El sucre els posa hiperactius??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
perla
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

El sucre els posa hiperactius??

EntradaAutor: perla » dl. juny 29, 2009 7:39 am

Hola noies,

doncs això, que no sé si pot ser o és una casualitat però la meva nena mai menja sucre, fruita sense sucre, iogurts sense sucre, total tot "de manual", però diumenge passat vam anar a la festa de la guarde i hi havia un munt de pastissos que haviem fet les mames, i aquesta filla meva que no queda mai tipa vinga a mirar tots els pastissos que provavem nosaltres i vinga a cridar que en volia, total que li vam donar una mica (potser una mica massa, no sé...) i al vespre la tia amb una marxa que no hi havia manera que s'adormís!!! no sé si és que estava més alterada pel fet de la festeta del cole o què..

el dia de Sant Joan estavem menjant coca i en va voler una mica, li vam deixar provar una mica, doncs al vespre tornem-hi!!

aixxx, és que em sap greu haver-li donat, igual és casualitat i la nena s'activa quan veu gent i festa, que ja pot ser, però em té preocupada el tema.

Què en penseu vosaltres?
Imatge
Imatge
Layona
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

Re: El sucre els posa hiperactius??

EntradaAutor: Layona » dl. juny 29, 2009 7:58 am

Hola perla!

Al llegir el teu missatge, m´he enrecordat d´un reportatge que van fer fa un temps al 33 de la BBC.
Era sobre un estudi que van fer a Anglaterraprecisament sobre aixo! L´estudi el van fer a una llar d´infants, Aveure si els se explicar be... :gat: als pares sel´s hi va dir que tal dia farien una festa on el menjar seria tot sucre (carmels, pastissos, gominoles...etc) i que tal altre dia farien un altre festa on les coses de menjar serien coses mes sanes (snaks de verdura com pastanages, fruita, etc...)Els pares a la festa no podien assistir-hi...nomes era per nens.

Weno, doncs el fet es que el dia que als pares els hi van dir que seria "la festa del sucre", en realitat van fer "la festa sana" pero els jocs que els hi van fer als nens eran jocs moguts...
I el dia de "la festa sana" en realitat van donar de menjar als nens tot el sucre i porqueries que els crios van voler, pero els jocs eren mes aviat tranquils...

Els pares no van saber de "l´enganyifa" fins passats un dies, i evidenment als nens els hi van dir que no podien dir la veritat sobre el menjar...

Doncs be! quan van preguntar als pares sobre com van notar als nens despres de les festes, gairebe tots van coincidir que el dia de la festa del sucre (que en realitat era el dia que van menjar fruita i verdura) estaven mes moguts i neguitossos! :-D que esnotava que havien menjat molt sucre!

En aquest mateix reportatge van fer un altres probes...la conclusio era que si que el sucre pot alterar als nens, pero que te molt a veure el que fem amb ells, les activitats, si canviem el ritme o fem algo que no es "normal" , etc...moltes vegades els nens acaven sobre-estimulats, i estan mes negatissos per aixó que no pas per el sucre i les porqueries.

La veritat es que el reportatge va ser força interessant!!
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. juny 29, 2009 8:52 am

Ostres jo ahir vaig estar pensant el mateix.... a veure si comparem, el Roger ahir també vam fer ioghurt amb sucre, coca, i alguna coseta més, normalment acostuma a tot sense sucre, doncs a les 9.30 encara estava dançant per casa, quan ell de normal a les 8,30 ja esta ko, també es veritat que v am estar tot el dia de "parranda" de Festa Major a Reus
perla

EntradaAutor: perla » dl. juny 29, 2009 11:30 am

doncs no sé què pensar.... com que les dues vegades s'han ajuntat dues variables diferents "sucre" + "juerga" doncs ara no sé si és el sucre o el parrandeo lo que a posa nerviosa!!!
Imatge
Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dt. juny 30, 2009 11:09 am

ostres Layona.. també vaig veure akest reportatge! va estar mooolt bé....
Suposo que el sucre ajuda a estimular.los, pero crec que els altera mes el canvi de rutines i de "juerga" que no pas el sucre..
Imatge
||*||
perla

EntradaAutor: perla » dj. jul. 02, 2009 2:17 pm

aquest cap de setmana ho veurem, perquè és la festa d'estiu del poble!!!

Res de sucre, però segur que molta juerga, a veure com va....

gràcies de tota manera per la info!!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::