Com transportar menjar
Com transportar menjar
Bon dia noies!
Aquest cap de setmana marxem amb el petit i no estic segura de com estarà el tema neveres/batedores per la qual cosa voldia tirar de termo, compotes i potitos. Sabeu si li puc fer compota avui per ser menjada demà? No tinc pots per fer el bany maria...Com la transporto?
I la verdura? Me la puc endur amb termo i reescalfar-la? No tinc problemes per donar potitos, però tres dies seguits em sembla massa i voldria minimitzar-los!
Gràcies!
Aquest cap de setmana marxem amb el petit i no estic segura de com estarà el tema neveres/batedores per la qual cosa voldia tirar de termo, compotes i potitos. Sabeu si li puc fer compota avui per ser menjada demà? No tinc pots per fer el bany maria...Com la transporto?
I la verdura? Me la puc endur amb termo i reescalfar-la? No tinc problemes per donar potitos, però tres dies seguits em sembla massa i voldria minimitzar-los!
Gràcies!
Re: Com transportar menjar
Si són només tres dies pots fer compota i transportar-la en nevera fins al lloc. El que sí et recomano és que la fruita no porti el suc de taronja i la verdura no porti oli.
Merci takita, saps quanta estona pot estar fora de la nevera, la compota?
Doncs fora de la nevera no ho sé del cert, però si fa calor i no portes termo, jo no m'arriscaria. Si teniu termo, crec que unes 8 hores.
Perfecte, gràcies!
E llegit que a la vedura no s'hi ha d'afegir l'oli, vosaltres que el porteu en un potet apart ?o si aneu a un restaurant aneu a la cuina ?
Tutty, jo no m'hi mato. Si tinc oli a mà, n'hi poso, i sino li dono sense. Al final vaig fer compota i termo pel primer dia i potitos pel segon i avall!
Tutty29, amb l'Arnau si havíem de sortir la hi donava sense oli, excepte si anàvem a algun restaurant, que llavors el demanava.
Gracies noies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |