà amb tomàquet i pernil dolç, trossets de fruita o algun palet de pà a mig matí. Més que res pq dina una mica més tard de les 12 i així aguanta bé.
El meu fill quan tenia 10 mesos bàsicament esmorzava pit. El que jo feia era asseure'l amb mi quan jo esmorzava i si li cridava l'atenció alguna cosa del que jo menjava doncs li donava (pa amb tomàquet, fruita, cereals, galetes...). Després a mig matí sovint menjava alguna tortita d'arròs o algun bastonet de pa.
La meva esmorza sobretot pit i després, segons el dia, una mica de cereals sols, pa, galetes, fruita..va picant segons li ve de gust.
El meu sempre ha fet llet amb cereals ... encara ho fa amb 23 mesos! No es tan no com el pit pero alimenta molt!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |