Ara no vol cap tipus de verdura

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Ara no vol cap tipus de verdura

EntradaAutor: iuia » dl. maig 31, 2010 7:26 pm

Doncs això, que un dels meus peques fa un mes i pico que vam introduir-li la verdura i no és que sigui un nen de menjar molt però vaig aconseguir sense massa dificultats que es mengés uns 150 grams de verdura. Ara des de fa una setmaneta em diu que me la mengi jo. No en vol nimica ni gens i em fa pedorretas amb la bvoca amb lo qual és impossible donar-n'hi i sembla que li ve més de gust la llet amb el bibi. A mi em fa cosa tornar al bibi pq és com tornar enrere però és un nen que va molt justet de pes pq va ser molt prematur i té 10 mesos i fa 6 quilos escassos per la qual cosa m'amoïna que vagi perdent àpats perquè sí. Amb la fruita no és tan exagerat però tampoc en vol massa i haig de fer les mil i una pq mengi una mínima quantitat. En canvi el bibi de la nit i el matí es pren 170 i 200 sense problemes. Què em proposeu què faci? Alguna mami que hai passat per aquesta experiència?
Tornaré enrere si li dono bibi enlloc dee verdura? Alguna idea per fer apetitosa la verdura?
Necessito la vostra ajuda ja que estic un xic desesperada.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Ara no vol cap tipus de verdura

EntradaAutor: juliet » dl. maig 31, 2010 8:15 pm

Hola iuia,
t'explico el que em va passar a mi amb la Júlia, també prematura (va nèixer 2 mesos abans), jo li vaig fer LA exclusiva fins als 7 mesos (la pediatra em va dir que fins al primer any de vida havia d'introduir els aliments comptant els mesos corretgits, perquè la seva maduració digestiva era la dels mesos corretgits), llavors, a partir dels 7 mesos vaig començar a introduir les verdures però no cada dia, ho vaig fer gradualment fins que als 8 mesos ja en menjava cada dia. Al principi no va costar gaire però quan vem començar a fer-la cada dia feia el maeix que et fa el teu, pedorretes i demés i era impossible fer-li menjar, la pediatra em va dir que no em preocupés, que depenent del que aconseguia que mengés li fes un "extra de biberó" per acabar de fer l'àpat, i quan vaig haver d'introduïr el pollastre amb la verdura ja s'ho va començar a menjar tot, i així més tard amb la vedella i el peix. De totes maneres sempre ha sigut molt poc menjadora i les quantitats eren força petites però suficients per la seva alimentació.
No t'amoïnis si pren poca quantitat o si algun àpat no te'l fa (i li has de donar biberó), ja veuràs com poc a poc i anant introduint gustos nous anirà menjant una mica millor.
Reconec que a mi em passava com a tu, em preocupava molt si no menjava el que hi havia al plat o si només tastava una cullerada, però mira, ara està ben sana, primeta això sí però sana. Li segueixen fent controls i les analítiques sempre surten molt bé, l'únic problema que té és de pulmons i no té res a veure amb el que menja.
De totes maneres si t'has de quedar més tranquil.la consulta-ho a la propera visita del pediatra, a veure que et diu.
Una abraçada i ja veuràs com de mica en mica va prenent més cullerades!!
Imatge
Imatge
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dl. maig 31, 2010 10:28 pm

Moltes gràcies per la teva informació Juliet. Sempre tranquil·litza que algú li hagi passat el mateix que tu i més si em dius que la teva filla també va ser prematura. És que ens donen cada espant. Jo al tenir bessons encara tinc més problema pq comparo l'un amb l'altre i és clar un tot el dia menjaria i l'altre mai i això encara neguiteja més.
Per cert, saps que tenim fòrum de prematurs? Per què no t'hi passes?
Per cert, ja t'explicaré a veure com evoluciona la cosa.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
GLOMONRAS
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. maig 28, 2010 6:00 pm

EntradaAutor: GLOMONRAS » dt. juny 01, 2010 8:47 am

el uqe sempre m'hafuncionat per introduir coses o coses que costen mes: no li posis plat, fes-te tu verdura, te la poses a la falda i nem menjatn les dos, jo sempre ho recomano per que ells per imitacio ho fan tot, prova a veure com us va..
petons!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::