Llet a demanda, però i la AC...?
Llet a demanda, però i la AC...?
Hola,
El meu nen té quasi 9 mesos i des de sempre li dono pit a demanda. No miro el rellotge, o m'ho demana ell o de tant en tant li pregunto si en vol, i sol "dir" que sí. Pren unes 5 vegades al dia, més les preses de nit.
El problema és la AC. De moment en pren al matí, al migdia i a la tarda, però és un descontrol. No tinc horaris gaire fixos, i de vegades tinc la sensació que es passa el dia menjant.
Sé que la llet materna no el pot empatxar i que demana la que necessita, però i la AC? És un nen que adora la cullera, es llança als plats, i sobretot la verdura se l'acaba. Però després, al cap d'una estona, sovint treu una mica, com si estés tipíssim. I no sé si es pot empatxar o si li hauria de fer un horari més estricte i que passi prou estona entre àpat i àpat.
Com ho feu vosaltres?
El meu nen té quasi 9 mesos i des de sempre li dono pit a demanda. No miro el rellotge, o m'ho demana ell o de tant en tant li pregunto si en vol, i sol "dir" que sí. Pren unes 5 vegades al dia, més les preses de nit.
El problema és la AC. De moment en pren al matí, al migdia i a la tarda, però és un descontrol. No tinc horaris gaire fixos, i de vegades tinc la sensació que es passa el dia menjant.
Sé que la llet materna no el pot empatxar i que demana la que necessita, però i la AC? És un nen que adora la cullera, es llança als plats, i sobretot la verdura se l'acaba. Però després, al cap d'una estona, sovint treu una mica, com si estés tipíssim. I no sé si es pot empatxar o si li hauria de fer un horari més estricte i que passi prou estona entre àpat i àpat.
Com ho feu vosaltres?
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: Llet a demanda, però i la AC...?
Jo faig els horaris igual per tota la família. Esmorza, dina, berena i sopa a les mateixes hores que tothom. I la AC li dóno estil BWL, del mateix menjar que faig per tots ella tria el que vol, s,ho menja i quan ja no en vol més i juga... Doncs prou.
Jaruma, ho fas molt be!
Ell no s'empatxarà tot sol, només si l'obligueu a menjar i està clar que això no passa. Si menja el que vol no tindreu cap problema.
I la llet primer sempre
Ell no s'empatxarà tot sol, només si l'obligueu a menjar i està clar que això no passa. Si menja el que vol no tindreu cap problema.
I la llet primer sempre

Moltes gràcies, noies! Sobretot em preocupava que s'empatxés, perquè s'omple de AC i de vegades al cap d'una hora ja vol llet!
Em quedo més tranquil.la en el meu descontrol particular
Em quedo més tranquil.la en el meu descontrol particular

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |