instruccions babycook
instruccions babycook
Hola a totes,
a veure si em podeu ajudar...
Una amiga m'ha deixat la babycook perquè ella ja no la fa servir, i resulta que no porta les instruccions... algú les té? me les podeu passar?
Em fareu un gran favor, doncs, no tinc ni idea de com va...
Gràcies!
a veure si em podeu ajudar...
Una amiga m'ha deixat la babycook perquè ella ja no la fa servir, i resulta que no porta les instruccions... algú les té? me les podeu passar?
Em fareu un gran favor, doncs, no tinc ni idea de com va...
Gràcies!
Re: instruccions babycook
Hola maesca, aqui tens les instruccions en PDF!
http://www.beaba.com/sp/pdf/Notice_Babycook_2.pdf
Ja veuràs que es molt senzill, poses la mida d'aigua que vols a la gerra, la poses a la caldera, tanques i engegues. Però bé, millor que et llegeixis les instruccions que t'ho expliquen perfecte!
Per cert, vas al Portia a fer ganxet? Jo conec una noia que hi va que ha sigut mama ara! Per cert, molt xulos els bitxitos que fas! Què mona l'ovella
http://www.beaba.com/sp/pdf/Notice_Babycook_2.pdf
Ja veuràs que es molt senzill, poses la mida d'aigua que vols a la gerra, la poses a la caldera, tanques i engegues. Però bé, millor que et llegeixis les instruccions que t'ho expliquen perfecte!
Per cert, vas al Portia a fer ganxet? Jo conec una noia que hi va que ha sigut mama ara! Per cert, molt xulos els bitxitos que fas! Què mona l'ovella

Hola Montsant, moltes gràcies
... ara ho miro. Es que en vaig trobar unes en francès... i "Je ne comprends pas" (no sé si s'escriu així...)
siiii, vaig al Pòrtia! hi he anat un parell de cops!
al tenir de nick MONTSANT ja he pensat que devies ser de la vora...
Jo també conec a la Margarida, és la meva veïna!!
El món és un mocador.
També vens al Pòrtia tu?? et conec??... fins avui al vespre??
siiii, vaig al Pòrtia! hi he anat un parell de cops!
al tenir de nick MONTSANT ja he pensat que devies ser de la vora...
Jo també conec a la Margarida, és la meva veïna!!
El món és un mocador.
També vens al Pòrtia tu?? et conec??... fins avui al vespre??
hola maesca! ja fa uns anys que no estic per reus... però hi continuo venint de visita tant com puc! sou veines amb la marga? el món és un mocador
Em sembla que no ens coneixem però si mai passo aprop del portia durant les vostres trobades ja passaré a saludar 
Em sembla que no ens coneixem però si mai passo aprop del portia durant les vostres trobades ja passaré a saludar 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |