AJUDA URGENT!! ES FA MALBÉ LA FRUITA FETA A CASA AL TERMO??
AJUDA URGENT!! ES FA MALBÉ LA FRUITA FETA A CASA AL TERMO??
hOLA!!!
Aquest cap de setmana tinc dos dinars fora de casa i just fa 3 dies que hem començat amb la fruita i vull evitar encara els potitos.
Per ara estem només posant mitja poma amb mitja taronja escorreguda. Creieu que ho puc fer a casa al migdia abans de marxar, posar-ho al termo de sòlids i donar.li al Marc a les 16h??? O se'm farà malbé?? Algú ho ha probat???
Merci!!!
Aquest cap de setmana tinc dos dinars fora de casa i just fa 3 dies que hem començat amb la fruita i vull evitar encara els potitos.
Per ara estem només posant mitja poma amb mitja taronja escorreguda. Creieu que ho puc fer a casa al migdia abans de marxar, posar-ho al termo de sòlids i donar.li al Marc a les 16h??? O se'm farà malbé?? Algú ho ha probat???
Merci!!!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: AJUDA URGENT!! ES FA MALBÉ LA FRUITA FETA A CASA AL TERMO??
Hola potser dolenta no se't farà penso però s'oxidarà, es tornarà ben negre!!! Per què no la cous? fas en plan compota?? tens la BabyCook? sino ho pots bullir o fer al vapor i apa turmix i llavors ho poses ben fred al termo i cap problèma!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Doncs, jo t'anava a dir el mateix, cou-la... jo la feia amb la babycook pero bullideta ja et servirà... dolenta no es fa la fruita pero perd moltes de les vitamines i el color es lletget!
- angelina
Ai si també m'he deixat lo de les vitamines!!! bye-bye
per conservar les vitamines la fruirta fresca s'ha de consumir a l'instant com el suc de taronja
per conservar les vitamines la fruirta fresca s'ha de consumir a l'instant com el suc de taronjaPER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Però si la cous també es perden vitamines!
Jo ho faria en cru i segurament la superfície estarà una mica negra (només s'oxida la part que està en contacte amb l'aire).Al donar-li li pots treure la capa de salt o donar-li sense més perquè no canvia el gust ni es posa dolenta. Ah! i l'àcid de la taronja em penso que ajuda a que s'oxidi menys... com quan poses un raig de llimona a a macedònia!
Jo ho faria en cru i segurament la superfície estarà una mica negra (només s'oxida la part que està en contacte amb l'aire).Al donar-li li pots treure la capa de salt o donar-li sense més perquè no canvia el gust ni es posa dolenta. Ah! i l'àcid de la taronja em penso que ajuda a que s'oxidi menys... com quan poses un raig de llimona a a macedònia!
Jo quan vaig a fora sempre li faig cuita, es veritat que perd vitamines, però feta i menjada al cap d'unes hores, ni que siguin un parell, també les perd.
A mi crua sempre m'han dit fer-la el moment. Si el dinar és a casa d'algú de confiança, te la pots endur i fer-la allà, si no et convenç dur-la cuita.
A mi crua sempre m'han dit fer-la el moment. Si el dinar és a casa d'algú de confiança, te la pots endur i fer-la allà, si no et convenç dur-la cuita.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
nurkieta ha escrit:Jo quan vaig a fora sempre li faig cuita, es veritat que perd vitamines, però feta i menjada al cap d'unes hores, ni que siguin un parell, també les perd.
Opino el mateix, encara que perdi vitamines a mi em fa més cosa haver d'estar apartant la part oxidada i vulguis que no el gust també canvia.
Jo faria compota, queda bonissima i t'anirà la mar de bé.
La Lia ja és tota una princesa!
Creo que lo mejor es hacerla en compota como te han dicho,pero os cuento lo que yo hacia cuando ivamos a los partidos de mi marido fuera que casi siempre son por la tarde,me llevaba un platano y una naranja o mandarinas,cuando llegaba la hora le chafaba el platano bien chafadito y le exprimia el zumo de la naranja o mandarina y se lo daba,asi se la comia al momento y con todas sus vitaminas,ya que las compotas no le ivan mucho,aun ahora muchas veces va con el platano y el zumo de la naranja,evidentemente ahora el platanos o mandarinas a bocados y el zumo en pajita
A mi el pediatra em va dir que la fruita es podia guardar màxim 24 hores a la nevera, tot i que sempre li faig al moment. Si fas la poma en cru abans de dinar i li dones a les 16 cuasi no s'oxida. Jo ho he fet moltes vegades, i si que es torna més marró però no es posa negre ni res. I en Pol se la menja igual, és a dir, que el gust es el mateix. I si li cous, queda perfecte! Jo ho he fet moltes vegades també. Tant bullida com a la Babycook. Lo únic que la babycook quan fas tant poca cuantitat trobo que no tritura massa bé i jo ho faig amb el Turmix.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Gràcies!! Probaré de fer la poma en compota amb la babycook, a veure si li agradarà... I a part, al termo de sòlids porto el suc de taronja i després ho barrejo allà on vagi, o ja ho puc barrejar a casa???
Perquè una altra cosa... si ho fai en cru i m'ho emporto en un potet de vidre i una nevera no se m'oxidara doncs o també???
Ai!! quants dubtes!!
Perquè una altra cosa... si ho fai en cru i m'ho emporto en un potet de vidre i una nevera no se m'oxidara doncs o també???
Ai!! quants dubtes!!
- angelina
No cuita no s'oxida!
Jo saps que faig prenc la taronja sencera i despres l'obro la punxo amb la forquilla i l'estrujo sobre la compota! i apa llestos!!!
Jo saps que faig prenc la taronja sencera i despres l'obro la punxo amb la forquilla i l'estrujo sobre la compota! i apa llestos!!!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola Faluga...
També li pots canviar l'horari de la fruita no?? li pots donar per dinar abans de marxar i per la tarda lleteta ??? no sé...
També li pots canviar l'horari de la fruita no?? li pots donar per dinar abans de marxar i per la tarda lleteta ??? no sé...

- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo, fins fa 2-3 caps de setmana, el q feia quan marxàvem el dissabte al matí, era preparar-li la papilla de fruita en compota (sempre se la pren així, pq "crua" no li agrada), i la veritat, és q no m'agrada gens ni la textura ni el color q agafa la papilla passades 3-4 hores.
I això q no s'oxida, doncs no sé què dir-vos, eh? Q ja us dic q jo sempre la faig cuita, i el color q té passat un rato no té gaire a veure amb el q té acabada de fer.
Ara agafo un potito de fruita i li dono si som fora. Prefereixo donar-li un potito q no pas la papilla amb aquella textura tan rara q agafa. Molt cops, pensava mentre li donava: Apa, q si m'ho hagués de fotre jo això.... I no és pq quedés dolenta ni es fes malbé (sempre les tasto abans de donar-li).
I això q no s'oxida, doncs no sé què dir-vos, eh? Q ja us dic q jo sempre la faig cuita, i el color q té passat un rato no té gaire a veure amb el q té acabada de fer.
Ara agafo un potito de fruita i li dono si som fora. Prefereixo donar-li un potito q no pas la papilla amb aquella textura tan rara q agafa. Molt cops, pensava mentre li donava: Apa, q si m'ho hagués de fotre jo això.... I no és pq quedés dolenta ni es fes malbé (sempre les tasto abans de donar-li).
Si només fa 3 dies que heu començat, jo ni me l'enduria. Per un parell de dies que no en mengi no passarà res i tu t'estalvies mal de caps.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |