CEREALS SENSE GLUTEN

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: Tutty29 » dj. ago. 23, 2012 10:33 pm

Nosaltres em comencat amb els cerela sense gluten als 6 mesos. Utilitzo els Blevit bifdus perque de seguida s'espesseixen i li encanten, els nestle queda liquida.Jo al mati li dono 180 de llet i 6 cullerades de cerelas amb cullera i al vespre 180 amb 3 cullerades de cereals, m' ho va dir el pediatre que mati cullera i el vespre bibi perque esta mes cansat i a la nit es desperta un cop pel bibi i dodm fins les 08:00
Txell-Jose Luis
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. set. 29, 2011 8:05 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. nov. 14, 2012 10:53 pm

Hola!

La meva petita té 5 mesos i mig i demà començarem amb els cereals sense gluten... a veure que tal! He comprat de la casa Nestle, he llegit que algunes de vosaltres esteu contentes amb aquesta marca.. encara que parleu molt millor de la Nutriben.

El meu dubte és si donar-li amb bibe o amb cullera i quant... el meu pediatre diu que és millor alterna bibe-papilla-bibe-papilla i així però no em va dir com.. Als 4 mesos vam introduir la fruita i molt bé.. li dono a les 16:30h i ara els cereals quant li hauria de donar?? Canvio l'horari dels dinars? A les 8:30h li dono bibe... a les 12:30h li dono la fruita... a les 16:30h li dono bibe i a les 20:30 li dono els cereals??

Ufff quin lio... a veure si em podeu ajudar!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: Tutty29 » dj. nov. 15, 2012 9:44 pm

El meu te 9 mesos i li vaig començar a donar la papilla sense gluten al mati amb cullera( mes espes) i al vespre amb bibi i actualment encara ho fem
Al mati esmorza a les 08:00, dina verdura a les 12:00, berena alternant un dia fruita e iogurt, sopa a les 20:00 i un bibi a la nit.
Txell-Jose Luis
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. set. 29, 2011 8:05 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dv. nov. 16, 2012 1:06 pm

Gràcies Tutty29!

Doncs el primer bibi va anar bé!! Li vaig fer de 150 ml amb 4 cullerades de cereals sense gluten i no va quedar espes.. ja habia llegit que amb Nestle costa que espesi o sigui que crec que li faré bibis fins que acabi la caixa i probaré una altre marca.. Quina marca recomaneu perque espesi amb menys cullerades??
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: micrene » dl. gen. 07, 2013 5:36 am

Doncs mira a mi em futreu bronca peró bueno. La Cristine acaba de fer les tres messos i ja li dono cereals sense gluten de la marca almiron. Li foto una cullerada a cada bibi i s`ho pren molt bé. Jo dic que cada nen es un món i s`ha de fer el que nosaltres veiem que li pot anar bé :ok:
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: mishka » dc. gen. 23, 2013 9:04 pm

Les meves nenes tenen 4 mesos justos i hem començat amb els cereals sense gluten.
Les indicacions del pediatre són papilla tipus beixamel (120-150 de llet + 6-8 cullerades de cereals) al migdia i amb cullera, i si no s'ho mengen, repartir els cereals en bibi al llarg del dia, però ens va dir que hi posem paciència i que insitim amb la cullera.
I vaig escollir els cereals Nestlé perquè són els primers que vaig trobar, tot i que tinc pensat mirar els naturals/ecològics.
Una de les nenes s'ho menja bé, vull dir que li agraden, no que s'ho menja tot (ni la meitat!!), però l'altra res, ni una cullerada! ho escup tot.
Però és clar, avui ha estat el 2n dia... Ja ens va dir el pediatre que paciència.... :-o00m :-o00m
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: medea_ » dt. gen. 29, 2013 10:53 pm

Hola noies! Les meves bessones faran 5 mesos la setmana q ve i els hi dono cereals des de fa 2 setmanes. He provat Sanutri, Blevit i Nutribén i per ara ens quedem amb Sanutri. Jo els hi poso 3 cullerads al bibi de la nit, doncs no tenen paciència amb la cullera i crec k per ara, lo primordial és la llet. Per altra banda, a la tarda berenen fruita i "suporten" millor el temps d'espera entre cullerada i cullerada..



MISHKA! Com esteu? Ara feia molt q no em conectava!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esteriquins
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. des. 18, 2012 10:52 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: esteriquins » dv. març 29, 2013 7:46 pm

Hola noies!
La meva peque ha fet ara 4 mesos i d'aquí a 2 setmanes he de tornar a la feina. No li podré donar el pit a mig matí, ja que no hi seré, però sí la resta del dia. Com que va molt justeta de pes, la pediatra ens va dir que amb el bibe que li tocarà a mig matí li posem cereals o bé que comencem a donar-li fruita.
Som totalment novatos amb això, així que m'ha anat molt bé llegir els vostres comentaris i consells. Pel que entenc, els cereals que s'han de posar al bibe són els mateixos que per preparar papilles, oi? I aquests que dieu de l'herboristeria quins són? Abans d'anar a la farmàcia a comprar un pot, m'agradaria saber quines altres opcions hi ha.
Gràcies guapes!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: nb_30 » dv. març 29, 2013 10:01 pm

Esteriquins jo els compro a la dietètica de la marca biocrecimiento que estan fets a Dosrius. I vaig començar amb els d'arros.
Tambe hi ha una marca alemanya, Holle, que es veu q esta molt be pero jo ara intento comprar productes fets aquí.
Avatar de l’usuari
esteriquins
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. des. 18, 2012 10:52 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: esteriquins » ds. març 30, 2013 8:41 am

Gràcies nb_30, jo també intento comprar productes fets aquí. Saps si d'aquesta marca també hi ha llet o només fan cereals?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: CEREALS SENSE GLUTEN

EntradaAutor: nb_30 » ds. març 30, 2013 7:02 pm

Ostres de llet ni idea!! Jo es q no li dono en bibe, li barrejo en el caldo de verdures Pq com q encara no treballo prefereixo que faci teta.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::