La mare que em va parir....::)

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: Evitar l'exces de control...

EntradaAutor: melicanyella2206 » dc. oct. 02, 2013 10:23 pm

Hola paparra!

T'entenc molt bé, ma mare te feta la creu al meu cunyat, el marit de ma germana i t'asseguro que aquest cunyat meu es un sant. Sempre ha cuidat super bé ma germana i els seus fills i a mi sempre m'ha parlat amb respecte. És una persona com cal.

Aquestes mares tenen també la qualitat de ser selectives amb la gent. Si li caus bé, estas de sort, perque dintre de lo dolent del seu caràcter sempre excusarà les sortides de qui li cau bé. Vull dir que tenen persones faborites i tot i així els hi fan la vida impossible, però no tant a sac com a qui li cau malament.

Per contra, si li caus malament, com el meu cunyat o jo mateixa, has begut oli...Al meu cunyat l'ha ficat a parir amb tothom, fins i tot amb els seus propis fills(els meus nebots)i ella sempre posant-se de victima.

Avui ha trucat ma mare a casa mentre jo era a treballar, i en Mel li ha dit que encara era treballant...
Ma mare li ha respost: -Ah! Bueno, ja trucaré desprès o potser no, perque ja saps que quan ve cansada esta una mica així...de mal humor...eh?(amb veueta de mosqueta morta)

En arribar en Mel m'ho ha explicat rient perque justament no sabem d'on ha tret això, quan arribo a casa sempre estic contenta, però m'ha caigut fatal que truqui i li espeti això al meu home. He pensat que és estúpida...

Desde que sap que estic prenyi que em truca cada dia, abans mai, però em truca quan poso el cul a taula per sopar i li responc bé i amb delicadesa...tot i que te tot el dia per trucar i el sopar se'm queda fred! Em te...que com amb el nen/a em deixi malament plegarem veles...

Paparra...et planyo si et fa la teva sogra el mateix que ma mare al meu cunyat...ara...ton marit també ho deu pasar fatal, perque té de mare una sangonera. :sogra: cuida'l!
Avatar de l’usuari
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

Re: Evitar l'exces de control...

EntradaAutor: Delfina » dj. oct. 03, 2013 9:33 am

Ai sí paparra, cuida’l que està arreglat el teu home. I tu... doncs paciència maca, pensa que per lo menos no és ta mare, i tens la teva, que sembla com cal. Jo també he vist això que dieu en la meva cunyada(la dona del meu germà),pobre tia! Quina tortura de sogra :-o00m . Jo amb la sogra tinc sort, és bona dona i no es fica en res. Però sí, tema sogres o mares vistes en el paper de sogres seria per altre post. I quin post seria també, oi?!!!.

Potser hauríem de canviar el títol del post i posar un dels que va enunciar la melicanyella, com per exemple...”mal de mares”. El de “la mare que em va parir” també era molt bo, jajajaja.

Melicanyella, això de les trucades en el moment més oportú i atendre-la perquè la cosa passi quant abans i més suaument millor, em sona. Jo a ma mare la trucava cada dia, durant anys. Si un dia no ho feia, a l’endemà la frase més maca era...”ah! ya te has acordado que tienes una madre?”.
La meva quan es va saber que estava embarassada, va dir....”la il•lusión de MI vida”. Però després es passava mesos sense trucar-me per veure si estava bé o no. Em va preguntar quin nom li posaríem 15 dies abans de sortir de comptes( i perquè li va dir la meva neboda que no m’havia preguntat ni pel nom). :-:) Al final vaig pillar que no l’interessava.

Vinga va, una de divertida. Quan vàrem tornar del viatge de noces, vàrem anar a veure als meus pares i em diu ma mare.....”mira que pendientes ME HE comprado para ti”. jajajajaja :-D
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dj. oct. 03, 2013 10:38 am

Acabo de canviar el titol jijij

Sabeu pq m'esta servint aquest post....per adonar-me que hi ha mares pitjors que la meva :-D :-D

melicanyella la meva tb em trucar cada dia si no em veu, pq ja de per si em veu cada dia a la consulta. Ahir que vam tenir visita i havia d'anar a treballar a les 14.00, és a dir ja em veuria, a les 12.30 ja m'estava trucant al fixe de casa i al mobil, evidentment no el vaig agafar pq igualment hi anava a la 13.00 a dinar!!! I quan va veure la eco va dir una altre vegada "el meu bebe" i jo que ja l'havia marcat li dic, "que et vaig dir!", no és el teu, és meu i de l'Eduard, ai si nena bueno però "el meu net" si que ho és, això si. Jijijiji mica en mica.

I sabeu què li diu al meu mebot que té 8 anys i ja comença a se una mica esquerp amb els petons? Li diu, "tu a la iaia no li deixaràs mai de fer petons, oi que no rei!" :-o00m , i el miro i fa una cara pobret, això és xantatge emocional a tot tai!!! Si mai li diu al meu fill/filla ja m'encarregare de dir-li "tu fes el que sentis nino, si un dia tens ganes fes i si un dia no en tens pos no facis!". Què és això d'haver de donar carinyo per obligació ?-) ?-)
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dj. oct. 03, 2013 10:50 am

jajaja! Sònia! Ja he vist que has canviat el nom...m'he quedat...comorl? no era excés de control???n'ha obert un altre???... :content: :content: :content: aix...avui tinc festa i estic a la parren...
Avatar de l’usuari
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: Delfina » dt. nov. 05, 2013 9:28 am

Noietes, ja no heu explicat cap més anècdota. Llàstima! És una manera de desfogar-se amb humor :-D . Per part meva, espero no haver-os espantat. Vaaaa ja no explico cap més història jo, jajajaja.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dt. nov. 05, 2013 11:49 am

Jajaja! Delfina...que bona!

No és que no hi hagin anècdotes...jaja...esque hi ha una treva abans de Nadal, ja se sap, ara estan maquinant el pla. No cridem al mal temps abans d'hora! juajuajua! :content: :ok:
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: petitaemma » dj. nov. 07, 2013 9:08 am

Ah, pos vamos alla!
Parlant de Nadal, a casa meva som de celebrar el 24 de desembre i caaaaada any pasava algo.
Així que fa un parell d'anys vam dir que un 24 a casa meva i l'altre a casa el meu home, perquè a més, si venen a casa ningú fa res de res i jo em tiro tot el dia a la cuina, i això no ve al cas, però quan elles tenien 9 mesos, primer nadal, ma cunyada em va deixar a ma neboda desde la nit anterior, més fer el sopar... :-((
A més mon germà marxa sempre el 25 perquè ma cunyada no és d'aquí, així que cap d'any toca amb mare... l'últim que vam celebrar amb ella (ara el celebrem amb amics i mala sort) vam convidar també a ma sogra (un fiestorro de cap d'any, vamos... ) i ma mare no recordo que havia passat i que havia imaginat que havia passat i se va tirar tot el sopar amb el cap baix... per no dir que, mentres preparàvem el sopar ella dormia al sofà... :-(( :-(( :-(( i la vergonya amb ma sogra ni us conto...
L'anterior Nadal, ma germana havia discutit amb la seva parella i va sortir de l'habitació de convidats foten una patada a la porta... també estava ma sogra... :-:) es déu pensar que jo tampoc hi toco molt... :-D

I canviant de tema, la mare que us va parir també us feia veure sempre lo inútils que sou???
Ara a qualsevol que la vulgui escoltar li diu lo mala persona que sóc i mala filla i mala mare i ídem del meu home. Que no sap que la gent m'ho explica???
Ara per sort té wats app i quan li he de dir algo envio missatge i no cal escoltar la seva veu o-o:)
Vinga, va, continueu amb històries de no dormir, que és molt divertit! >.-<:
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dj. nov. 07, 2013 10:54 am

Va! vinga us explico alguna...encara que com ja he comentat ultimament hi ha una treva perque algo està maquinant...que duri :-o00m

Us explico coses que te ma mare incrustades al cervell i se les creu tan profundament que li has de seguir la veta o s'enfada i/o s'ofèn. I a tu t'infla el cap de gilipollades que dona gust! :-)(-:
Avia'm per on començo..."La carta astral"
A la seva psique...te la dichosa manía de classificar les persones, o sigui...ella necesita controlar-ho tot i per controlar-ho tot, te que tenir encasellades les persones. No ha sigut mai capaç de veure-hi mes enllà i entendre que d'avegades les persones actuen segons les seves experiències a la vida, segons l'entorn, segons el dia que han tingut, segons l'educació rebuda, etc...etc...hi ha molts factors que influèncien en el caràcter i decisions quotidianes dels individus. Per això no es pot jutjar ningú a la lleugera si tu no ets a la seva pell i s'ha de saber ESCOLTAR i RESPECTAR!!! :-D Penso jo...

Bueno, pues dit això, ella associa i reacciona al caràcter de les persones segons els seu signe del zodiac i l'ascendent que aquest tingu(perque a mes sap fer la carta astral)

Per posar un exemple: Segons ella tots els àries tenen mal geni i mal pronto i els agrada dur la contrària.
Vale: tenim un familiar que es àries, i aquest familiar quan li explica que ha tingut un mal dia perque alguna cosa a la feina no li ha sortit, ma mare automàticament salta i diu algo com: -Aiiii aquest àries!!! quin pronto que te!!!esque ets brusc en dir les coses!eh?!...
Que et quedes: - Comorl? i ara això que te que veure?
En comptes de compendre'l o dona-li suport o yo que sé...o sigui que encara el fa sentir culpable.( i tot perque de llesta que es veu, no es veu lo que li falta)

Això que explico és força embolicat i surrealista però amb ella és el pa de cada dia.

A mi em diu que la meva criatura naixera a l'abril i que serà aries, que si és àries serà molt nerviós, que tant de bó es retrassi el part i neixi a finals d'abril i així serà de signe Taure i serà més tranquil. :-(( :-(( :-((
Pues mira, a mi se me'n fum bastant tot això, que neixi sa o sanna i les tonteríes aquestes que em vol ficar al cap se les guardi a l'ull que no hi veu. Sabeu que estem pensant últimament en Mel i jo...(que en Mel i jo reiem bastant d'aquestes situacions, esque tel.la)que tant de bó la criatura neixi el dia que fan el canvi d'hora i no li pugui fer la carta astral, ja que no sabrà l'hora exacta...perque pobre nen/a... que la seva àvia l'encaselli acavat de nèixer és una me!!! Alep ja li tindrà posat el sant benito amb un dia de vida...

Està ben pillada!!!però bueno, això de l'horoscop dintre del que cap no és de lo pitjor que te, es pot tolerar perque li segueixes la corrent, pases de tot i no fa mal a ningú. Hi ha vegades que si que fa coses greus, atentats i maquinacions per posar uns contra els altre a la famílas. Però ja la tenim fitxada, no abaixem la guardia i lo bó és que es pensa que encara no ens n'adonem...en fi...De tot se'n teuen coses positives i és que gràcies a ella soms persones una mica mes prudents i obertes de ment. :***:

Ara jo vull saber també algun ramalasso d'aquests de les vostres mares, que esque fa riure tiu. Hauríem de fer un llibre o una peli o una obra de teatre on sortíssin personatges amb aquests caràctes...i riueríem de valent!. No per enfotre'm-en d'ella...sino perque és tan raro el caràcter i les mogudes que et monten que les situacions on et veus inmers fan molta gràcia quan ho veus desde fora.
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dj. nov. 07, 2013 11:02 am

Per cert petita Emma, això del fiestorro de Cap d'any amb la sogra i la mare m'ha fet pensar molt, jajaja, a mi també m'ha passat molts Nadals i Caps d'any...Penses...bueno el pasem en família i no es queden sols pobrets...yaaa!yaaa! i cadascú et ve amb la seva monserga i t'has has d'empasar tot, i al fial de la nit et quedes recolzat a taula esgotat amb un barret de cartró de Napoleon, un espantasogres que ja ni pita i pensant si ha quedat mes cava a la nevera...
Un ambient JAJAJA!!! Do it yourself Mr. Bean... :content: :ok:
Avatar de l’usuari
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: Delfina » dt. nov. 12, 2013 10:24 am

Aahh vale! pensava que us havia espantat. :ok:

Jajajajajaja. Ai sí! Els fiestorros de cap d’any, quins records!!!. neujor:-)

Petitaemma, lo de dir-me inútil no, però lo de que sóc una mala filla, o que com a filla no estic a l’alçada de les seves expectatives, això sí que ho tinc clar. Però mira!estem empatades en això. Així que.... a fer punyetes. La meva, deixava escrits “personals” per la casa dient lo “bona” que jo era amb ella. I clar, si algú ho llegia per casualitat era per excés de curiositat i falta de respecte per la seva intimitat, perquè era com una mena de diari personal en fascicles. Així que ella no tenia culpa.....

Melicanyella, m’agrada molt la manera en que ho enfoques. L’humor serà la nostre salvació! Jajaja.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: petitaemma » dc. nov. 13, 2013 10:17 pm

Atenció, ma germana està vivint a Galícia desde l'estiu, i clar, ma mare no ha vist a la seva néta desde juliol, que van venir uns dies.
Ma germana, inocent, li ha pagat bitllet per anar cap allà, diu: el primer dia, molt bé, molt contenta... El segon, tots malalts, i ella per no ser menys diu que té vertigen i només s'aixeca per vomitar... :r)
És que és "culo veo, culo quiero" :-D
A tot això, el dia abans em va enviar wats dient que sentia mooooolt no poder anar a recollir a les meves al cole, però que ni amb més medicació li marxava el dolor... i al dia següent se casca no sé quantes hores de tren?
Home, no em menteixis! que això al menys sí que m'ho vas inculcar a òsties... :-((
En fin...
Vinga, solteu prenda! volem riure una estona!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » ds. nov. 16, 2013 10:46 am

Bon dia... Que tal? com va tot? apunt per un altre historieta?vinga!...un altre relat curt per no dormir...

Quan ma germana o jo ens reunim i mirem una sèrie de riure on surt algun personatge una mica pillat, per posar un exemple: Mr.Bean, Vivian dels joves, N'hi ha que neixen estrellats, etc...etc...
Donçs ma germana i jo ens afoguem de riure al sofà...mig plorant...
Pues ella no..ma mare es posa seria, i va dent...oixxxx...oixxxx!(tallant el bon rotllo de l'ambient)

Hem de riure amb ella!!!(és geloooosa!)
I si li preguntes perquè no li agrada, diu que ella ha tingut molts bojos a la família i per això és incapaç de riure de gent que està malament del cap.(No distingeix la realitat de la ficció)Però es que a més, nomès ha tingut un familiar malalt(i poc malalt, es cuida per si sol). La resta tots han estat persones sanes amb mes o menys caràcter. El que passa és que com no han sigut com ella ha volgut,ja els encasella de no estar bé.( No és comprensiva o empàtica amb els estats o caràcters dels demès. Califica la gent des de el seu punt de vista i punt)

Total, que si en els riures hi està ella inclosa tot rutlla i seguim la broma fins que algú rep les burles de tots"excepte ella, mai fer broma d'ella o veuràs com es tronca la reunió"...sino, et surt amb respostes com aquesta dels familiars malalts, o fins i tot et diu que la deixem de banda i que ella vol formar-ne part(Ai la víctima!!!).
Anys enrrera, quan vivíem sota el mateix sostre, ma germana i jo fèiem conya a la nostra habitació i rèiem juntes de xorrades nostres...pues si ens sentía riure, venía i ens dèia que de què ens estàvem rient i que si ja la estàvem criticant... :miko:

Fa poc, en un casament mentre erem a taula, el marit de ma mare em fèia riure fent el ximple amb una cullera...Pues ma mare que mig xerràva amb una altre dona, tenía mig ull posat en nosaltres i ja es va mosquejar i ens va espetar que si ens estàvem rient d'ella. Buf!!! :-:)

I pensem que amb els anys li han baixat una mica els fums, però lo que te dins ho porta de sèrie...
I tot i així...l'estimem per que és la mare...quina pena, no sap lo que te...

Bon cap de setmana boniques!!!...espero llegir mes croniques... :ok:
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: petitaemma » dg. nov. 17, 2013 8:33 pm

Puf, jo tarda agobiada amb ma mare...
Hem anat a dinar a casa mon germà, era aniversari ma cunyada, i les nenes s'han quedat a dormir divendres i dissabte.
Ja m'ha avisat mon germà que hi aniria...
Doncs, com sempre, centre del món... parlant super fort perquè només se la senti a ella, a més ma neboda fica la tele súper forta i al final te tornes boig...
Però el summum ha sigut quan me diu: i tu, a ver cuando vienes a mirar tus libros, a ver si sirve alguno.
Jo: Esto... como que a ver si sirve alguno?
Ella: Si, porque la 1a vez que se me inundó el trastero (ojo, que això vol dir que ha passat més d'una vegada... ) se mojaron tus libros...
Jo: Pues, si no me habías dicho nada!
Mama: Bueno, tranquila, libros no, partituras!
Jo: eso no me tranquiliza precisamente! tu sabes el dineral que tenía invertido ahí!!! si yo hubieses sabido que corrían peligro ahí me los habría llevado inmediatamente!
Ella: ay, hija, si tu supieras lo que yo luché para que el seguro pagará algo... (ja està, la pilota al seu sostre... )
Llavors ha marxat a agafar abric, perquè ja "l'estava atacant" i li dic a mon germà: tú savies algo? perquè per mi primeres notícies!
I ja ha vingut corrents: claro que te lo dije, mil veces, a todo el mundo, pero como nunca me escucháis!
Total, que ja ha marxat plorant...
I se'n anava a veure a mon pare (està auna residència, es porten 21 anys) suposo que a dir-li lo mal fills que som. Doncs, vinga, marxa! :-((
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dg. nov. 17, 2013 9:03 pm

Ostre petitaemma! em quedo de pedra...s'assemblen tant!!! :-.:·::

Esque encara no entenc com per res s'aixeca i s'ofèn!!!!...si s'han fet malvé les partitures i li fèia cosa dir-t'ho, pues penso jo que algú normal diria:
- Mira...em sap greu dir-te que se m'ha inundat el garatge i les partitures potser s'han fet malbé. Si vols, pasa per casa quan puguis i fem una tria o veiem que es pot fer...

No sé...algo ben dit i amb tacte, ja se sobreenten que aquestes coses poden pasar...Però, ostres...esque s'assemblen tant aquestes mares...sempre a la defensiva!!!Girant la truita...victimes elles.

Penso que es senten soles pobretes(tot i que jo sola no paro de fer coses i m'entretinc) i pensen molt mentre estan soles, fins que deuen treure les seves pròpies conclusions com per exemple, que si les partitures s'han mullat és culpa teva per haver marxat de casa. Quan s'haguèssin mullat igualment estant tu a casa o no. Però dintre la seva psike és la seva manera de retreure't-ho...i no són capaçes de veure que amb aquesta amargor, retrets i rencúnia contínua encara fan que ens n'allunyem mes.

Qui vol estar amb algú que la seva ment s'ha envoltat de maquinacions i pensaments negatius?...aix...
S'assemblen molt...ma mare també es porten força anys amb el seu marit, que curiós...

Una abraçada petitaemma, respira i ja li pasarà...ella avui duia això en el cap i ho ha tret de la unica manera que sap...quin pal!
Àniiiims guapa!!! :cangui:
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: petitaemma » dl. nov. 18, 2013 9:00 am

Melicanyella, ma mare MAI ha fet una frase tan amable com la teva... ?-)
La qüestió és que ha vingut perquè parlàvem d'una dona del barri que ha mort aquesta setmana, tenia càncer..., i diu, mira que me pelee tanto con el marido, cuando se me inundó el trastero porque no arreglaba como debía la terraza de arriba...
I quan l'home li va dir que la dona estava molt malament, ella es va ficar a plorar (perquè clar, ella sempre més) i l'home li va dir: no llore, señora, que ya he llorado yo mucho... toma ja! zasca en toda la boca! :r)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dl. nov. 25, 2013 11:13 am

Bon dia Guapes!

Com van les maquinacions pre-nadalenques?...jo ahir vaig rebre la primera trucada infernal i no sabeu lo bé que em va caure estant sensible per les hormones. :-(( Sento molt com em desafogaré!!!

Ma mare em va trucar super trista a les 20h de la nit del diumenge(visca! :b-))) )...per dir-me que età super trista per 50 raons diferents:

Una d'elles és:Que ha vist un viatge a alemania per visitar una fira de Nadal, i que tenía ganes d'anar-hi amb la meva tia, però que clar, no sap si anar-hi perque està farta d'haver de preparar ella els bitllets i el viatge, i que si algo surt malament ellà en serà responsable i que se sent molt sola de que ningú li organitzi res o l'ajudi(ajudar vol dir fer-se'n responsable de tooooooots els seus dubtes i fer-li la gestió) i clar, que li surti lo mes econòmic possible.(miracles a Lourdes)
li dic que si vol li deixo diners si s'ha de quedar mes tranquil.la de que algo no rutlli com planejàva i s'agafi un viatge com deu mana(noooo...això mai de la vida diu, que no ha trucat pas per això... ah noo...i perque ha trucat?)No ha trucat perque li treguin les castanyes del foc? :-:)

(aquesta és la gran preocupació que la té trista)

Després d'això...em salta que no la anem mai a veure i que està molt sola(lo qual no és veritat, ma germana i jo ens repartim el cap de setmana com podem entre familiars, amics, etc)...però ma mare està a l'atur(malauradament)i passa moltes hores a casa pensant que ens ho estem passant pipa a la feina, que tenim sort per que tenim feina i la nostra vida és de color de rosa i que quan sortim de treballar, encara tenim temps lliure i energía per fer coses. I clar, ella vol que la truquem a les 20h per anar a fer algo juntes o anem a casa seva a sopar quan anem de p..u cul!!!i lo unic que volem és arribar a casa i descansar o recollir la casa per començar un nou dia laboral a l'endemà. I penso...pues que vingu ella!!! però clar...em fot un pal sentir els seus monòlges dramàtics fins pasades les 12h de la nit...que no li demano tampoc que vingui, perque no te modals!i a l'endemà nosaltres nes hem de llevar aviat!!!

Per treure-hi ferro,(i com ja tenía l'orella inflada d'estar amb l'auricular enganxat) li explico una anècdota boníssima que fa riure a tothom qui expliques perquè és una "mica sexual"...( i no li entra, no li dona la gana de riure, ni així, ellà gira l'anècdota i en fa un drama dient que no sigui ordinària)Flipant!si no era res ordinari!!!...dic que ja la trucaré i que aviat serà Nadal, que no estigui trista que farem festa tota la família i ens divertirem. I em salta i diu:- Si ja...com sempre...Nomès per festes de Nadal!jo vull mes sovint...
I li dic: - Bueeenoooo...almenys sempre hi som per festes que mai marxem de viatge ni res d'això...sempre soms a casa.

I em salta i diu: -Si!yaaa...Bueno així quan ens veiem?quan tens la propera ecografía? ara afinals de mes em vàres dir?:-(( :-(( :-(( :-(( Ja t'hi acompanya el teu home? :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

:sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni:
O sigui...¿tota aquesta pantomima de que et sents sola i no fem res amb tu(lo qual és fals) per acabar adonant-me que ho fa per que vol venir a la eco que em fan el dimecres?Tot aquest maltracte psicològic per fer-me sentir malament i dir-li que vingui? :-(( :-(( :-(( tota aquesta maquinació per que la truqui abans de dimecres i autoconvidar-se?...em va preguntar l'hospital i l'hora i no m'extranyaría que es presentés.

Déu ni dó!!!Quina mala llet que te!!! Estic embarassada i em fa sentir així de malament per que te antull de venir a la eco tant si com no?!!!...EM CA.O EN LA MARE QUE M'HA PARIT!!! :-(( :-(( :-((
Avatar de l’usuari
Gingis
:: peixet
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm
Contacta:

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: Gingis » dl. des. 16, 2013 3:49 pm

Us llegeixo i veig a la meva mare...

Us explico. Arran de la mort del meu pare (fa ja 6 anys) la meva mare va caure en una depressió. No sortia de casa i no volia fer res. La convidava cada dia a dinar a casa per a que no estigués sola (els meus germans vivien lluny) i sempre feia per a que ella no es sentís trista ni estigues sola gaires hores, pensava que li feia bé estar amb nosaltres, tindre una mica de vida. La dúiem d'excursions, a passejar, a dinar fora...

Quan em vaig quedar embarassada de la meva primera filla, vaig tindre molts problemes amb ella. Primer, quan li vam dir que seriem pares, no ens va ni tan sols felicitar. Desprès vaig estar de repòs per amenaça de part prematur, des de la setmana 26 fins al final de l'embaràs (39s) i ella no va vindre ni un sol dia a dir-me Ei B, necessites res? Ella esta jubilada i no feia res, tenia tot el temps del món i el segueix tenint i desprès de tot el que jo vaig fer per ella arrel de la mort del meu pare va i em paga així. Va estar venint cada dia la meva sogra a fer-me el dinar i a netejar la casa perquè el meu marit en aquells moments marxava a les 6 del matí i no tornava fins les 8 del vespre. Ella ni aixecar el telèfon per preguntar-me si necessitava res, si havia de fer la compra... res.

Quan va nàixer la Gisela se'm va acoblar directament a casa. Era la seva primera neta (els altres tres que té son nens) i estava com obsessionada amb vindre a casa. Això si, es tirava des de les 9 del matí fins les 9 del vespre (els dies que no es quedava a sopar) però enganxada a la nena, res de dir B vaig a comprar? B vols que netegi una mica? Res... tota l'estona amb la Gisela. Em sabia molt greu dir-li que marxés però al final li vaig haver de dir... escolta mamá, ja prou, no pots estar tot el dia amb la meva filla. És meva i tu has tingut oportunitat de criar als teus fills, deixa'm a mi criar els meus.

Bé, desprès d'això no va tornar a vindre més, només quan jo la convidava a dinar i poc més...

Desprès em vaig quedar embarassada de la Gina i la cosa no semblava que anés malament. Ella em deixava espai i jo no la forçava a deixar-me'n encara més. Però malauradament el meu germà gran va morir en un accident de cotxe quan jo estava de 6 mesos i clar... una altre depressió. Doncs bé, aquest cop no vaig caure en el parany de convidar-la cada dia a dinar perquè desprès de la primera experiència vaig pensar que no volia estar altre cop així... i vaig posar terra de per mig. La vaig ajudar en tot el que vaig poder, anava jo a casa seva (tenint una nena de 2 anys i una altre en camí), li netejava JO casa seva, li feia el dinar... tot el que ella no va fer amb mi.
Doncs sabeu que? Em vaig posar de part el dia 9 de febrer, vaig trencar aigües al pàrking d'un mercadona a les 8 de la nit. La vaig trucar per veure si, mentre jo anava cap a casa a dutxar-me ella podia quedar-se amb la nena. Sabeu què em va dir? Que ella estava molt deprimida, que no podia quedar-se amb la nena, que estava per a que la cuidessin a ella no per a cuidar a ningú!

Vaig quedar-me morta i al final vaig haver de trucar a la meva sogra per a que vinguessin ells perquè no tenia amb qui deixar a la nena. Total que entre que agafaven el cotxe o no i venien 3 hores van trigar, jo de part i la meva mare , que viu al costat de casa meva, a casa seva dormint que ja era tard i estava molt deprimida.

Desprès va nàixer la nena i va ser com si no res, ella enganxada altre cop a la nena i jo... flipant.
El meu germà mitjà diu que no li faci massa cas que ella és així i no canviarà pas, però es que penso que si no li freno jo els peus ell no els hi pararà, que vale que el que ha viscut és dur, perdre un marit i un fill però cony...

Uf, m'he desfogat que no vegis! Sento el rotllo.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: Xop » dt. des. 17, 2013 2:14 pm

Deu ni do..... m'he sentit molt identificada llegint-vos...

La meva mare pateix depressions-maníac-compulsives de tota la vida, des que jo recordo, sempre he patit atacs de nervis, etc... i jo doncs ho ha heretat.... la meva primera depressió va ser als 14 anys amb intent d'autòlisi i així fins ara que m'han retirat la medicació per estar embarassada...
Només estic d'unes 7-8 setmanes, i encara no em veig en cor d'explicar-ho als meus pares... suposo que s'alegrarà, però és molt probable que m'espeti algun comentari negatiu i desafortunat....
Tampoc sé com dir-ho als meus sogres, doncs només portem 4 mesos amb la meva parella i és 8 anys més jove que jo i em fa por la reacció i el que puguin pensar....
Imatge
Avatar de l’usuari
Gingis
:: peixet
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm
Contacta:

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: Gingis » dj. des. 19, 2013 10:25 am

Xop ha escrit:Deu ni do..... m'he sentit molt identificada llegint-vos...

La meva mare pateix depressions-maníac-compulsives de tota la vida, des que jo recordo, sempre he patit atacs de nervis, etc... i jo doncs ho ha heretat.... la meva primera depressió va ser als 14 anys amb intent d'autòlisi i així fins ara que m'han retirat la medicació per estar embarassada...
Només estic d'unes 7-8 setmanes, i encara no em veig en cor d'explicar-ho als meus pares... suposo que s'alegrarà, però és molt probable que m'espeti algun comentari negatiu i desafortunat....
Tampoc sé com dir-ho als meus sogres, doncs només portem 4 mesos amb la meva parella i és 8 anys més jove que jo i em fa por la reacció i el que puguin pensar....


Xop maca, si us estimeu és igual que faci 4 mesos que 20 anys. Has de donar gràcies que has trobat una persona que t'estima i això és el que compta i si voleu plasmar el vostre amor amb un bebè.. doncs endavant. Jo vaig conèixer al meu marit als 20 anys i em vaig casar amb 24 (ara ja fa deu anys que som casats) i la primera nena va arribar als 30, imagina't la pressió dels amics i la família de "per a quan els nens?". A tu t'ha de donar igual el que puguin dir els demés, l'important sou tu, ell i el bebè que ve en camí :-()-)

Jo tampoc ho he dit a ningú i també tinc por de dir-ho a la meva mare... Però por de que o se'm torni a enganxar a casa!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: La mare que em va parir....::)

EntradaAutor: melicanyella2206 » dj. des. 19, 2013 12:24 pm

Bon dia Xop i Gingis... xxsta::

Tenim les mares que tenim i no les podem cambiar...però el que si podem fer és tenir les coses clares de per on volem que els nostres fills passin i per on no.

Desde que estic embarassada, m'ha sortit un no sé que de dintre, una força com de lleona i tinc molt clar que per mi mateixa m'he callat i aguantat moltes coses desagradables de la meva mare...(justament per que és la mare i no pots comparar amb altres)

Jo faré el que crec que és correcte, allò que saps que has actuat com una persona com cal, jo provaré que hi hagi una relació avia-net si veig que no hi ha altercats a casa meva i un cert respecte...

Ara...com jo vegi que intenta fer-me, xantatge emocional al nen, que em deixa malament (a mi o al pare"aquesta ho gosa tot")davant el nen o altres familiars o que intenta imposar la seva voluntat(com sempre fa)...li diré el que em molesta i per on no passo i que si no ho pot canviar doncs marxi. I mes val per ella que ho entengui...i si no ho enten doncs millor per tots, que sempre te que ser el melic del món.

Jo l'aguanto molt per que és ma mare i ara jo ja soc adulta per racionar, tenir paciència i treure ferro a les coses que diu i que sé que son ximpleries de vella boja, però, el patró amb el meu fill, ja us dic jo que no el repetirà pas...per que jo ho vaig passar molt malament fins a entendre i acceptar que ma mare no rutlla bé i és una maniatica, mentidera-depresiva...

AIx...no us vull espantar eh...però ja us dic que quan mes avança l'embaràs mes clar tinc aquest tema. Sempre li he anat al darrera per fer-la feliç i sempre he rebut cops de peu, ara mes val que sigui dolça o se li ha acabat el xollo...no vull problemes a casa meva.

Per cert...s'acosta Nadal! Que tingueu unes bones festes!!! i boníques, no perdeu el temps i intenteu brillar amb aquells que us estimen de veritat!!!Feliçes festes!!! xx:-D xxcool xxo.0.o xxsta:: neukiss-) xxkiss:: xx:-D xxsta:: xxo.0.o

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::