com i quan vau començqar a introduir aliments??
com i quan vau començqar a introduir aliments??
Doncs el meu fill va fer 4 mesos divendres i dema anem a la peidatra a fer la revi dels 4 mesos,suposo que ja ens orinetara pero m'agradaria saber com ho heu fet vosaltres....
Merci mamis!
Merci mamis!

Re: com i quan vau començqar a introduir aliments??
Bon dia Bonica,
nosaltres fins als 4 mesos lactància materna exclusiva i als 4 vem introduir la fruita (pera, poma, plàtan i taronja) per berenar. La pediatra t'indicarà com fer-ho per anar introduint cada fruita per separat. A la Paola li va encantar la fruita des del primer dia, cada dia s'ho menjava tot tot, fins ara que fa poquet ha començat a rebutjar-la, espero que siguin uns dies i torni a menjarse-la!
Molta sort bonica, aviam al teu si li agrada!
Ah, hi ha d'altres pediatres que et proposen introduir abans que la fruita els cereals, algunes amigues meves ho han fet així. Ja ens explicaràs!
nosaltres fins als 4 mesos lactància materna exclusiva i als 4 vem introduir la fruita (pera, poma, plàtan i taronja) per berenar. La pediatra t'indicarà com fer-ho per anar introduint cada fruita per separat. A la Paola li va encantar la fruita des del primer dia, cada dia s'ho menjava tot tot, fins ara que fa poquet ha començat a rebutjar-la, espero que siguin uns dies i torni a menjarse-la!
Molta sort bonica, aviam al teu si li agrada!
Ah, hi ha d'altres pediatres que et proposen introduir abans que la fruita els cereals, algunes amigues meves ho han fet així. Ja ens explicaràs!
Re: com i quan vau començqar a introduir aliments??
doncs hem decomençar per la fruita,primer mitja taronga en suc amb aigua i anar intrpduint paulatinamet fruita i despres ja elscereals! pero esperarem als 5 mesos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |