compota de poma i pera
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
compota de poma i pera
Hola mamis!
La metgesa ens ha dit que si marxem de casa i no podem triturar les fruites al moment li fem compota de poma i pera, així no s'oxida i manté força les vitamines. Ens ha desaconsellat els "potitos".
Com es prepara la compota?
Moltes gràcies
La metgesa ens ha dit que si marxem de casa i no podem triturar les fruites al moment li fem compota de poma i pera, així no s'oxida i manté força les vitamines. Ens ha desaconsellat els "potitos".
Com es prepara la compota?
Moltes gràcies
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: compota de poma i pera
Suposo q coent la fruita...
Jo posava la fruita a trossos, amb un rajolinet d'aigua (4 gotetes per entendre'ns), i al micro. No cal sucre, evidentment (abans o li feia així o em deia q me la fotés jo...).
també et dic, q si un dia has de tirar d'un potito tampoc passa res, eh?
Jo posava la fruita a trossos, amb un rajolinet d'aigua (4 gotetes per entendre'ns), i al micro. No cal sucre, evidentment (abans o li feia així o em deia q me la fotés jo...).
també et dic, q si un dia has de tirar d'un potito tampoc passa res, eh?
Jo abans de complicar-me fent compota li donaria plàtan a trossets petits o aixafat. Això ho pots fer al moment a qualsevol lloc. I sinó trossets de taronja molt petitons que no s'oxida o grills de mandarina pq xuscli el suc.
Es una opció molt personal, però jo sempre ho he fet així i la nena està encantada. De fet, devora la fruita i mai li he triturat.
La compota no se com es fa, però al Caprabo en venen de feta.
Es una opció molt personal, però jo sempre ho he fet així i la nena està encantada. De fet, devora la fruita i mai li he triturat.
La compota no se com es fa, però al Caprabo en venen de feta.
Neus
doncs jo quasi sempre li faig amb compota quan no li puc fer la moment, i ho faig a la babycook però si no la tingués ho faria com la itac@, o al micro o a la vitro, al meu els potitos li vam donar un dia i només en va menjar la meitat, no li fascinen, i ara quan hi soc jo li trituro li xafo amb una forquilla platan o trossets de pera ben madura o grills de taronja, i si et fa por que s'ennuegui sempre li pots donar amb aquelles malles antiofeg
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |