esmorzar

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

esmorzar

EntradaAutor: gemmaurrea » dv. juny 05, 2009 4:43 pm

L'isaac té 8 mesos. A mig matí pren fruita (1/2 o 1 peça), a mig dia fa una mica de verdura, tot just aquesta setmana hem començat a introduir el pollastre, i a mitja tarda fa una altra miqueta de fruita (altra mitja peça, o de vegades 3/4). A la nit fem cereals amb llet meva. durant tot el dia va fent pit,t antes vegades com vol, i per la nit en fem un parell de cops.
La meva pregunta és sobre l¡esmorzar, no sé si és millor 2 "tomes" de fruita al dia, o 2 "tomes" de cereals... el pediatra em diu que cerals-verdura-fruita-ceral però el nen està estupendo (pesa 9,5kg) i em fa por atiborrar-lo amb tant de ceral...
Com ho feu??
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: esmorzar

EntradaAutor: llumer » dv. juny 05, 2009 8:33 pm

aix... jo crec que mentre mengi fruita... millor que millor. Els cereals son mes facils de colar... fins i tot quan comencen a menjar solid, i la fruita... jo crec que ja fas bé!!!! ja en menja al vespre de cereals no? Tu fes el que et mani el cor! Es el que jo he decidit despres de 22 mesos d'entrenament!!!! jeje
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: esmorzar

EntradaAutor: Momo » dv. juny 05, 2009 10:48 pm

Li pots posar un tros de galeta triturada amb la fruita. A l'Aleix li agradava molt. Li posava de les Milupa, especials per biberó.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::