Escalfar la llet pels cereals?
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Escalfar la llet pels cereals?
Una altre pregunta noies, escalfeu la llet del bibe quan hi poseu cereals? De moment només hi he de posar dues culleradetes i sempre li he donat el bibe natural, no sé que li semblarà calent, i amb aquesta calor...
Merci una vegada més!
Merci una vegada més!
Re: Escalfar la llet pels cereals?
Jo no li escalfo, li dono al natural.
Jo sí l'escalfo, però només una miqueta, tot i que no cal.
Jo també l'escalfo només una miqueta...
jo també ho escalfo només una miqueta, però es pot fer de quasevol manera
Aixó va a gustos del consumidor... potser ara a l'estiu no cal, però a l'hivern si que l'escalfava.
Si estem a casa li escalfem una miqueta de rès, i si estem fora li donem natural, s'ho menja de totes maneres!
Si està acostumat a prendre llet natural potser li es igual. Pero jo he provat de donar-li sense escalfar I no els vol... De fet les últimes culleradesque ja es refreden no les vol!
L'escalfem una mica perquè si no no les vil, ja costa que es prengui els cereals!
Doncs nosaltres també li hem escalfat una miqueta. Sempre ha près la llet natural però amb els cereals, hem anat provat diferents maneres i la millor per què s'ho prengui és amb un punt d'escalfor. Xiana, m'has donat una idea, per què el bibi de cereals no l'acaba mai, deu ser això, que es queda fred. De tota manera no salta d'alegria amb els cereals...continua preferint la llet sola
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |