Llet als 7 mesos?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
blavet
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: ds. feb. 07, 2009 12:59 am

Llet als 7 mesos?

EntradaAutor: blavet » dl. març 09, 2009 11:35 pm

Bones,

l'altra dia parlant amb una amiga que també té una nena comentàvem quin era el mínim de llet que han de prendre els nens als 7 mesos, que són els que té l'Ona ara. La pediatra ens va dir que mínim 500ml i que 600 ml de llet al dia ja estaria bé i a part la verdura que li donem al migdia, la fruita a la tarda i els cereals a la nit. El problema és que a la meva amiga li van dir que el que es prenia la seva filla era el mínim i ella es pren per dia 720ml més la resta de menjades!!!. Què us han dit a vosaltres? Sabent que la llet és tan important estic preocupada per si li'n dono poca.
Gràcies!
Imatge
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Llet als 7 mesos?

EntradaAutor: D.J. » dt. març 10, 2009 10:26 am

Yo no se cuanto se necesita en esa edad,pero haber si te quedas mas tranquila Maia nunca nunca ha querido la leche de formula,solo teta,cuando le hacia los cereales no tomaba mas de 60ml,de mi leche en el bibi y si se los tomaba todo ya estaba mas que contenta,y he puesto 60 que no me he dejado ningun numero,el resto era teta que yo nunca he llegado a saber cuanto tomaba,es ahora y la leche de vaca tampoco es que le guste,era ahora que se estaba acostumbrando y la pediatra se la ha quitado porque me djo que le podia influir en las otitis que tiene,que con el queso y los yogures ya va mas que servida,bueno tambien toma pecho pero vamos dudo mucho que aun hoy haga el medio litro diario.
Lo que te quiero decir es que Maia esta perfecta y crece igual que cualquier niño,come de todo y esta sana y feliz.Lo que te vengo a decir es que no t preocupes si tu hija no toma tanta leche como otros niños,si ella esta sana y bien no le des mas vueltas,y si no piensa,verdad que tu no comes las misma cantidad que otras personas?comemos lo que necesitamos y los peques igual comen lo que necesitan,no se yo lo veo asi,yo es que a veces pienso que nos preocupamos muchisimo.Mi madre y mi suegra a veces intenta que Maia se coma un plato entero de comida,la mitad de lo que comeriamos nosotros,luego segundo y una o dos piezas de fruta y pastel,yo esto lo comparo con el cuerpo de Maia y no me estraña que los fines de semana que es cuando vamos a comer,acabe cn arcadas y sin ganas de merendar o cenar,yo es que en proporcion acabaria igual.
Vamos que no se si te he ayudado pero yo tambien me he preocupado mucho por la leche y al final he llegado a la conclusion de que come en proporcion a su cuerpo.
ImatgeImatge
Herbal
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 27, 2008 4:32 pm
Ubicació: Tarragonès

EntradaAutor: Herbal » ds. març 14, 2009 11:47 pm

Penso el mateix que la D.J. :ok:
Només l'Ona sap quanta gana té i com de tipa està, no trenquis massa el cap si no tens una nena "estàndard", la teva Ona ja demostra que és especial amb només set messos! ;-)
Imatge
blavet
Entrades: 33
Membre des de: ds. feb. 07, 2009 12:59 am

EntradaAutor: blavet » dl. març 16, 2009 6:57 pm

Moltes gràcies noies.
Si, ja sé que cada nen és diferent, però és que em vaig preocupar bastant, ara ja he vist que és igual, que l'Ona no pot prendre més llet de la que pren pq acaba exhausta després de fer els bibis!!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::