Quan li doneu l'ESMORZAR??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Quan li doneu l'ESMORZAR??

EntradaAutor: crissie » dt. març 15, 2011 10:44 am

Hola noies!
El Xavi fa l'últim despertar sobre les 6.30 o 7h i ja me l'emporto cap el llit i se m'enganxa a la teta...a leshores podem estar fins les 8 o 8.30 mig adormits i es va enganxant cada dos per tres a la teta...suposo que menja una mica, però principalment em fa servir de xumet; Quan ens aixequem del tot li intento donar els cereals però no els vol, i penso que potser és pq està plè de lleteta...vosaltres quanta estona espereu a donar-li l'esmorzarÇ??ho feu de seguida que es desperten o espereu un ratet?
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: Quan li doneu l'ESMORZAR??

EntradaAutor: evawin » dt. març 15, 2011 11:28 am

Procuro esperar una estona a donar-li l'esmorzar. Preparo les coses, el vesteixo i després li dono. El meu també mama tota la nit i al matí, hi ha dies que té molta gana i d'altres que pràcticament no menja res. Procuro oferir-li diferents coses, per tal que pugui triar: pà, galetes, cereals, pernil dolç, fruita... I que ell esculli.
Imatge
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dt. març 15, 2011 11:35 am

La Meva filla te 9 mesos i mig i fa exactament igual que en Xavi. Jo trigo una horeta ben be a donar-li perquè sinó no en vol sentir a parlar de menjar. Suposo que es perque esta tipa.
Neus
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dt. març 15, 2011 12:59 pm

Precisament aquest cap de setmana he fet una pregunta semblant a una amiga, per veure si ho estava fent bé, jeje

L'Abril té el despertador intern ficat a les 6 del matí, i cada dia (hagi mamat molt o poc durant la nit), a les 6 en punt es desperta i s'enganxa a la teta fins les 7, les 7'15 que jo em llevo. Després hi ha dies que es lleva amb mi i dies que es queda dormint fins les 8. El que jo faig és que mentre el seu germà i jo esmorzem la llet amb alguna galeta, li ofereixo un galeta, hi ha dies que se la menja i en demana un altre, i hi ha dies que ni la tasta. Llavors a la llar a mig matí li solen donar alguna coseta (palets de pa, torradeta d'arrós, tros de plàtan, poma...) i sempre em posen que se la menja... La meva amiga (gran experta en això de donar de mamar, ja va pel tercer, jeje), em va dir que el seu fill que aviat farà 3 anys, encara avui dia molts dies fa el mateix que l'Abril, i que sempre ha fet com jo i no hi ha cap problema, de fet l'aspecte de la meva nena no és el d'anar mal alimentada, jejej Jo seguiré fent així, q per ara anem bé, suposo que a mida que vagi creixent anirà demanant més...
Imatge
Imatge
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dt. març 15, 2011 1:25 pm

Hola crissie!

Doncs el Guillem -que sempre ha estat de menjar bé- va començar a esmorzar "com déu mana" bastant tard. No ho recordo exactament, però diria que bastant passats els 12 mesos.

Ell mamava a la nit, i també es despertava força aviat. Llavors crec que mamava un parell de cops abans d'anar a l'escoleta i no volia res més. Potser algun cop una galeta, però mai no va menjar cereals al matí, ni res massa contundent.

Va a l'escola, el Xavi? Li donen alguna cosa a mig matí?
És que segur que depèn del nen. Jo el meu el veia bé. Després venia a les 12 i dinava normal. I els caps de setmana tampoc no m'acostumava a demanar res entre hores...
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. març 15, 2011 3:57 pm

noies! GRACIEEEEEEES :-()-)

NUNU fins el setembre el Xavi no va a la llar...està amb mi tot el dia, i li vaig donant pit duramt el matí quan ell m'ho demana...
Realment el tema ESMORZAR ve, pq el pediatre em va dir que comencessim a sopar salat i li passessim els cereals al matí...pq fins aquest momet, el tema ESmorzar no me l0havia ni plantejat neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. març 17, 2011 8:52 am

Com en molts altres aspectes, és qüestió del que el Xavi vulgui. A nosaltres ens van dir als 9 mesos d'anar introduint sopar "normal" i passar les farinetes al matí, però així no ens va bé. Quan l'Arnau es lleva té molta gana i no té paciència per la cullera, així que li dono un bibe amb cereals cap a les 8 o 8:30h. A la Llar, dina cap a les 12h i, si abans té gana, li donen un got de llet i galetes, però normalment, aguanta fins l'hora de dinar.
Com que vosaltres feu pit, és normal que estigui tip quan us lleveu, però podries provar de donar-li la farineta cap a les 10 o 10:30h, per exemple, perquè passi després una estona fins el dinar.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::