No vol la fruita
No vol la fruita
El meu petit fa dos dies que hem començat amb la fruita, la veritat es que ha estat desastrós. No hi manera que pasem de 3 cullerades, avui le he deixat tocar el plat i em acabat plens de papilla per tot arreu.
Li poso, pera, platan poma i suc de taronja(aquest avui no perque em sembla que li fa diarrea).
No em vull desesperar perque se que els hi costa pero es que al final acaba plorant i aixì no es manera i acabem donant bibi.
En fi, alguna idea???
Li poso, pera, platan poma i suc de taronja(aquest avui no perque em sembla que li fa diarrea).
No em vull desesperar perque se que els hi costa pero es que al final acaba plorant i aixì no es manera i acabem donant bibi.
En fi, alguna idea???

Re: No vol la fruita
Hola guapa,
jo t'aconsellaría que primer provis amb una sola fruita cada vegada....la barreja de totes les fruites fa un gust més "raro", a mi tampoc no m'agrada com queda barrejat...amb la meva vaig tenir sort que s'ho fotía tot, la fruita li encanta (ho ha tret del papa...) però tinc algunes amigues que van triomfar més al fer-les per separat. Menja cereals el teu fill ja? Si ja en menja també pots afegir-hi una cullerada de cereals...
jo t'aconsellaría que primer provis amb una sola fruita cada vegada....la barreja de totes les fruites fa un gust més "raro", a mi tampoc no m'agrada com queda barrejat...amb la meva vaig tenir sort que s'ho fotía tot, la fruita li encanta (ho ha tret del papa...) però tinc algunes amigues que van triomfar més al fer-les per separat. Menja cereals el teu fill ja? Si ja en menja també pots afegir-hi una cullerada de cereals...
Nosaltres li feiem el joc amb el xumet. Amb la ma esquerra tens el xumet i amb la dreta la cullera amb papilla, li apropes el xumet i quan obre la boca per agafar-lo li fiques la cullerada i tot seguit el xumet (per que xupi i tragui la pailla).
Amb alguns nens funciona i amb altres no. Tot i així no es bo allargar-ho massa perque es pot acostumar a menjar amb el xumet i ja l'has parida.
Amb alguns nens funciona i amb altres no. Tot i així no es bo allargar-ho massa perque es pot acostumar a menjar amb el xumet i ja l'has parida.
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
A mi em va passar igual al principi amb la Marta i un dia vaig provar de fer-li la pera i la poma amb llet i una mica de cereals i s'ho va jalar tot
Jo crec que és anar fent proves fins que trobis la que li agradi al teu peque 
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
PAciencia..... aquest canvi jo crec que es el que més costa.. pases del bibe a la cullera.. i ecsssss a sobre no es dolcet!!! Ves fent el que et demani, si avui son 3 cullerades doncs bé si son 5 millor... no forcis i ves variant la fruita... potser treu la taronja i posa només una o dues fruites!!! I sobreto paciencia
A nosaltres el joc del xumet no ens va funcionar mai.... al contrari agafava unes emprenyades perque no li donaves elxumet que acabava vomitant el poc que hagues menjat
A nosaltres el joc del xumet no ens va funcionar mai.... al contrari agafava unes emprenyades perque no li donaves elxumet que acabava vomitant el poc que hagues menjat
Nosaltres portem un mes i pico i encara és un desastre. Hi ha dies que molt bé, altres regular i últimament un desastre. No sabem què fer tampoc, però com que la alimentació principal és la llet, no ens volem preocupar.
El que sí em vist, és que prefereix els trossos de fruita o verdura a les papilles. Així que durant el dia, li anem donant trossets d'algo i ella va fent.
No sé, si algú té un bon truc també ho provarem. Molta sort Miqueta i a la resta!
El que sí em vist, és que prefereix els trossos de fruita o verdura a les papilles. Així que durant el dia, li anem donant trossets d'algo i ella va fent.
No sé, si algú té un bon truc també ho provarem. Molta sort Miqueta i a la resta!
Hola Miqueta.
Jo vaig descobrir que al meu petit no li agradava perquè era freda (bé natural) ara li escalfo una mica i se la pren sencera. Una altre opció que pots provar es afegir una mica de cereals o bullir-la i fer com una mena de compota. Tot es anar provant...
Que tinguis sort!! i molta paciencia!!!
Jo vaig descobrir que al meu petit no li agradava perquè era freda (bé natural) ara li escalfo una mica i se la pren sencera. Una altre opció que pots provar es afegir una mica de cereals o bullir-la i fer com una mena de compota. Tot es anar provant...
Que tinguis sort!! i molta paciencia!!!
Sócfeliç.cat
A nosaltres també ens va passar.
La solució va ser coure una mica la fruita i fer com una compota. Mica a mica li vaig anar bullint menys fins que vam arribar a la fruita crua, que ara li encanta!
Bullia (o feia al vapor) poma un dia, l'altre pera... I així mica a mica.
No t'estressis. A França no els donen fruita crua fins que fan un any. Abans de l'any, tota cuita. Els nens són savis i deuen notar que la fruita una mica cuita se'ls posa millor.
Sort!
La solució va ser coure una mica la fruita i fer com una compota. Mica a mica li vaig anar bullint menys fins que vam arribar a la fruita crua, que ara li encanta!
Bullia (o feia al vapor) poma un dia, l'altre pera... I així mica a mica.
No t'estressis. A França no els donen fruita crua fins que fan un any. Abans de l'any, tota cuita. Els nens són savis i deuen notar que la fruita una mica cuita se'ls posa millor.
Sort!
- marranxeta
- :: granota

- Entrades: 213
- Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm
Jo ho vaig intentar tot... amb la babycook, en cru i tot passat, barrejat, per separat, barrejat en llet, amb galeta, amb cereals, "potitos"... inclús un dia vaig fer poma al forn! (ecs!!...).Vaig esser molt persistent i res... la única manera era i quan ja tenia una 10-12 mesos...xafat amb la forquilla... però res, xuclava el suc!. Ara bé, ara que té 16 mesos fa gust de veure com es menja un plàtan, una taronja, prèssec... Tal i com anava la cosa no m'ho hagués esperat mai!!

Moltissimes gracies per tots els vostres consells, ja veig que això es molta paciència e insistir.
La faré al babycook pero esperaré un parell de dies perque al pobre li ha donat diarrea i al ficarli totes les fruites no se quina es. Si de cas quan ho torni a probar faré la fruita de una en una aixì sabre quina es la que li fa tanta diarrea però jo diria que es el suc de taronja...
Os aniré informant...
La faré al babycook pero esperaré un parell de dies perque al pobre li ha donat diarrea i al ficarli totes les fruites no se quina es. Si de cas quan ho torni a probar faré la fruita de una en una aixì sabre quina es la que li fa tanta diarrea però jo diria que es el suc de taronja...
Os aniré informant...

La guerra de la fruita segueix!!!
Li faig al babycook i només poma de moment, alguns dies va bé d'altres no tant pero en fi seguirem insistint.
Això si, un dia després d'insistir la meva mare, vaig probar un potito de nutriben que només porta poma i aquell si que s'ho va menjar!!!! Grrrr!!!
Per cert, les que ho feu amb llet i cereals, com ho feu??? M'ho podeu explicar???
Li faig al babycook i només poma de moment, alguns dies va bé d'altres no tant pero en fi seguirem insistint.
Això si, un dia després d'insistir la meva mare, vaig probar un potito de nutriben que només porta poma i aquell si que s'ho va menjar!!!! Grrrr!!!
Per cert, les que ho feu amb llet i cereals, com ho feu??? M'ho podeu explicar???
- Azzure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Mira, jo li poso al recipient del turmix una pera, un plàtan i una poma (o pots fer poma i pera, poma i plàtan, plàtan i pera, com tu vulquis...), li afegeixo 30 ml de llet i una o dues galetes o bé una mica de cereals. Ho trituro tot i després comprovo la textura per si trobo que necessita més llet o més cereals. I llestos! A la Marta li agrada molt 
- pigadeta

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Mira... jo porto des dels 10-11 mesos barallant-me amb la fruita, pero només a casa (a la llar se la menja, remungant , pero la menja) Conclusió m'ha pres el pel.... vaig estar una temporada que els caps de setmana pasavem amb ioghurts etc.... pero ara he descobert que els potitos si que se'ls menja... doncs toma potitos.... ara falta fer el truquillo (posar dins el potito fruita natural) Ja us explicaré
nosaltres avui hem començat amb la fruita. I bé...
li hem posat una poma i prou, per començar a poc a poc, però s'ha menjat... potser tres cullerades, si compto totes les miquetes que ha anat traient.... pobra, feia una cara de fàstic!!!! però no la culpo, ho deu haver tret de mi perquè a mi no m'agrada la fruita, i a més era el primer dia... així que res, ho hem deixat aquí, just per fer quatre fotos i demà hi tornarem!!!

li hem posat una poma i prou, per començar a poc a poc, però s'ha menjat... potser tres cullerades, si compto totes les miquetes que ha anat traient.... pobra, feia una cara de fàstic!!!! però no la culpo, ho deu haver tret de mi perquè a mi no m'agrada la fruita, i a més era el primer dia... així que res, ho hem deixat aquí, just per fer quatre fotos i demà hi tornarem!!!
- cuqueta

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
A mi últimament tb m'esta costant molt la fruita de la tarda. Quan vam començar s'ho menjava moolt millor, pero jo crec que era pq li encanta la taronja (si no hi ha taronja ja sé segur que no s'ho menjarà bé) i clar ara les taronges no estan massa catòliques que diguem...i mira que les compro de les "cares" pero estan fatal...

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Nosaltres també varem tenir la época NO VULL FRUITA!.. que va coincidir amb la intorducció de la verdura.. per mi que li agradava més ....
Pero gràcies al consell de les SETEMBRERES ( que són uns
) vaig descobrir que no era ni la primera ni la última.. així que paciència.... Vaig deixar de donar-li una setmana i despres se la va tornar a menjar com si res...
Al principi no ens va costar gens.. però a moooolts si que els costa. Tot es nou.. gust, cullera...
Nomes puc dir-te que a POC a POC.. un dia 1 cullerada, el següent 1 i 1/2 i mira .. anar fent! Tranquilitat i bons aliments
Pero gràcies al consell de les SETEMBRERES ( que són uns
) vaig descobrir que no era ni la primera ni la última.. així que paciència.... Vaig deixar de donar-li una setmana i despres se la va tornar a menjar com si res... Al principi no ens va costar gens.. però a moooolts si que els costa. Tot es nou.. gust, cullera...
Nomes puc dir-te que a POC a POC.. un dia 1 cullerada, el següent 1 i 1/2 i mira .. anar fent! Tranquilitat i bons aliments
Quina quantitat de fruita li vau donar per a començar.?
Jo vull començar a donar-li la fruita aquest divendres, per a berenar. A mi l'infermera em va aconsellar anar-la introduïnt poc a poc (primer el suc de taronja, i després anar provant, el plàtan, la poma i la pera) però primer tot per separat. El cas és que no sé quina quantitat fer-ne. Per exemple, de plàtan que li poso mig? o serà massa? i de poma i de pera...?
Aix, gràcies.
Signat:
Una mare inexperta
Jo vull començar a donar-li la fruita aquest divendres, per a berenar. A mi l'infermera em va aconsellar anar-la introduïnt poc a poc (primer el suc de taronja, i després anar provant, el plàtan, la poma i la pera) però primer tot per separat. El cas és que no sé quina quantitat fer-ne. Per exemple, de plàtan que li poso mig? o serà massa? i de poma i de pera...?
Aix, gràcies.
Signat:
Una mare inexperta
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Ja veig que no estic sola en akest camp! La fruita ai la fruita... tema delicat
El Jan tampoc la vol, ho he provat tot i res de res, lo únic es que veu suc de fruites pero clar després anem amb les caques molt líquides.
Avui provaré lo del xumet i sino demà lo dels cereals
GRÀCIES PELS CONSELLS!

El Jan tampoc la vol, ho he provat tot i res de res, lo únic es que veu suc de fruites pero clar després anem amb les caques molt líquides.
Avui provaré lo del xumet i sino demà lo dels cereals
GRÀCIES PELS CONSELLS!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |