I la sal?
I la sal?
Hola, l'altre dia la infermera ens va donar els papers per començar amb la verdura, i se'm va oblidar de preguntar això. Es pot posar sal a la verdura?
és que avui li he fet verdura per primer cop, i la veritat és que quedava força bona però sossa sossa. Com que m'ho he acabat menjant jo
després li he afegit una mica de sal i guanyava molt, però a la nena no li poso sal perquè al paper no ho deia.
Potser és una tonteria i no ho posen perquè els sembla obvi, eh, però com que diuen allò que és més sa menjar sense sal, no he gosat... vosaltres què feu?
és que avui li he fet verdura per primer cop, i la veritat és que quedava força bona però sossa sossa. Com que m'ho he acabat menjant jo
després li he afegit una mica de sal i guanyava molt, però a la nena no li poso sal perquè al paper no ho deia. Potser és una tonteria i no ho posen perquè els sembla obvi, eh, però com que diuen allò que és més sa menjar sense sal, no he gosat... vosaltres què feu?
Re: I la sal?
Hola guapi!
a nosaltres ens han dit sense sal!
petons
a nosaltres ens han dit sense sal!
petons
Ni sal ni sucre. En aquestes edats tenen els ronyons en desenvolupament.
ok doncs, res de sal! merci guapes!!!!
(pobreta, que sosso.... però com que no ho sap!
)
(pobreta, que sosso.... però com que no ho sap!
)- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
A nosaltres també ens van dir que sense sal la pediatra. Jo de sucre només li poso una mica al iogurt natural perque sino no li agrada gens ni mica! 

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
No, no sense sal ni sucre... jo al Roger encara no n'hi afegeixo... pobret ja esta acostumat, ara no li prenguis un tall de pernil salat o una patata xip.... tonto no és la primera vegada es rellepava els llavis!!! poc a poc pero no ho necessiten!
doncs jo li poso sal segons la indicació del meu pediatra. Un pols de sal de no res, pero si que n´hi poso 
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |