Em recomaneu un termo per solids?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Gemmy
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

Em recomaneu un termo per solids?

EntradaAutor: Gemmy » dc. nov. 26, 2008 11:05 pm

A veure si em poeu recomanar un termo per solids.
N'he vist un de la marca jané que es bastant baixet i ample i permet donar la papilla directament del termo, pero m'han dit que no aguant gaire el calor perque em penso que es de plastic.
Son millors els d'alumini? quines marques?
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dj. nov. 27, 2008 7:52 am

Hola Gemmy!
Nosaltres vam comprar un termo d'alumini de la marca Thermaline. Diuen que és la millor. També vam mirar aquests de la Jané que dius tu, i el problema que ténen és que no aguanten massa estona l'escalfor.

Petons!
Imatge

Imatge
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dj. nov. 27, 2008 8:10 am

Ostres nosaltres n'hem comprat un d'acer inoxidable que va molt bé. Aguanta 12 hores!!!!!!!! quan arribi a casa miro la marca i us la poso. La noia de la botiga em va recomenar que bullís una mica d'aigua i que la posés 10 minuts al termo. Després el buidés i hi posés el tupper que em ve a dins amb el menjar. Aixi les parets del termo s'escalfen abans de posar-hi el menjar i aixi dura més hores.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Anona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dj. nov. 27, 2008 9:21 am

hola, jo m'ho vaig estar mirant, i primer volia comprar un de la marca thermaline, si no m'equiboco, que porta dos termos i van amb una bosseta platejada, hi ha molta gent que el porta, peró el vaig trobar una mica car (crec que 49€), i com que estaba al corte ingles, vaig anar a la secció on hi ha el tuppers, ets.. i vaig trobar un de la marca VALIRA (una marca de tota la vida), que em va sortir per 25€ i la veritat n'estic molt contenta, aguanta 12 hores sense posar abanç aigua calenta, té la boca ampla... jo primer en tenia un de la jane d'aquest de plasic, i no aguantaba res l'escalfor.
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. nov. 27, 2008 12:28 pm

doncs el meu és dels xinos, i va força bé...
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dj. nov. 27, 2008 2:14 pm

Hola,

jo també tinc el de la marca Valira i n'estic contenta. Té capacitat per 1 litre i em va costar 19 euros. Té un petit tupper i per tant hi pots guardar dos plats diferents (verdura a baix i carn a dalt, per exemple).
M'aguanta l'escalfor molts estona i la relació qualitat-preu és bona.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::