QUAN COMENÇEU A DONALS AIGUA?
QUAN COMENÇEU A DONALS AIGUA?
Doncs aixo, la jana ja te 5 mesos i mig, fa lactancia artificial amb cereals i fruita al berenar, fa um mes la pediatra em va dir que no calia donar aigua entre hores, pero amb aquesta calor estic per oferir-li.
que feu vosaltres?
que feu vosaltres?
Re: QUAN COMENÇEU A DONALS AIGUA?
Doncs l´Asta te 4 mesos i en pren desde els dos mesos...pq ja no prenia pit. El pediatra em va dir que amb la calor que fa es millor donar aigua (mineral baixa en sodi) que no pas que es mori de calor la criatura....
EL nen que vaig cuidar a Dinamarca li vem intruduir l´aigua al voltan dels 4 messos, quan va arrivar l´estiu...
Aveure que et diuen les altres mamis...
EL nen que vaig cuidar a Dinamarca li vem intruduir l´aigua al voltan dels 4 messos, quan va arrivar l´estiu...
Layona ha escrit:Doncs l´Asta te 4 mesos i en pren desde els dos mesos...pq ja no prenia pit. El pediatra em va dir que amb la calor que fa es millor donar aigua (mineral baixa en sodi) que no pas que es mori de calor la criatura....
Exactament igual. A l'estiu, quan fa calor, se'ls ha d'anar oferint aigua (la meva pediatra dixit).
gracies noies¡¡¡¡¡¡¡¡¡ si es que cada pediatre es un mon, pero la meva cada cop em dona menys confiança 
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
A mi em va dir la pediatra que si prenia cereals SOBRETOT li donés aigua, perquè és com si nosaltres ens mengessim un got de llet ple de galetes. La meva filla beu al voltant de 80-100ml d'aigua al dia. I més ara a l'estiu!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo també li he donat aigua tot l'estiu, i realment en beu molta pobreta... o sigui que no li deu pas sobrar
cada pediatre és un món.... jo opto pel sentit comú!!!! 
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
JO LI VAIG COMENÇAR A DONAR ALS 5 MESSOS APROX. DESPRES DE DONAR-LI LA PAPILLA I DURANT TOT EL DIA. 

A mi mi pedriatra me dijo de empezar a darle a los 6 meses cuando empieza a comer el pollo.
Nosaltres li hem oferit ara a l'estiu als 4 mesos jaque suaba molt de vacances feia moltisima calor, a andalusia, i al principi no li agradava ara ja vol.
A mi em va di la pediarta que lo li donès mentre fèssim pit exclusivament, que la llet materna ja li dona tota l'aigua que necessita, si bé és cer que a l'estiu la Dana m'ha demanat molt més pit 

A mi el pediatre també em va dir que només llet, fem LA, que ja ho portava tot, que no podia ser que tingués set, però aquest mes d'agost n'hi he donat tres o quatre vegades i ben bé que se li posava!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |