suc tronja
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
suc tronja
hola amb quants mesos li vau donar suc de tronja? es q la meva peke va moltr reestreta i li doniaria un parell de cullarades de cafe ho heu fet?? ara te 2 mesos y una setmana
graciess
graciess
Re: suc tronja
Jo no n'hi vaig donar fins als 4 o 5 mesos. De tota manera, no li agradava massa i ara ja no n'hi poso amb la fruita.
Ara quan va restret, li poso bledes a la verdura i és miraculós!
Ara quan va restret, li poso bledes a la verdura i és miraculós!
Marta, jo opino que és molt petit. Fa LM? què vol dir que va restret? si fa LM i no va de ventre en dies no és res estrany...
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Jo tampoc li donaria.... si pren pit, ja farà cacones, no et preocupis que no han de fer cada dia...
i si pren bibe, lo que jo faria es fer.li mes claret que normalment...o sigui.... jo feia si anava massa suelta li possava mes llet en pols, un peli més ... i era al reves pues una cullerareta menos ....no se si m´he explicat...
Però a la meva nena el suc de taronja li provoca uns descomposició brutal, li senta fatal...
fins aviat
i si pren bibe, lo que jo faria es fer.li mes claret que normalment...o sigui.... jo feia si anava massa suelta li possava mes llet en pols, un peli més ... i era al reves pues una cullerareta menos ....no se si m´he explicat...
Però a la meva nena el suc de taronja li provoca uns descomposició brutal, li senta fatal...
fins aviat
[
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Jo tb opino que és massa petitó per prendre altres coses que no siguin llet, ja sigui artificial o teva, però és que a més a més diria que la taronja no ajuda gaire amb el restrenyiment.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
estem fent LM avui al final li he possat un supositori de lactants i a fet caca.
gracies noies!!
gracies noies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |