Fruita i llet

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
sargantana:28
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Fruita i llet

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. set. 17, 2012 2:09 pm

Bona tarda,

La setmana que ve començaré a oferir-li la fruita a la meva filla que tindrà 5 mesos perquè a principis d'octubre ja m'he d'incorporar a la feina.

La pediatra em va dir que després de la fruita li donés una mica de llet ( pren bibe ) i la meva pregunta és, vosaltres li doneu primer la fruita i després la llet o al revés i en cas de donar primer la fruita, després li doneu la llet tot seguit o espereu una estona? És que potser són manies meves però trobo que la fruita i la llet no lliguen massa

Aiiiii, no sé que faria sense vosaltres!
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Fruita i llet

EntradaAutor: Hadda » dl. set. 17, 2012 3:53 pm

A mi l'enfermera em va dir el mateix, i el priner dia vaig intentar donar-li el bibi desprès de la papilla de fruita i no el va voler, i això que sempre ha sigut una golafra, així que ja no he intentat mes, jo tampoc o veig gaire bona convinació fruita i llet!! i el cert es que al segon dia ja va deixar de demanar el biberó de la nit, o sigui... que amb gana no es deu quedar :-D
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dl. set. 17, 2012 7:26 pm

Jo més aviat vaig sustituir una pressa de bibi per la fruita... si menja be la fruita no cal donar li res mes.
Imatge
Imatge
Akanne79
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dl. set. 17, 2012 8:34 pm

Jo li dono la fruita per berenar i despres mig iogurt, que ja substitueix el bibe. A partir del próxim més ja li podràs començar a donar els iogurts de llet de continuació. També molts cops únicament menja fruita i una galeta maria
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. set. 17, 2012 9:02 pm

Pel que dieu entenc que els vostres ja es menjen tota la fruita que li oferiu, potser la pediatra m'ho va dir per si només en menja 4 cullerades...no ho sé

Des del primer dia se la mengen tota? O si no se l'acaben no els hi oferiu res més? Jo tb entenc que la fruita serà per substituïr aquell bibe però potser al principi costarà
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. set. 17, 2012 9:24 pm

El meu nene el primer dis que va tastar la fruita va fer unes ganyotes, li agrada molt la poma i la pera, la taronja no gaire. De vegades nomes menja 6 cullerades i no li dono res mes, no es queixa de gana, aixo vol dir que s' ha quedat tip. Fara 8 mesos i anem alternant un dia fruita i un dia iogurt de llet de continuacio perque a dinar no el vol, amb la verdura es queda tip.
Akanne79
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dl. set. 17, 2012 10:06 pm

La meva peque es molt bona menjadora i li agrada tastar-ho tot, la fruita també, fins que un dia li vam donar la fruita a trossos i ara ja no la vol triturada.
Com ens tenia preocupats que no menjes suficient fruita vam començar a donar-li potitos de fruites però sembla que només li agraden uns de la Nestle que porten galeta.
L'altre dia vam anar al pediatre i ens va dir que no ens preocupessim, que li donem fruita a trossos fins que no volgui més, que no menjarà tant com si fòs triturada però que les verdures del migdia ja fan la feina.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::