com espesiu els cereals??
com espesiu els cereals??
doncs aixo,no hi ha manera que em quedi espes, el meu nen te 6 mesos i mig i li poso 240 de llet i ahir 5 cullerades de cereals (fins ara 4 pero es que no vull abusar perque esta rodonet)...i remenar remenar i res...fem servis els de nestle i la llet nidina premium, no se si te algo a veure....al final sempre li dono amb bibe....
Re: com espesiu els cereals??
Hola guapa,
Jo els "remeno" amb túrmix, perquè no hi havia manera de que se'm disolessin a mà i tinc la sensació de que queden mes espesos que a mà.
De tota manera si no et queda prou espès, no tindràs més remei que posar-n'hi més.. De tota manera si està rodonet però el pediatra no t'ha dit que no n'hi possis, n'hauràs d'afegir. No et quedarà més remei.
Jo faig servir els Sanutri amb bífidus que son molt dolçets
Jo els "remeno" amb túrmix, perquè no hi havia manera de que se'm disolessin a mà i tinc la sensació de que queden mes espesos que a mà.
De tota manera si no et queda prou espès, no tindràs més remei que posar-n'hi més.. De tota manera si està rodonet però el pediatra no t'ha dit que no n'hi possis, n'hauràs d'afegir. No et quedarà més remei.
Jo faig servir els Sanutri amb bífidus que son molt dolçets
potser baixant a 210 de llet...mentres arriba als 500 de llet aldia no?
HOLA!!!
a veure jo vaig comprar un cop els de la nestle, i mai mes, es que no vaig tenir forma d´espessir, potser jo soc molt torpe, pero no ho vaig conseguir. de totes maneres a la capsa posa que per 200ml de llet hi ha que ficar 6 cullarades, aixi que si li fiques mes de les que li possas ara no li anira malament i potse t´espesen.
a veure jo vaig comprar un cop els de la nestle, i mai mes, es que no vaig tenir forma d´espessir, potser jo soc molt torpe, pero no ho vaig conseguir. de totes maneres a la capsa posa que per 200ml de llet hi ha que ficar 6 cullarades, aixi que si li fiques mes de les que li possas ara no li anira malament i potse t´espesen.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo els de Nestle no els he aconseguit espessir mai... ens vam canviar a Blevit( i ok) els de Nestle els vaig fer servir per posar amb bibe
petaro ha escrit:doncs aixo,no hi ha manera que em quedi espes, el meu nen te 6 mesos i mig i li poso 240 de llet i ahir 5 cullerades de cereals (fins ara 4 pero es que no vull abusar perque esta rodonet)...i remenar remenar i res...fem servis els de nestle i la llet nidina premium, no se si te algo a veure....al final sempre li dono amb bibe....
Hola Petaro!
jo mai li he possat les cullarades contades, sempre he anat tirant els cereals a ull fins aconseguir la consistència dessitjada
De totes maneres si que es veritat que hi ha cereals que espeseixen menys qeu d'altres, jo també vaig començar amb els Nestle, pero vam cambiar als Blemil d'Ordesa i aquets si que espeixen molt, moltíssim, com et passis una mica quedan com un ciment
que vagi be
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Hola!
Doncs jo utilitzo els Nestlé i x 240ml de llet poso 3 cullerades i mitja i a vegades em queden més espesos del q voldria. El peque se'ls pren millor quan estan més líquids. És cert q m'espessa millor quan utilitzo la llet natural i no calenta. El meu peque prefereix el menjar a temperatura ambient.
Sort!
Doncs jo utilitzo els Nestlé i x 240ml de llet poso 3 cullerades i mitja i a vegades em queden més espesos del q voldria. El peque se'ls pren millor quan estan més líquids. És cert q m'espessa millor quan utilitzo la llet natural i no calenta. El meu peque prefereix el menjar a temperatura ambient.
Sort!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Jo tb utilitzo els Nestlé i poso la quantitat a ull fins a obtenir la consistència desitjada, el problema que tinc es que quan fa una estoneta que els he preparat i estem a meitat donar-los-hi es comencen a aclarir i queden com "sopetes"
, utilitzo llet meva i no sé si això influeix...a alguna més li passa??
ardia crec que quan acabi amb aquest paquet de Nestlé jo tb em passaré als Blevit, em va dir la farmacèutica que són els més complets
, utilitzo llet meva i no sé si això influeix...a alguna més li passa??ardia crec que quan acabi amb aquest paquet de Nestlé jo tb em passaré als Blevit, em va dir la farmacèutica que són els més complets

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Els blemil espeseixen més que els neslé. Jo en tinc de tos dos i ho tinc comprovat. De totes maneres, jo no comptaria cullerades, aniria tirant cereals fins que tingui la consistència destjada i si et sembla que en fas massa quantitat comença posant meys llet. 
jo no he utilitzat mai cereals de "marca". A vegades Flocs d'avena, sèmola, arròs, espelta...però vaig afegint fins que queden espessos.
Em sembla que l'única manera es ficant-ne més.
Jo faig servir els de la Nestle, i per 180 de llet, en posso 6 i segons com siguin de carregades, queda més o menys espès. Per barrejar-ho fais servir el minipimer.
Jo faig servir els de la Nestle, i per 180 de llet, en posso 6 i segons com siguin de carregades, queda més o menys espès. Per barrejar-ho fais servir el minipimer.
Com ja t'han dit els que més espesen són els Blevit. Sobretot els sense gluten.
Jo sempre li posava 9 de llet i 8 de cereals (a la nit, eh! que si no m'explota el nen!) i amb la Nestlé molt bé. Però el primer dia que vaig provar els Blevit ho vaig fer igual i no menjava, no menjava... és que no baixaven!!! de lo espesos que estaven!!! Jejejej vaig haver de repetir el bibe...
Jo sempre li posava 9 de llet i 8 de cereals (a la nit, eh! que si no m'explota el nen!) i amb la Nestlé molt bé. Però el primer dia que vaig provar els Blevit ho vaig fer igual i no menjava, no menjava... és que no baixaven!!! de lo espesos que estaven!!! Jejejej vaig haver de repetir el bibe...
Quimbo ha escrit:jo no he utilitzat mai cereals de "marca". A vegades Flocs d'avena, sèmola, arròs, espelta...però vaig afegint fins que queden espessos.
amb llet???
A nosaltres també ens passava el mateix amb el biberó de 180 ml i com que no ens volíem passar amb els cereals hem optat per donar-li en dues fases. Una primera on posem 90ml de llet i l'espessim amb els cereals, que vindrien a ser les 5 cullerades, més o menys pq ho fem a bulto, i aquests li donem amb cullera. I quan ha acabat aquests 90 ml li donem la resta de llet amb el biberó aquest ja sense cereals. Aquesta ha estat la nostra solució per no passar-nos amb els cereals!! 

cuqueta, jo tambe faig servir la meva lleteta, o brou de verduretes, depen, i amb el cereals de la blevit o els biologics no em pasa aixo que dius, que conforme es van refredant es van tronat mes liquits, amb el altres que he probat ( nestle i sanutri) si em pasaba, i el final del plat era caldo, caldo.
el que si em pasa es que quan li faig amb la meva lleteta em costa mes de espesir que quan li faig amb bruo, al guna mes li pasa aixo?
el que si em pasa es que quan li faig amb la meva lleteta em costa mes de espesir que quan li faig amb bruo, al guna mes li pasa aixo?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |