Fruita i llet
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Fruita i llet
Bona tarda,
La setmana que ve començaré a oferir-li la fruita a la meva filla que tindrà 5 mesos perquè a principis d'octubre ja m'he d'incorporar a la feina.
La pediatra em va dir que després de la fruita li donés una mica de llet ( pren bibe ) i la meva pregunta és, vosaltres li doneu primer la fruita i després la llet o al revés i en cas de donar primer la fruita, després li doneu la llet tot seguit o espereu una estona? És que potser són manies meves però trobo que la fruita i la llet no lliguen massa
Aiiiii, no sé que faria sense vosaltres!
La setmana que ve començaré a oferir-li la fruita a la meva filla que tindrà 5 mesos perquè a principis d'octubre ja m'he d'incorporar a la feina.
La pediatra em va dir que després de la fruita li donés una mica de llet ( pren bibe ) i la meva pregunta és, vosaltres li doneu primer la fruita i després la llet o al revés i en cas de donar primer la fruita, després li doneu la llet tot seguit o espereu una estona? És que potser són manies meves però trobo que la fruita i la llet no lliguen massa
Aiiiii, no sé que faria sense vosaltres!
Re: Fruita i llet
A mi l'enfermera em va dir el mateix, i el priner dia vaig intentar donar-li el bibi desprès de la papilla de fruita i no el va voler, i això que sempre ha sigut una golafra, així que ja no he intentat mes, jo tampoc o veig gaire bona convinació fruita i llet!! i el cert es que al segon dia ja va deixar de demanar el biberó de la nit, o sigui... que amb gana no es deu quedar 

Jo més aviat vaig sustituir una pressa de bibi per la fruita... si menja be la fruita no cal donar li res mes.
Jo li dono la fruita per berenar i despres mig iogurt, que ja substitueix el bibe. A partir del próxim més ja li podràs començar a donar els iogurts de llet de continuació. També molts cops únicament menja fruita i una galeta maria
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Pel que dieu entenc que els vostres ja es menjen tota la fruita que li oferiu, potser la pediatra m'ho va dir per si només en menja 4 cullerades...no ho sé
Des del primer dia se la mengen tota? O si no se l'acaben no els hi oferiu res més? Jo tb entenc que la fruita serà per substituïr aquell bibe però potser al principi costarà
Des del primer dia se la mengen tota? O si no se l'acaben no els hi oferiu res més? Jo tb entenc que la fruita serà per substituïr aquell bibe però potser al principi costarà
El meu nene el primer dis que va tastar la fruita va fer unes ganyotes, li agrada molt la poma i la pera, la taronja no gaire. De vegades nomes menja 6 cullerades i no li dono res mes, no es queixa de gana, aixo vol dir que s' ha quedat tip. Fara 8 mesos i anem alternant un dia fruita i un dia iogurt de llet de continuacio perque a dinar no el vol, amb la verdura es queda tip.
La meva peque es molt bona menjadora i li agrada tastar-ho tot, la fruita també, fins que un dia li vam donar la fruita a trossos i ara ja no la vol triturada.
Com ens tenia preocupats que no menjes suficient fruita vam començar a donar-li potitos de fruites però sembla que només li agraden uns de la Nestle que porten galeta.
L'altre dia vam anar al pediatre i ens va dir que no ens preocupessim, que li donem fruita a trossos fins que no volgui més, que no menjarà tant com si fòs triturada però que les verdures del migdia ja fan la feina.
Com ens tenia preocupats que no menjes suficient fruita vam començar a donar-li potitos de fruites però sembla que només li agraden uns de la Nestle que porten galeta.
L'altre dia vam anar al pediatre i ens va dir que no ens preocupessim, que li donem fruita a trossos fins que no volgui més, que no menjarà tant com si fòs triturada però que les verdures del migdia ja fan la feina.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |