AIGUA ??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

AIGUA ??

EntradaAutor: su392 » dj. abr. 16, 2009 11:11 am

Hola mamis expertes!
Com estem ??

A veure... estic començant amb la AC. De moment nomès fem fruita a la tarda i la resta es pit. Despres de la fruita també li ofereixo i a vegades en menja i a vegades no.

Ara vull començar a introduir la sèmola d'arros al vespre feta amb caldo vegetal i despres, al cap de 15 dies, introduir la verdura per dinar.

La meva pregunta es: Quan comenci amb la semola i la verdura li he d'oferir aigua o si pren teti despres ja en tenen prou ???
Quan vareu començar a donar-els-hi aigua ???

I... per les "aforutnades" :-(( que els seus <:-< no volen bibi ni en pintura... com els hi doneu l'aigueta ???

Apa... us deixo un munt de preguntetes oi ???
Imatge
||*||
gevibu
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 18, 2007 8:43 am

Re: AIGUA ??

EntradaAutor: gevibu » dj. abr. 16, 2009 1:23 pm

Si fa pit a demanda ja ingereix l'aigua que necessita.
A ple estiu si fa molta calor i sua molt se li pot oferir una mica d'aigua.
Quan són més grandets, si no volen biberó pots utilitzar una botella d'aigua petita d'aquestes de nens.

espero que t'hagi servit!
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dj. abr. 16, 2009 2:01 pm

A mi el pediatre m'ha dit que li n començi a oferir però que segurament no en voldrà fins més endavant ;-)
nueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
Ubicació: GRANOLLERS
Contacta:

EntradaAutor: nueta » dj. abr. 16, 2009 2:41 pm

hola noies.

si el pit el feu a demanda, no necessiten beure aigua fins més grans, penseu que la base de la llet materna és aigua per tan no cal omplir-los més l'estomac d'un liquid que no alimenta. Nosé és el meu consell a mi m'ho va dir el meu pediatra i per mi té tota la raó.

una abraçada

Anna
Imatge

Imatge
Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dj. abr. 16, 2009 3:29 pm

Crec igual q totes q si fa pit, va ben servit de líquid!! La Joana fins fa ben poc no n'ha començat a prendre, i ella és una de les q no vol veure el biberó ni en pintura, així q ho amb got. I quan som fora sempre portem una ampolla petita, d'aquestes q tenen un bucal.
Imatge
Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dv. abr. 17, 2009 8:37 am

Gracies reines!

Quan comenci amb la verdureta li aniré oferint aigueta a veure com va... de mica en mica suposo! com tot això de la AC!

Ptns
Imatge
||*||
panxona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1085
Membre des de: dl. juny 16, 2008 12:07 pm

EntradaAutor: panxona » dc. juny 03, 2009 6:41 pm

Pots probar amb un comptagotes o xeringa, també.
Jo sempre porto el comptagotes al bolso per si li he de donar aigua, tot i que encara només pren pit i demoment no li he hagut de donar. Però amb aquesta caloooooor, algun dia li acabaré donant. El comptagotes ja l'ha provat amb infusió de fonoll i li agrada molt.
Imatge
Imatge
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dc. juny 03, 2009 8:29 pm

hi ha gots amb tetina (que no te forma de bibi) tipus el de la nuk que perque surti ha de xuclar i quan sigui mes gran... pots probar les botelles de fontvella tipus bibi.... son fantastiques!
su392

EntradaAutor: su392 » dj. juny 04, 2009 11:27 am

gracies llumer!
Fem servir les ampolletes de la Font Vella.. que van genials ! també n'ha après amb els vasos d'aprenentage, pero mooolt millor directe d'ampolla! ara fem una mulladers vestials! :-D :-D
Imatge
||*||
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

EntradaAutor: xiulet » dj. juny 04, 2009 3:04 pm

Jo vaig començar a donar-li aigua amb l'AC. Li vaig començar a donar una mica amb les ampolles de plàstic o amb got normal però molt poqueta perquè no s'enuagués. També feiem pit a demanda, però cada vegada que veia un got en volia i quan ni oferíem gairebé sempre en bebia força. Sempre porto un bibi o una ampolla d'aigua i ni vaig oferint durant tot el dia.
Ara ja té quasi un any, encara fem pit a demanda (menys al mati que treballo), però veu molta aigua durant tot el dia, i ja fa un temps que també li ofereixo amb el mateix sistema sucs de taronja (amb un bibi amb un forat una mica gran i així també li passen trossets de pulpa que diuen que porten fibra i van molt bé) :***:
su392

EntradaAutor: su392 » dv. juny 05, 2009 6:59 am

xiulet ha escrit:Jo vaig començar a donar-li aigua amb l'AC. Li vaig començar a donar una mica amb les ampolles de plàstic o amb got normal però molt poqueta perquè no s'enuagués. També feiem pit a demanda, però cada vegada que veia un got en volia i quan ni oferíem gairebé sempre en bebia força. Sempre porto un bibi o una ampolla d'aigua i ni vaig oferint durant tot el dia.
Ara ja té quasi un any, encara fem pit a demanda (menys al mati que treballo), però veu molta aigua durant tot el dia, i ja fa un temps que també li ofereixo amb el mateix sistema sucs de taronja (amb un bibi amb un forat una mica gran i així també li passen trossets de pulpa que diuen que porten fibra i van molt bé) :***:

>.-<: >.-<: >.-<: Felicitats per akest any de lactancia!! ole ole ole
Nosaltres també fem teti.. no ha demanda perque treballo de 7 a 15, pero per berenar i sopar sempre hi ha teti de postres! :r)
I es cert... la Queralt també veu molta aigua.. li encanta!
Imatge
||*||

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::