13 mesos no vol ni llet ni cereals
- mari09
- :: tortuga

- Entrades: 348
- Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
- Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat
13 mesos no vol ni llet ni cereals
Hola
la meva Carla porta uns dies que no vol ni llet ,ni papilla de cereals...us ha passat??..es normal?? cuanta cantitat de llet ha de prendre a aquesta edad? us dic com menja... al millor menja bé i em preocupo per res...al mati: 1 aguacate(sin falta,eh!!!!) i fruita variada, al migdia sopa amb semola, al vespre verdura amb carn i un yogurt,per sopar a vedades una mica de peix o pollastre .Avui no li he donat de sopar a veure si volia la llet...que va...Que opineu??!!
la meva Carla porta uns dies que no vol ni llet ,ni papilla de cereals...us ha passat??..es normal?? cuanta cantitat de llet ha de prendre a aquesta edad? us dic com menja... al millor menja bé i em preocupo per res...al mati: 1 aguacate(sin falta,eh!!!!) i fruita variada, al migdia sopa amb semola, al vespre verdura amb carn i un yogurt,per sopar a vedades una mica de peix o pollastre .Avui no li he donat de sopar a veure si volia la llet...que va...Que opineu??!!
Re: 13 mesos no vol ni llet ni cereals
La Paola ha passat èpoques de no voler veure la llet ni en pintura, ara fa mesos que la torna a voler. El que faig jo si no vol llet és donar-li molts làctics, iogurt, formatge, danoninos d'aquests per beure.... Què li dones per berenar? Podries afegir-li això a qualsevol àpat, esmorzar la fruita i iogurt, o de postres, o de berenar....
Han de prendre mig litre de llet al dia (uns 2 gots). Però si no vol llet l'hauras de substituir amb làctics: 1 iogur natural equival a mig got de llet... A mi m'ha funcionat incloure 1 o 2 quesitos dins la verdura aixafats o triturats i a partir dels 18 mesos posar una culleradeta de nesquik junior ( que porta un 40% de cereals) al fons del got i així s'ha de beure tota la llet per arribar al nesquik
Espero que et funcioni perquè el calci és molt necessari i les mames patim si no s'alimenten com déu mana!! 
Espero que et funcioni perquè el calci és molt necessari i les mames patim si no s'alimenten com déu mana!! - esterilla

- Entrades: 312
- Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
afegeix un iogurt a l'esmorzar i al berenar i ja tindrà prou llet. Nena no et preocupis que menja molt bé!!!
és la de la foto? esta que peta!!!!! està molt grassoneta!!
és la de la foto? esta que peta!!!!! està molt grassoneta!!
Tranquila que no passa res. Ja en voldrà, si li dones lactics ja estar, i si estar una temporada que nomes menja un iogurt no passa res. El mitg litre de llet es una recomanació igual que els dos litres d'aigua als adults.
A part al voltant de l'any el seu ritme de creixement disminueix i també les seves necessitats alimentaries, pel que dius menja molt i de tot, per tant ho fa PERFECTE!!
A part al voltant de l'any el seu ritme de creixement disminueix i també les seves necessitats alimentaries, pel que dius menja molt i de tot, per tant ho fa PERFECTE!!
- mari09

- Entrades: 348
- Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
- Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat
Gràcies noies...la veritat,es que la Carla em menja molt bé ,no li agrada el dolç com li encanta el salat,mai hem tingut problemes..per aixó em preocupava...supojo que es una racha...per cert,el ygurt de grans,que vaig començar a probar.hi li fa diareea
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |