RECOMANEU LA BABYCOOK?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
RECOMANEU LA BABYCOOK?
Hola noies, ara estem de ple en la era papilles i la meva pregunta és, recomaneu la babycook?
Ho dic per que si és per bullir, la verdura i passar pel túrmix, és una mica un rotllo, però ja hi estic acostumada.
La qüestió és de si realment és tan útil com sembla o és un trasto més...
Me la recomaneu o no?
Ho dic per que si és per bullir, la verdura i passar pel túrmix, és una mica un rotllo, però ja hi estic acostumada.
La qüestió és de si realment és tan útil com sembla o és un trasto més...
Me la recomaneu o no?
La Lia ja és tota una princesa!
Re: RECOMANEU LA BABYCOOK?
Hola, Petazetas,
Jo et diré que sí que la recomano. Al principi, com que no la tenia, bullia la verdura i la triturava amb el minipímer; però la meva cunyada me la va deixar i tot és molt més pràctic! Per mi, el gran avantatge és que la deixes en marxa i te'n pots oblidar, sense haver de vigilar el foc, que bulli, que no vessi... A banda que en 15 minuts ja t'ho ha fet. I el segon avantatge és que no embrutes res més, ho tritures allà mateix i llestos. Per mi, molt útil!
L'única 'pega' que hi podria trobar és que trobo la capacitat un pèl justa. Jo sempre l'omplo al límit i de moment anem fent, clar que també tinc un nen que menja mooooolt.
Espero have-te ajudat.
Jo et diré que sí que la recomano. Al principi, com que no la tenia, bullia la verdura i la triturava amb el minipímer; però la meva cunyada me la va deixar i tot és molt més pràctic! Per mi, el gran avantatge és que la deixes en marxa i te'n pots oblidar, sense haver de vigilar el foc, que bulli, que no vessi... A banda que en 15 minuts ja t'ho ha fet. I el segon avantatge és que no embrutes res més, ho tritures allà mateix i llestos. Per mi, molt útil!
L'única 'pega' que hi podria trobar és que trobo la capacitat un pèl justa. Jo sempre l'omplo al límit i de moment anem fent, clar que també tinc un nen que menja mooooolt.
Espero have-te ajudat.
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Hola!!
Sens dubte te la recomano!! és un gran invent!
Jo abans anava amb l'olla a vapor i el turmix xo quan ja ho tenia net, torna a netejar i em passava el dia embrutant i netejant els utensilis. Amb la baycook és només un recipient el q embrutes x fer-ho tot. Quan has acabt, aigua de seguida i llestos!!! A part q no has de controlar el temps. Ho pots deixar preparant-se i anar a fer una volta i quan tornes tritures i a menjar!!
Jo crec q és una gran compra!!
Sens dubte te la recomano!! és un gran invent!
Jo abans anava amb l'olla a vapor i el turmix xo quan ja ho tenia net, torna a netejar i em passava el dia embrutant i netejant els utensilis. Amb la baycook és només un recipient el q embrutes x fer-ho tot. Quan has acabt, aigua de seguida i llestos!!! A part q no has de controlar el temps. Ho pots deixar preparant-se i anar a fer una volta i quan tornes tritures i a menjar!!
Jo crec q és una gran compra!!
Jo també te la recomano!!!! opino el mateix, va molt bé perquè ho deixes bullint i te n'oblides. I només embrutes 1 trasto. Per mi la capacitat és tb un pelet justa...però val la pena!
Ostres...doncs jo la tinc i no la faig servir. Potser m'ho hauré de replantejar. És que me la van deixar sense instruccions i m'ha fet mandra investigar.
Doncs jo no sé si recomanar-la. A mi me l'ha deixat la meva cunyada i trobo una sèrie de pros i contres. És súper pràctica en quant a que només embrutes un trasto, la pots deixar sola i pots anar a comprar perquè s'apaga sola, que cuina al vapor i és més saludable que bullit però en contra trobo que tritura poc. El meu minipimer que no és cap meravella tritura molt mes. Sobretot si vols triturar fruites dures com ara poma. Una altra pega que hi trobo és que si hi vols afegir algún cereal com ara sèmola d'arros, tapioca, sèmola de blat, l'has de bullir amb un cassó a part i després afegir-la. Jo aquest problema el tinc, ja que a cada verudra del migdia he d'afegir-n'hi. Una altra cosa positiva és que és petita i te la pots endur un cap de setmana a un hotel i fer-li la verdureta al nen.
Una altra pega que hi trobo, i aquí sí que us demano si a vosaltres també us passa, i no sé si em podré explicar bé perquè m'entengueu les que la teniu, és que la part de la nança del pot, té obertura per dalt i per baix. Doncs bé quan me la van deixar hi havia coses dins enganxades (semblaven fulles enganxades) i és de l'aigua que s'hi filtra, i la meva cunyada em va dir que no marxava, que no hi havia manera de netejar-ho, però no passa al menjar. Jo ho he intentat deixant passar aigua per dins, posan-t'hi sabó, fins i tot vinagre que diuen que s'ho emporta tot,i res. També ho he deixat tota la nit en remull i no marxa. A vosaltres també us passa? Precisament d'això volia obrir un post, per veure si la que la teniu teniu el mateix problema o sabeu algún truquillo per netejar-la.
Una altra pega que hi trobo, i aquí sí que us demano si a vosaltres també us passa, i no sé si em podré explicar bé perquè m'entengueu les que la teniu, és que la part de la nança del pot, té obertura per dalt i per baix. Doncs bé quan me la van deixar hi havia coses dins enganxades (semblaven fulles enganxades) i és de l'aigua que s'hi filtra, i la meva cunyada em va dir que no marxava, que no hi havia manera de netejar-ho, però no passa al menjar. Jo ho he intentat deixant passar aigua per dins, posan-t'hi sabó, fins i tot vinagre que diuen que s'ho emporta tot,i res. També ho he deixat tota la nit en remull i no marxa. A vosaltres també us passa? Precisament d'això volia obrir un post, per veure si la que la teniu teniu el mateix problema o sabeu algún truquillo per netejar-la.
N23 ha escrit:Una altra pega que hi trobo, i aquí sí que us demano si a vosaltres també us passa, i no sé si em podré explicar bé perquè m'entengueu les que la teniu, és que la part de la nança del pot, té obertura per dalt i per baix. Doncs bé quan me la van deixar hi havia coses dins enganxades (semblaven fulles enganxades) i és de l'aigua que s'hi filtra, i la meva cunyada em va dir que no marxava, que no hi havia manera de netejar-ho, però no passa al menjar. Jo ho he intentat deixant passar aigua per dins, posan-t'hi sabó, fins i tot vinagre que diuen que s'ho emporta tot,i res. També ho he deixat tota la nit en remull i no marxa. A vosaltres també us passa? Precisament d'això volia obrir un post, per veure si la que la teniu teniu el mateix problema o sabeu algún truquillo per netejar-la.
Tens raó, jo tb m'hi vaig fixar, però suposo que com que fa relativament poc que la utilitzo potser no se m'hi ha quedat res més que aigua que quan el poso cap per avall cau. Però clar potser amb el temps....
CUSCUS, és molt fàcil d'utilitzar, si vols t'escanejo les instruccions i t'ho passo
Jo la recomano sense cap dubte: puc dir que la meva filla en menja gairebé cada àpat de la Babycook. Pel tema de triturar jo trobo que tritura molt bé i molt fi. Ara t'hi has d'estar una estona i anar traient el pot i sacsejar-lo perquè tots els trocets quedin ben triturats. Jo la faig servir per fer el puré de fruita també.
Jo com la Txitu també crec que és una mica justa de mida, o potser és que la meva tita menja com una persona gran ja gairebé.
N23 avui quan netejava la gerra he pensat en que havíem d'estar al cas d'esbandir sempre bé dins de la nansa perquè no hi quedés res dins. A mi de moment no m'hi ha entrat res i és net, però la veritat és que no sé pas com ho podries fer per netejar allà dins...
Jo com la Txitu també crec que és una mica justa de mida, o potser és que la meva tita menja com una persona gran ja gairebé.
N23 avui quan netejava la gerra he pensat en que havíem d'estar al cas d'esbandir sempre bé dins de la nansa perquè no hi quedés res dins. A mi de moment no m'hi ha entrat res i és net, però la veritat és que no sé pas com ho podries fer per netejar allà dins...
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
aix... jo no puc ser massa objectiva, perque tinc thermomix, pero.... em van deixar la baby cook i nomes la vaig fer servir per fer compotes....
Jo considero que el sistema de cocció es molt bo i saludable, pero es massa petita i avui en dia no podem cuinar a cada apat... jo tinc la thermomix, pero si no la tingues i hagues de comprar la babycook.... no ho faria! Tiraria d'olla i turmix com tota la vida!
Jo considero que el sistema de cocció es molt bo i saludable, pero es massa petita i avui en dia no podem cuinar a cada apat... jo tinc la thermomix, pero si no la tingues i hagues de comprar la babycook.... no ho faria! Tiraria d'olla i turmix com tota la vida!
Doncs jo tinc totes dues coses: la Babycook i la Thermomix.
La Babycook la fem servir cada dia (si la nena dina a casa, perquè si treballem li fa el dinar la meva sogra), mentre esmorzes ja tens el dinar de la nena fet. Jo congelo el pollastre, la vedella i el peix en paquetets de 50 grams, tot net, i només és descongelar la carn, tallar la verdureta i cap a la Babycook. La Laia menja molt bé i li poso una mica de patata, 4 mongetes tendres de les grans, mitja pastanaga, i una mica de porro o carbassó o carbassa segons el que hi hagi per casa, i la carn o peix, i no omplo la cistelleta fins a dalt. I el puré de patata nostre també el faig allà.
La Thermomix va molt bé per fer papilla per congelar, amb les receptes del llibre omplo 8 pots Avent dels grans (240ml). Com que a la Laia no li agraden els potitos, si un dia pel que sigui no tenim temps de tallar la verdureta, o lo típic que la vas a treure de la nevera i no te'n queda o la que et queda està molt xunga, trec un potet del congelador i llestos.
En resum, jo estic encantada amb la Babycook, i això que quan estava embarassada pensava que era una tonteria, i me la van regalar i no l'he deixat de fer servir!
La Babycook la fem servir cada dia (si la nena dina a casa, perquè si treballem li fa el dinar la meva sogra), mentre esmorzes ja tens el dinar de la nena fet. Jo congelo el pollastre, la vedella i el peix en paquetets de 50 grams, tot net, i només és descongelar la carn, tallar la verdureta i cap a la Babycook. La Laia menja molt bé i li poso una mica de patata, 4 mongetes tendres de les grans, mitja pastanaga, i una mica de porro o carbassó o carbassa segons el que hi hagi per casa, i la carn o peix, i no omplo la cistelleta fins a dalt. I el puré de patata nostre també el faig allà.
La Thermomix va molt bé per fer papilla per congelar, amb les receptes del llibre omplo 8 pots Avent dels grans (240ml). Com que a la Laia no li agraden els potitos, si un dia pel que sigui no tenim temps de tallar la verdureta, o lo típic que la vas a treure de la nevera i no te'n queda o la que et queda està molt xunga, trec un potet del congelador i llestos.
En resum, jo estic encantada amb la Babycook, i això que quan estava embarassada pensava que era una tonteria, i me la van regalar i no l'he deixat de fer servir!
Doncs a mi me la van regalar, la vaig fer servir un dia i prou, allà està avorrida dins un armari (per cert, si algú la vol, li venc).
L'explicació és que, simplement, quasi no he donat triturats a la meva filla.
Trobava un pal haver de fer un menjar per a mi i un per a ella, per això la Babycook no va triomfar a casa.
L'explicació és que, simplement, quasi no he donat triturats a la meva filla.
Trobava un pal haver de fer un menjar per a mi i un per a ella, per això la Babycook no va triomfar a casa.
Calongina
Doncs jo te la recomano 100%.
És cómode, senzilla i neta. Clar, que això de la nansa que diu la N23, jo encara no m'ho he trobat...però sols utilitzes un sol aparell, que jo inclús li trec totes les peces i el fico al rentavaixelles, i llestos.
Com incovenient sols trobo el poc espai (normalment jugo al tetris amb les rodanxes pq m'hi càpiga tot)
Pero veig que a la llarga hauré de fer con la Mandarina, sols les papilles del dia o possar la babycook, 2 ó 3 cops seguides...per congelar.
Quan la Daniela va començar amb els sòlids, em sortien 3 pots de 120cc, ara ja em "pujat la dosi" i rondem per 2 pots de 180cc, més o menys.
Cuscus, jo es tinc escanejades...si m'envies un privi et passo les instruccions
N23, jo sempre li fico sèmola i pq quedi més cuita, la posso el més abaix possible o al mig de la cistella.I queda molt bé. Per la trituradora, a mi em queda molt fi....com diu la Pukeko, has de remenar, donar-li copets i estar-hi estona amb el botonet.
És cómode, senzilla i neta. Clar, que això de la nansa que diu la N23, jo encara no m'ho he trobat...però sols utilitzes un sol aparell, que jo inclús li trec totes les peces i el fico al rentavaixelles, i llestos.
Com incovenient sols trobo el poc espai (normalment jugo al tetris amb les rodanxes pq m'hi càpiga tot)
Pero veig que a la llarga hauré de fer con la Mandarina, sols les papilles del dia o possar la babycook, 2 ó 3 cops seguides...per congelar.Quan la Daniela va començar amb els sòlids, em sortien 3 pots de 120cc, ara ja em "pujat la dosi" i rondem per 2 pots de 180cc, més o menys.
Cuscus, jo es tinc escanejades...si m'envies un privi et passo les instruccions
N23, jo sempre li fico sèmola i pq quedi més cuita, la posso el més abaix possible o al mig de la cistella.I queda molt bé. Per la trituradora, a mi em queda molt fi....com diu la Pukeko, has de remenar, donar-li copets i estar-hi estona amb el botonet.
Jo també la recomano 100%!!!
I una altra avantatge que té és que quan marxes fora el cap de setmana o uns dies, et portes això i a l'hotel mateix li pots fer el dinar del dia al peke. Et portes un recipient per guardar la papilla i ja està!
I una altra avantatge que té és que quan marxes fora el cap de setmana o uns dies, et portes això i a l'hotel mateix li pots fer el dinar del dia al peke. Et portes un recipient per guardar la papilla i ja està!
jo també la recomano! la veritat és que si treballes va de conya perquè només amb un aparell ho fas tot i en menys temps, és pràctic perque quan acaba la cocció es para automàtic i no has d'estar vigilant. La meva nena la fruita la vol tipus compota ara, i amb la babycook li puc fer més ràpid quan arribo de la feina. i els pures els faig a la nit i la textura queda millor que quan la fa la meva mare amb la minipimer.
crec que són diners ben gastats!
per cert, com li feu la neteja de la cal vosaltres?, és que la cubeta ja comença a estar bruta i veig que posa que es fa amb "vinagre blanco de alcohol" a les instruccions...
crec que són diners ben gastats!
per cert, com li feu la neteja de la cal vosaltres?, és que la cubeta ja comença a estar bruta i veig que posa que es fa amb "vinagre blanco de alcohol" a les instruccions...
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Jo també la recomano!
Nosaltres no teníem pensat comprar-la però ens la van regalar i quin bon regal!! Si omplo la cistella fins adalt de tot em surten dues raccions d'uns 180 ml i com que la faig servir cada dos dies li puc anar variant les verduretes i la carn i a més alguns dies li poso també sèmola d'arròs com la Churrito. Queda ben cuita i després de triturar queda un puré boníssim. A la Marta li encanta. Fins i tot la faig servir per fer-me purés de verdura
Nosaltres no teníem pensat comprar-la però ens la van regalar i quin bon regal!! Si omplo la cistella fins adalt de tot em surten dues raccions d'uns 180 ml i com que la faig servir cada dos dies li puc anar variant les verduretes i la carn i a més alguns dies li poso també sèmola d'arròs com la Churrito. Queda ben cuita i després de triturar queda un puré boníssim. A la Marta li encanta. Fins i tot la faig servir per fer-me purés de verdura

akane2008 ha escrit:per cert, com li feu la neteja de la cal vosaltres?, és que la cubeta ja comença a estar bruta i veig que posa que es fa amb "vinagre blanco de alcohol" a les instruccions...
Jo sempre faig servir Fontvella (o similars) i no tinc calç...
Hola!
Encara es molt aviat per nosaltres, pero m'acaben de regalar la BabyCook i crec que m'anira molt be...
Tinc una pregunta de part d'una amiga que s'esta interessant en el tema:
quina es la millor manera de congelar les porcions que heu tret amb la BabyCook?
Hem vist que hi ha gent que fa servir glassoneres i omplen les cavitats amb diferents receptes.
Tamba hem vist que venen pots (semblants als dels glac,ons, pero mes grans), uns estan separats i s'acoplen per facilitzar l'espai al congelador i altres estan junts i tenen tapa (com el de la marca Beaba tambe, que sembla una flor...)
Que feu servir vosaltres i que es el que us va millor i es mes practic?
Gracies!
Encara es molt aviat per nosaltres, pero m'acaben de regalar la BabyCook i crec que m'anira molt be...
Tinc una pregunta de part d'una amiga que s'esta interessant en el tema:
quina es la millor manera de congelar les porcions que heu tret amb la BabyCook?
Hem vist que hi ha gent que fa servir glassoneres i omplen les cavitats amb diferents receptes.
Tamba hem vist que venen pots (semblants als dels glac,ons, pero mes grans), uns estan separats i s'acoplen per facilitzar l'espai al congelador i altres estan junts i tenen tapa (com el de la marca Beaba tambe, que sembla una flor...)
Que feu servir vosaltres i que es el que us va millor i es mes practic?
Gracies!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo sí que la recomano...... ara només la faig servir els caps de setmana... pero fins a l'any que li he portat el menjar a la llar..... cada dia...
Jo també faig com la mandarina, paquetets de pollastre, carn, peix.... ho deixo a la nevera tota la nit per descongelar-se.. al matí mentre esmorço o poso en marxa amb la verdura i alehop!!!! A triturar... no he tingut cap problema amb que quedi poc triturat (Excepte quan hem estat amb cagarrines i només posava patata i pastanaga que aquesta última se'm quedava enganxada)
Si es cert que només surt per una ració.... tot es depen del que t'acostumis.... i si pots fer-ho cada dia.
Per la fruita jo també l'he fet servir.... ja no només per triturar si no també per fer compotes.... i
Referent a la neteja jo la poso al rentaplats i
(ja sé que diu que no) I no tinc això de l'ansa
Li he fet només 1 neteja de la calç (ara vaig passar-m'hi tot el matí) amb dues netejes despres del vinagre trobaba que encara feia olor... i vaig anar fent! també cal dir qeu ho faig amb aigua bona (Fontvella) aquí a Tarragona l'aigua té molta, molta, molta calç
Jo també faig com la mandarina, paquetets de pollastre, carn, peix.... ho deixo a la nevera tota la nit per descongelar-se.. al matí mentre esmorço o poso en marxa amb la verdura i alehop!!!! A triturar... no he tingut cap problema amb que quedi poc triturat (Excepte quan hem estat amb cagarrines i només posava patata i pastanaga que aquesta última se'm quedava enganxada)
Si es cert que només surt per una ració.... tot es depen del que t'acostumis.... i si pots fer-ho cada dia.
Per la fruita jo també l'he fet servir.... ja no només per triturar si no també per fer compotes.... i
Referent a la neteja jo la poso al rentaplats i
Li he fet només 1 neteja de la calç (ara vaig passar-m'hi tot el matí) amb dues netejes despres del vinagre trobaba que encara feia olor... i vaig anar fent! també cal dir qeu ho faig amb aigua bona (Fontvella) aquí a Tarragona l'aigua té molta, molta, molta calç
Laure ha escrit:N23 ha escrit:
CUSCUS, és molt fàcil d'utilitzar, si vols t'escanejo les instruccions i t'ho passo
Si????? em faries un gran favor, Laure!
No me les enviis, Laure! que ara veig que la Churrito ja les té escanjades i et donaré feina per res. Moltes gràcies, però.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |