A quina edat se li pot donar iogurt natural?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Txitu
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

A quina edat se li pot donar iogurt natural?

EntradaAutor: Txitu » ds. abr. 04, 2009 10:56 pm

Hola,
el meu fill té 9 mesos i li vaig preguntar al pediatre a quina edat li podríem donar iogurt del que mengem nosaltres. Em va dir que en tot cas li donéssim desnatat ¿?
No sé, no sé si pot ser massa precipitat donar-n'hi o qùè. Ahir, per primer cop, li'n vaig donar a tastar i li va encantar, però no m'acaba de convèncer el tema.
sí que li'n podria donar de 'mi primer danone' però trobo que té mjassa coses i és molt dolç, massa. A banda que és molt car.
Algú amb aquesta experiència?
Imatge
vicky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 8:23 pm

Re: A quina edat se li pot donar iogurt natural?

EntradaAutor: vicky » ds. abr. 04, 2009 11:46 pm

Hola, no se si et servirà, però la Carla està prenent iogurt natural des de que tenia 8 mesos, al principi vam començar amb mig cada dia i ara ja se'l pren sencer, la meitat després de la papilla de verdura del migdia i l'altra meitat barrejat amb la papilla de fruita de la tarda. Des del primer dia que el va tastar li encanta.
Quan li vaig preguntar a la pediatra si havia de ser "mi primer Danone" em va dir que no calia, que podia ser el iogurt natural que menjavem els adults.
Fins aviat
Imatge
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dg. abr. 05, 2009 5:46 am

A Paula se lo pusieron con 10 meses, yo se lo doy para merendar con una pieza de fruta y una galleta. Le pregunté que si tenía que ser mi primer danone y me dijo que no, natural normal. Esto supongo que es depende del pediatra.
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dg. abr. 05, 2009 6:51 am

La majoria de pediatres diuen de menjar el normal, no mi primer danone. Les de la llar d'infants van anar a un simposium d'alimentacio infantil i els van dir el mateix, iogurt natural igual que els adults.
La Lia ja és tota una princesa!
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dg. abr. 05, 2009 7:25 pm

La mea crec que en pren des dels 8/9 mesos. Vaig donar-li un parell de Mi primer Danone, però se seguida vaig començar amb els altres perquè me'ls an recomanar i són molt més econòmics.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
llumer
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dg. abr. 05, 2009 8:22 pm

Doncs la meva jo diria que també cap als 8 mesos pero l'unic que ens van puntulitzar es que fossin naturals i llet sencera!! Res de desnatats! o sigui que cada pediatra es un mon... Fes el que creguis millor! El que si es cert es que els de fruites recomanan esperar fins a l'any minim per tema alergies...
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. abr. 07, 2009 10:23 am

doncs jo a l'ona ja li he deixat tastar el iogurt...
si al mi primer danone diu "des dels 6 mesos", i la majoria de pediatres diuen que tant és mi primer danone (també conegut com "mi primer timo" neujor:-)) com un de normal, la meva deducció és que se'n pot començar a donar de normal a partir dels 6 mesos... :-:)

com ho veieu?

de moment no li'n dono més que unes culleradetes per tastar, perquè ja va ben servida de la llet de la mare :mu::,
però a algú li ha dit el pediatre algun motiu de pes per no començar al mig any?
Imatge
Imatge
Nina30
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Nina30 » dt. abr. 07, 2009 4:29 pm

Nosaltres vam començar també als 8 mesos. A la guarderia li donen mi primer danone però el pediatre i la infermera em van recomanar el iogurt natural normal sense sucre o si feia alguna ganyota amb una miqueta de sucre. molt poc. Pero li encanta!! normalment fem mig per dinar.
Imatge
Imatge
Txitu
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txitu » dc. abr. 08, 2009 11:18 pm

Gràcies noies per les respostes!!
aquesta setmana n'hi he començat a donar, dels Activia, que són els que mengem a casa, i sense sucre i els devora, li encanten!
I no, a nosaltres no ens han donat cap raó de pes de perquè no poden començar amb 6 mesos a menjar-ne...
Imatge
creueta
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » ds. abr. 11, 2009 5:15 pm

ei, vaig anar al pediatre la setmana passada per a la visita dels 6 mesos i allà em van dir que cap als 7-8 ja es pot començar amb els iogurts, de llet adaptada...

però vaja, jo crec que continuaré amb els normals... :-:)
Imatge
Imatge
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. juny 05, 2009 7:31 pm

Nenes, el iogurt els hi doneu ensucrat, hi poseu una mica de sucre o sense gens ni mica???
És que em fa l'efecte que sense sucre són massa àcids i li puguin fer mal d'estómac, tot i que temo que així també li agradarà..... I em fa por que si li dono ensucrat encara se'm foti més ceporrilla de lo que ja està....
Fins ara només li he donat mi primer Danone tipus petit suís (quan hem tingut vales de descompte) i li encanten. I ara la veritat és que estem una mica cansats de fer-li la compota de fruita quan marxem, endur-nos un iogurt ens aniria molt bé.
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dv. juny 05, 2009 8:30 pm

jo li vaig donar ensucrat, perque no trobes els granets de sucre. Ara que ja te gairebe 2 anys... els hi faig jo, i li poso uns 40 gr de sucre per cara litro de llet. D'aquesta manera no queden tant ensucrats!!!!
Vilma
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » ds. juny 06, 2009 5:16 pm

Pukeko mal a l'estòmac no li fara el iogurt, si n'hi donguessis 3 o 4 si que li faria, ara és el contrari va molt bé per la flora intestinal!!!!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::