No! a la verdura
No! a la verdura
Hola noies.
L'ona te 7 mesos i mig. Li vaig introduir els cereals als 5, la fruita als 6 i la verdura als 7. Amb els cereals i la fruita no hi ha problema. Cada 3 dies li introdueixo una fruita i ni s'entera. Ai,,pero que diferent amb la verdura! Li vaig fer el pure basic (patata, pastanaga, carbasso i mongeta). El primer dia, va menjar unes 10 cullarades, el segon unes 15, po despres la cosa va anar a menys. Ara ja son 3 cullarades amb uns plors i uns llagrimots! He provat diferents combinacions, amb pollastre a la planxa, triturat amb turmix en comptes q babycook, bullit en comptes q vapor... No se q mes fer. I gana te, pq 45 min despres el bibe de 220 se'ls beu!
Se q l'ona es molt seva ( vaig trigar un mes q m'agafes el bibero)
L'ona te 7 mesos i mig. Li vaig introduir els cereals als 5, la fruita als 6 i la verdura als 7. Amb els cereals i la fruita no hi ha problema. Cada 3 dies li introdueixo una fruita i ni s'entera. Ai,,pero que diferent amb la verdura! Li vaig fer el pure basic (patata, pastanaga, carbasso i mongeta). El primer dia, va menjar unes 10 cullarades, el segon unes 15, po despres la cosa va anar a menys. Ara ja son 3 cullarades amb uns plors i uns llagrimots! He provat diferents combinacions, amb pollastre a la planxa, triturat amb turmix en comptes q babycook, bullit en comptes q vapor... No se q mes fer. I gana te, pq 45 min despres el bibe de 220 se'ls beu!
Se q l'ona es molt seva ( vaig trigar un mes q m'agafes el bibero)
Re: No! a la verdura
Varia una mica la quantitat de verdures que li posis, fent que les que siguin més dolçes (carabassó, patata, pastanaga) tinguin més protagonisme que la mongeta tendra, que és més amarga. Si veus que li agrada, fes-li uns quants dies així amb la mongeta tendra al mínim i vés-ne augmentant la dosi cada dia una mica fins arribar a la quantitat de mongeta que li poses habitualment. Aquest truc me'l va dir el pediatra, perquè em trobava a la mateixa situació que tu i va ser oli en un llum.
També li pots afegir una mica de ceba quan ho bullis i la retires quan l'hagis de triturar, i fas el puré amb el caldo que en surti que tindrà un gustet més bo.
I algún dia pots substituir la carabassa en comptes de la pastanaga, que és més dolça. 
També li pots afegir una mica de ceba quan ho bullis i la retires quan l'hagis de triturar, i fas el puré amb el caldo que en surti que tindrà un gustet més bo.
Hola neuetes. Ja li he tret quantitat de montgeta, de fet l'altre dia, li vaig fer patata amb pollastre amb una mica de llet i res de res! Vaig llegir x algin lloc lo de ficar poma bullida.... I si, em falta posar la carbassa... Es desesperant. Per lo menys la fruita i els cereals van be.
Si no vol verdura ara mateix no passa res... la meva nena gran no va començar a empassar algo fins els 8 mesos, i sincerament, preferia que fos algo meś substanciós. I sí, ara menja verdura, de tota mena ;).
la meva tampoc volia fins que em vaig donar compte era es que no l'hi agradaba gents el carbasso desde que no l'hi posso es traga els plats
Hola Nur! Mha fet gracia perque el Joan feia uns dies que tambe em deia que me les menges jo! Ademes era tastarles i fer el gest com quan tens un calfred, o sigui deicant clar que allo no li agrada gens! Jo he tornat als pures mea dolcets que li agradaven i fa dos dies que se la menja molt be, jo li faig nomes carbasso, pastanaga, porro i patatat i despres afegeixo el tall. Penso que treure la mongeta tendra com than dit perque canvia força el gust...
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Hola reines
Jo vaiug provant els vostres consells, pero no veig millora. Avui he fet un pure bonissim i be, potser ha menjat alguna cullerada més.
He posat carbassa, carbasso, patata, porro, 2 mini mongetes i els pollastre ( amb el suquet de la ceba tambe). Anire fent canvis aviam si conseguiexo millora.

Jo vaiug provant els vostres consells, pero no veig millora. Avui he fet un pure bonissim i be, potser ha menjat alguna cullerada més.
He posat carbassa, carbasso, patata, porro, 2 mini mongetes i els pollastre ( amb el suquet de la ceba tambe). Anire fent canvis aviam si conseguiexo millora.

- Primavera17
- :: tortuga

- Entrades: 319
- Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm
Nur79, no sé com porteu el tema verdures però a mi em van donar un consell q em va funcionar la mar! Deixar la verdura de banda durant una setmana. Sembla q se'n obliden, jiji! VAig deixar de donar-li la verdura durant uns 5 dies i dps li vaig tornar a fer i oli amb un llum, no es menja el plat pq no pot! Per provar-ho! A veure si tens sort!
Nur79, la Bruna és una mica més petita que l'ONA i sembla que els primers dies tot barrejat li costava. Ara el que faig és fer patata+pollastre o gall d'indi+ una verdura, algun dia en barrejo dos, però més no. Tinc comprovat que no ho vol.
També mira l'espessor, el pollastre estella molt la papilla i els pot costar d'empassar.
I per últim, mira de donar-li freda. Sé que pot sonar raro, però a la Bruna si li donc natural o freda li agrada més que acabada de fer.
Ànims!
També mira l'espessor, el pollastre estella molt la papilla i els pot costar d'empassar.
I per últim, mira de donar-li freda. Sé que pot sonar raro, però a la Bruna si li donc natural o freda li agrada més que acabada de fer.
Ànims!
Jo faig la verdura amig mati i aixi quan es hora de dinar no esta tant calenta i va be.
Doncs l Ivet no obra ni la boca! Portem un mes intentant menjar verdura i no hi ha manera. Hem provat sense amb i sense tall, amb carbassó i patata, amb carbassa i sense mongetes, amb pastanaga, amb vedella feta primer a la planxa, amb un rajolinet d'oli... I diu que ens ho mengem nosaltres, ja no plora quan acostem la cullera i si la fem riure ho fà però amb la boca tancada!!! Ho fà tan a casa com entre setmana a la llar d'infants. Això si, desprès debora els iogurts, biberons o el que li acabem donant. Ho comença a deixar clar: no li agrada la verdura i punt!!! (a mi tampoc, aixi que ja sabem a qui ha sortit, però això ella no ho sap :-p).
Encara crec que algun dia de cop i volta deborarà el dinar, però ja porto un mes creient el mateix :-(!! Amb el gust que es menja la fruita i el cereals...aixi que crec que per aquesta banda tenim molta sort!!!
Però si alguna tè alguna recomanació...
Encara crec que algun dia de cop i volta deborarà el dinar, però ja porto un mes creient el mateix :-(!! Amb el gust que es menja la fruita i el cereals...aixi que crec que per aquesta banda tenim molta sort!!!
Però si alguna tè alguna recomanació...
El meu li encanta la verdura, jo la faig a mig mati i aixi a l'hora de dinar esta al punt.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |