REBUTJA ELS BIBIS DE CEREALS i FRUITA?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

REBUTJA ELS BIBIS DE CEREALS i FRUITA?

EntradaAutor: CASA » dl. juny 22, 2009 3:05 pm

Hola,

El meu petit, fins ara bon menjador, està canviant tendències...
Vem introdurir, primer de tot la fruita i se la menjava força bé (amb cullera).
Després els cereals, que també menjava de gust (amb bibi).
Tot va ser introduir la papilla de verdures i pollastre i va dir que no volia més fruita, de cap manera!!!
I ultimament, també rebutja els bibis, de llet o cereals...
L'unic àpat que fa bé i de gust és el dinar, unsa 180 g de pure amb pollastre.
Que pot estar passant? Estic amoinada...

Gràcies!
Imatge
Imatge
Didac
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

Re: REBUTJA ELS BIBIS DE CEREALS i FRUITA?

EntradaAutor: Didac » dl. juny 22, 2009 4:13 pm

Pot ser que li agradi tant el pue de verdura i la carn que rebutxi la resta d'aliments? Seria realment un cas raro.... i un bon pollastre pues es imortant que mengin de tot.
Imatge
Imatge
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. juny 22, 2009 4:41 pm

No ho sé.. potser la calor els afecta.... pero hauria de ser al revés oi?? Bé no sé perque el Roger ara no vol tampoc ni truita ni peix.... i s'ho menjava com un desesperat... el seu sopar només es pa amb tomaca amb pernil dolç i un quesito!!!
La fruita quan tenia 10-11 mesos d'un dia per l'altre va dir que no.... i que no... bé a la guarde al final se l'acaba menjant... pero sembla que el matin, ara pero ho porta millor, pero jo he desistit de donar-li a nosaltres ens segueix montant el número, per tant no es que no la vulgui es que ens pren el pel
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. juny 22, 2009 8:45 pm

La meva del bibe només vol llet, la resta tot a cullera.

Li dones calent? prova de variar temperatura, a veure si més tebió li va millor...
La Lia ja és tota una princesa!
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » dl. juny 22, 2009 10:33 pm

Doncs jo ja vaig passar per això fa uns mesos i també coincidint amb la introducció dels purés. No et puc dir què va passar, només que un bon día tampoc volia cullera, li vaig donar bibi i se'l va menjar!!! En aquest impàs de temps el pediatra em va dir que anés i incorporant-li poc a poc puré claret i hi afegia llet en pols. En quant a la fruita vaig introduir-li el iogurt "mi primer danone" i li va agradar molt, al cap de pocs dies vaig barrejar-li amb fruita i ara encara ho faig però ja amb iogurts normals.

Ara, després de gairebé 3 mesos, m'ho torna a fer. El bibi del vespre no el vol ni veure. De fet, li dona un cop amb la mà. El del matí, no obstant sí sel pren. No sé noia, jo el dia 10 tinc hora amb el pediatra i directament al sopar ja li dono purés de verdures on hi agefeixo llet i a dormir. S'ho menja molt bé. I amb el berenar de moment li estic donant iogurt sol, però demà començaré a afegir-hi fruita (començaré pel plàtan que és el que mes li agrada). Si va menjant així, m'esperaré al dia 10 perquè ja m'introduirà coses noves i el bibi del vespre ja tenia els dies contats.

De tota manera, no pateixis, si estigués malalt no menjaria res però si vols estar mes tranquila, parla amb el teu pediatra. Jo és el que vaig fer. Espero que no sigui res.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::