9,5 mesos, què li doneu per sopar?
9,5 mesos, què li doneu per sopar?
hola a totes,
A veure si em podeu ajudar, perquè avui m'he quedat flipant...
Avui hem començat amb un platet de verdura triturada per sopar i després una mica de llet amb cereals de postre (segons indicacions de la pediatra).
Li he fet una mica de carbassó, mitja patata, una llesqueta de ceba i una rodanxa de porro. S'ho ha menjat com si fós el dinar, rondinant però s'ho ha menjat. Després li hem fet 120ml de llet+3 cullerades de cereals. S'ho ha begut i ha plorat una mica, mentres continuava xuclant el bibi. Li hem fet 120 ml de llet+3 de cereals i s'ho ha cruspit tot!!
Normalment menjava 240ml + 6 de cereals i es quedava fregida.
Com és que ha menjat tant avui????
Ha d'haver quedat super plena!
Voldria saber què els doneu als vostres a aquesta edat per sopar, perquè vaig una mica peix.
Gràcies a totes!
A veure si em podeu ajudar, perquè avui m'he quedat flipant...
Avui hem començat amb un platet de verdura triturada per sopar i després una mica de llet amb cereals de postre (segons indicacions de la pediatra).
Li he fet una mica de carbassó, mitja patata, una llesqueta de ceba i una rodanxa de porro. S'ho ha menjat com si fós el dinar, rondinant però s'ho ha menjat. Després li hem fet 120ml de llet+3 cullerades de cereals. S'ho ha begut i ha plorat una mica, mentres continuava xuclant el bibi. Li hem fet 120 ml de llet+3 de cereals i s'ho ha cruspit tot!!
Normalment menjava 240ml + 6 de cereals i es quedava fregida.
Com és que ha menjat tant avui????
Ha d'haver quedat super plena!Voldria saber què els doneu als vostres a aquesta edat per sopar, perquè vaig una mica peix.
Gràcies a totes!
Re: 9,5 mesos, què li doneu per sopar?
Hola!! nosaltres a aquesta edat feiem papilla de cereals. Encara no feiem "sopar de grans" ja que el meu nen si sopa llavors ja no vol bibe i a mi em feia por no arribar al minim de llet diari.
Pero esta molt be el que ha sopat!!!! Pensa que la verdura tampoc es el que emplena......

Pero esta molt be el que ha sopat!!!! Pensa que la verdura tampoc es el que emplena......
a mi em van dir que fins a l'any podíem fer simplement llet amb cereals per sopar.
tot i així, cap als 11 mesos vam començar a fer-li una mica de sopar, de l'estil del dinar, o introduint també sopeta, truita, pa amb tomàquet i formatge fresc, peixico, seguit del bibi, però sempre sense ànim que s'acabés el sopar, només que comencés a experimentar-hi.
pensa que els atipa infinitament més la llet amb cereals que no la verdureta o el que sigui que els donis... i mentre ells s'ho mengin, senyal que els va bé, no?
tot i així, cap als 11 mesos vam començar a fer-li una mica de sopar, de l'estil del dinar, o introduint també sopeta, truita, pa amb tomàquet i formatge fresc, peixico, seguit del bibi, però sempre sense ànim que s'acabés el sopar, només que comencés a experimentar-hi.
pensa que els atipa infinitament més la llet amb cereals que no la verdureta o el que sigui que els donis... i mentre ells s'ho mengin, senyal que els va bé, no?
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
La Júlia també té aquesta edat i no li agraden els cereals... així que per sopar fem com el dinar, però variem entre peix, ou i pernil dolç. Anem variant, també, verdura i sopeta de sèmola o arròs, i tot li agrada, sobretot la sèmola amb verduretes i el rovell de l'ou dur. Hi ha dies que menja més i dies que menys, jo crec que això va com els adults... hi ha dies que tenim més gana, o simplement estem cansats, o no ens ve de gust el que hi ha, o ens ve més de gust...
Jo de postres li dono o iogurt o una mica de fruita, segons com hagi menjat durant el dia
espero haver-te ajudat una mica!
Jo de postres li dono o iogurt o una mica de fruita, segons com hagi menjat durant el dia
espero haver-te ajudat una mica!
La mís también comía a esa edad ya "salado", la verdad es qur come fatal, así que muchas indicaciones de la cantidad.... pero sí que come mas o menos como en la comida y depsués toma un bibe de leche con cereales (puleva peques 3) de unos 100 (días mas,días menos).
gràcies noies!
em quedo més tranquila.
Veig que més o menys mengen el mateix que la meva peque. A veure avui com va i si menja tant com ahir.
em quedo més tranquila.
Veig que més o menys mengen el mateix que la meva peque. A veure avui com va i si menja tant com ahir.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La meva des dels 8 mesos que menja salat per la nit i després el bibe, lo que es begui. Moltes vegades no se l'acaba. Però ara jo sempre li dono després de sopar un petitsuisse que li encanten i a mitja tarda un formatget, així que encara que no s'acabi la llet a la nit va menjant làctic.
La sopa li encanta però com sigui un dia que està molt cansada i vol anar per feina (la meva menja molt bé) no acabem mai amb la sèmola i en cansa del líquid. Si és triturat de verdures amb carn, peix o rovell d'ou doncs fantàstic.
La sopa li encanta però com sigui un dia que està molt cansada i vol anar per feina (la meva menja molt bé) no acabem mai amb la sèmola i en cansa del líquid. Si és triturat de verdures amb carn, peix o rovell d'ou doncs fantàstic.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola, el meu fill te nou mesos i dies, i desde fa no res, tres dies a la setmana fem sopar de "grans" es a dir un dia semola d'arros amb peix, un altre verdura xafada amb peix xafadet i l'altre sopa maravella amb peix xafat ( al cap em van dir que el peix li dones pe sopar i no triturat, tot xafat) i despres d'aixo un yogurt, o 170 gr de formatge de burgos o no se quant de mató, la resta dels dies papilla de cerelas.
Yo a mi hijo le doy cereales pero le varío el tipo cada día para que no se aburra siempre de los mismos...
- heaven25baby

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
LA MEVA PETITA TÉ 10 MESSOS I PER SOPAR FEM PAPILLA DE CEREALS, BIBI DE LLET AMB CEREALS O BIBI DE BROU DE VERDURA. TOT JUST AVUI HE COMPRAT SEMOLA PER PROVAR DE DONAR-LI SOPETA. 

- petazetas

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
doncs jo ara ja he comprat psta maravilla per que la sémola se li queda petita ;D
La Lia ja és tota una princesa!
Nosaltres vam començar a donar-li sopar a partir dels 10 mesos. Vam començar amb cereals, i despres cap als 10 mesos i mitg vam introduir el peix i ho anava combinant: un dos dies cereals i un dia pure de verdures amb peix. El peix s'ha de donar 3 cops per setmana.
I fa 1 setmaneta, quan va fer els 11 mesos vam començar amb el caldo amb semola o tapico...li encanta!!!Així que ara anem combinant les tres coses: cereals, peix o sopa!!
Petonets,
I fa 1 setmaneta, quan va fer els 11 mesos vam començar amb el caldo amb semola o tapico...li encanta!!!Així que ara anem combinant les tres coses: cereals, peix o sopa!!
Petonets,
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |