OPINIONS SOBRE LA BABYCOOK
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
De totes formes, aquest diumenge vaig comprobar una cosa, va de conya per fer un potito al moment, però si lo que vols es fer-ne per tota la setmana, es molt mijor agafar la olla al vapor i desprès agafar porcions de la verdureta i triturar-ho a la Baby Cook, perque jo ho vaig fer a la Baby C., i en vaig tirar tota la tarda fent potito per potito, de l'altre manera la cocció la fas al moment tot junt.
-
VisitantVi
També és un bon sistema.
Però et pots trobar com nosaltres que, més endavant, aborreixi menjar cada dia el mateix.
Nosaltres emplenem la babycook a tope i dona gairebé per 3 dies, així ens assegurem que variem el contingut i no se li fa tan pesat. I com que sempre ens coincideix en el moment de cuinar el nostre menjar, ja aprofitem que tenim moviment a la cuina per fer-ho simultàniament i a la vegada a part.
Però et pots trobar com nosaltres que, més endavant, aborreixi menjar cada dia el mateix.
Nosaltres emplenem la babycook a tope i dona gairebé per 3 dies, així ens assegurem que variem el contingut i no se li fa tan pesat. I com que sempre ens coincideix en el moment de cuinar el nostre menjar, ja aprofitem que tenim moviment a la cuina per fer-ho simultàniament i a la vegada a part.
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
si es veritat, tens raó.
Bueno, es que jo aquesta era la seva primera setmana de verdura, i com nomès podia possar-li lo bàsic, doncs no podia fer variacions. Però a partir de la següent si que faré com vosaltres, i li aniré combinant cosetes.
Suposo que quan li fiqui el pollastre es lleparà els dits, perque amb la verdura sola ja se la menja pobret meu. Ja tinc ganes d'anar possant-li cosetes noves.
Bueno, es que jo aquesta era la seva primera setmana de verdura, i com nomès podia possar-li lo bàsic, doncs no podia fer variacions. Però a partir de la següent si que faré com vosaltres, i li aniré combinant cosetes.
Suposo que quan li fiqui el pollastre es lleparà els dits, perque amb la verdura sola ja se la menja pobret meu. Ja tinc ganes d'anar possant-li cosetes noves.
-
VisitantVi
Si, ja veuràs com li agrada enara més amb el pollastre. I sobre tot no t'oblidis de posar el raig d'oli d'oliva, que forma part de la recepta i li canvia molt el gust.
Més endavant i sense afegir-hi més coses ja les pots fer diferents : treus un ingredient, o bé canvies les proporcions dels altres, etc..
Més endavant i sense afegir-hi més coses ja les pots fer diferents : treus un ingredient, o bé canvies les proporcions dels altres, etc..
-
VisitantVi
El pediatra ens deixa posar un raig oli d'oliva des de la primera papilla de verdures, amb el full explicatiu que ens varen donar ja hi consta i detalla sobre tot de no posar-hi gens de sal. Li podries preguntar al teu.
Pel que fa als ossos de la carn, jo la trio i faig porcions que després congelo amb molta i molta cura. Només del pit de pollastre, és més fàcil no trobar cap os, i si els compres enters sense os et sortiràn més econòmics que ja filetejats.
Més endavant hem fet el mateix per les altres carns : de pavo, de vedella (o poltre), de conill i de xai.
Pel que fa als ossos de la carn, jo la trio i faig porcions que després congelo amb molta i molta cura. Només del pit de pollastre, és més fàcil no trobar cap os, i si els compres enters sense os et sortiràn més econòmics que ja filetejats.
Més endavant hem fet el mateix per les altres carns : de pavo, de vedella (o poltre), de conill i de xai.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |