Quan introduir fruita al berenar?
Quan introduir fruita al berenar?
Hola el meu nen te 3 mesos i ara anava pensant.... quan es comença a introduir fruita al berenar? Cereals amb el bibe no hem deixaran ja que pesa 8kg i sobresurt de la grafica del pes per la seva edad(Esta gordisim :) ) gracies.
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Re: Quan introduir fruita al berenar?
A nosaltres el pediatre ens ha introduït la fruita als cinc mesos. Sé que hi ha metges que ho fan als quatre, però a nosaltres als cinc, junt amb els cereals
Els que fan LM exclussiva de vegades triguen més i tot. El meu no va començar amb la fruita fins passats els 6 mesos.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La meva va començar als 5 mesos, just quan vam haver de deixar la LM.
i els cereals no els començarà encara si va passadet de pes.
Que fas LM, LA o mixta?
i els cereals no els començarà encara si va passadet de pes.
Que fas LM, LA o mixta?
La Lia ja és tota una princesa!
A nosaltres amb lactància mixta la vam introduir als 4 mesos i els cereals als 5, aixo va depenent del pediatra.
Ei San!
Doncs al nostre poble, si fas LM ( dic LM pq es el que he fet jo.. no se si am LA també és així
)
fins als 6 mesos res de res...
Jo vaig començar als 5 mesos perque vaig tornar a treballar i no hi va haver manera que s'agafes a un BIBI així que vaig introduir la fruita !!
I si que està gordito si!!! a veure si et veig pel carrer i hem paro a veure'l!!

Doncs al nostre poble, si fas LM ( dic LM pq es el que he fet jo.. no se si am LA també és així
)fins als 6 mesos res de res...
Jo vaig començar als 5 mesos perque vaig tornar a treballar i no hi va haver manera que s'agafes a un BIBI així que vaig introduir la fruita !!
I si que està gordito si!!! a veure si et veig pel carrer i hem paro a veure'l!!

- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres amb LA vam començar als 5 mesos
su392 ha escrit:Ei San!
Doncs al nostre poble, si fas LM ( dic LM pq es el que he fet jo.. no se si am LA també és així)
fins als 6 mesos res de res...
I si que està gordito si!!! a veure si et veig pel carrer i hem paro a veure'l!!![]()
Holaaaa!! Su si que esta gorditoo 8kilos de nen jajajaj
Fem L.A.Aixi que fins els 6 lleteta ok.Moltes gracies.A veure si ens veiem .jo quan fa el dia raro anem a voltar a l'esclat com que sempre hem de comprar una cosa o unaltre, tot el dia corro per l'esclat gastant els cuartus jajaj.pETONS.
Petazeta fem L.A-
- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
Jo també tenia el mateix dubte... el nostre petitó també fa quasi 8 kilos... 7'600 kgs... però no es veu gordito, pq mideix 66 cmts!!!
Ja tinc ganes de donar-li cereals i fruita, no sé, em fa ilu jejejeje encara que penso que el bibe és molt més comode i fàcil jejeje imagino que amb els cereals aguantarà més temps dormit...
Ja tinc ganes de donar-li cereals i fruita, no sé, em fa ilu jejejeje encara que penso que el bibe és molt més comode i fàcil jejeje imagino que amb els cereals aguantarà més temps dormit...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |