OJO AMB EL POLLASTRE!
OJO AMB EL POLLASTRE!
Obro aquest post per a explicar què ens va dir ahir el pediatre. Resulta que vam tenir la revisió dels 12 mesos i li va veure a la Laia les "tetilles" una mica infladetes, àlies "ginecomastia", i que era per un excés d'hormones probablement degut al pollastre. Total, que ens va dir que res de pollastre i ous normals (nosaltres sempre ho hem comprat tot al mercat), que li donem carn vermella i peix, i si li donem pollastre que sigui ecològic, i els ous de granja, que els pollastres "normals" estan tots hormonats.
Jo ja havia sentit que engreixaven els pollastres amb hormones, però mai m'havia pensat que això pogués afectar la nena, per això he decidit obrir aquest post, per a que vigileu què us venen.
Jo ja havia sentit que engreixaven els pollastres amb hormones, però mai m'havia pensat que això pogués afectar la nena, per això he decidit obrir aquest post, per a que vigileu què us venen.
Re: OJO AMB EL POLLASTRE!
gracies mandarina.. fa por pensar en tot el que mengem i no sabem!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
gracies mandarina! Estarem amb les antenes posades, controlant a la nena i vigilant mes encara el que comprem!!!
La nostra pediatra ens va recomanar comprar pollastre ecològic per la petita. Ho hem fet així des que tenia 6 mesos, però ara que ja és més grandeta hem passat al pollastre normal.
Nosaltres el compràvem al mercat, perquè si vas a súpers tipus Veritas, et costa un ull de la cara!!
Nosaltres el compràvem al mercat, perquè si vas a súpers tipus Veritas, et costa un ull de la cara!!
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Ostres què fort! Jo no en tenia ni idea!! Llavors sempre els hi doneu pollastre ecològic? i als súper en venen?? I els ous com han de ser? Just ara la Marta ja pot començar a menjar ou...
No sabia que l'engreix dels pollastres es fes amb hormones! Qué fort!
Amb els ous, es pot saber de quin tipus de criança venen mitjançant l'enumeració que porten a la closca. Es mira el primer número del codi (el que va abans de la E), si és 0 vol dir ecològic, si és 1 són gallines camperes (tancades però poden sortir), 2 són gallines tancades en naus i 3 són gallines en gabies.
Amb els ous, es pot saber de quin tipus de criança venen mitjançant l'enumeració que porten a la closca. Es mira el primer número del codi (el que va abans de la E), si és 0 vol dir ecològic, si és 1 són gallines camperes (tancades però poden sortir), 2 són gallines tancades en naus i 3 són gallines en gabies.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
moltes gracies Helan!!! Nunca a la cama te irás sin saber una cosa más!!!! Sempre s'aprenen coses al Socpetit!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Ostres quantes coses sobre pollasres i ous... la veritat fa por pensar en el que porten els animals que mengem
Gracies
Gracies
helan ha escrit:No sabia que l'engreix dels pollastres es fes amb hormones! Qué fort!
Acabo d'anar a la nevera a mirar els ous!!!
I fatal de la muerte, tenen un 3.... Re: OJO AMB EL POLLASTRE!
Els meus ous són de casa la meva yaya! Quina sort que tinc... me'ls porta del dia frescos!
Tot i que només la veig un dia a la setmana, quan són frescos duren 1 mes ben bé a la nevera.
El pollastre no m'hi havia fixat mai. Procuro comprar-lo de gra, però no sé com estarà criat...
Tot i que només la veig un dia a la setmana, quan són frescos duren 1 mes ben bé a la nevera.
El pollastre no m'hi havia fixat mai. Procuro comprar-lo de gra, però no sé com estarà criat...
Nosaltres ara tenim gallines i els propis ous!!
però l'Adrià encara no en menja
gràcies per la info!!
ostres, haurem de buscar pollastres ecològics
però l'Adrià encara no en menja
gràcies per la info!!
ostres, haurem de buscar pollastres ecològics

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Gràcies per la info! Noslatres també mengem ous ecològics, els ous del meus sogre (ui, ha quedat fatal això! de les gallines del meu sogre) Són molt bons i realment es nota la diferència, són molt més gustosos i duren molt més a la nevera, ara el pollastre l'hem de comprar.
Si sabéssim tot el què mengem ens moririem del susto!
Si sabéssim tot el què mengem ens moririem del susto!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
És veritat això dels ous, els ecològics (o de "confiança"), tenen el rovell molt més groc i consistent quan els tires a un plat, ja es nota ja!!
I pel tema de la carn, a vegades l'he comprat ecològic, però surt súper car... Ara que vistos els resultats, crec que n'hi donaré menys (potser 1 cop per setmana?) però que sigui de bo.
Si és que mengem cada mè....
I pel tema de la carn, a vegades l'he comprat ecològic, però surt súper car... Ara que vistos els resultats, crec que n'hi donaré menys (potser 1 cop per setmana?) però que sigui de bo.
Si és que mengem cada mè....
Moltes gràcies per avisar, ja miraré de canviar-li en menú a la patufeta.... quina angúnia només de pensar en totes aquestes coses que ens fotem!! el pitjor és que els pugui afectar en alguna cosa, pobrissons...
Quan arribi a casa vaig directe a la nevera a mirar els ous!!!

Quan arribi a casa vaig directe a la nevera a mirar els ous!!!

- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Moltes gràcies per la Informació!!!!! Demà mateix canviem del pollastre "normal" a l'ecòlogic!!!!
Ostres noi, no sabem pas el que menjem!!!!!!!!
Ostres noi, no sabem pas el que menjem!!!!!!!!
ostres, no sabia res d'això, m'he quedat de pedra...
on puc comprar pollastre ecològic???
gràcies per la info!
on puc comprar pollastre ecològic???
gràcies per la info!
- caroledance
- :: puça

- Entrades: 9
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 6:53 pm
Qué fuerte! gracias por avisar!
Ostres!!! Sabeu si es poden trobar aquests productes ecológics al Mercadona o d´altres supers?
Grcs!
Grcs!
A mi també m'interessa! A veure si les altres mamis ens poden ajudar perquè m'he quedat de pedra.
Si no, ja investigaré a les carnisseries de tota la vida...
Si no, ja investigaré a les carnisseries de tota la vida...
Per internet hi ha botigues que venen productes ecològics i te'ls porten a casa. També hi ha els supermercats Veritas. I avegades en tendes de menjar i productes ecològics fan comandes de carn un cop a la setmana per la gent interessada.
Però en els súpers "normals" tot això encara no ha arribat... em sembla.
Però en els súpers "normals" tot això encara no ha arribat... em sembla.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |