Bordils i el seu entorn de pobles del baix robats pel Gironès

Explica'ns on vius
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Bordils i el seu entorn de pobles del baix robats pel Gironès

EntradaAutor: grill » dj. març 12, 2020 9:27 am

Hola gent, després de mirar infinites opcions, encara continuem a la petita ciutat.. Però ara veiem que o fem el canvi ben aviat o cada any costarà més. Tenim la il·lusió de que la nostra filla visqui una adolescència en un ambient de poble però sa, no pas el típic poble amb el bar de referència on veus el que veus.. Beure fumar etc. I tampoc no volem que creixi en un ambient urbanita.

És tot molt complicat perquè no hi ha lloguers i la compra també està molt difícil en ambients rurals o de muntanya.

De Bordils en desconeixem l'ambient... Tampoc seria fer-hi molta vida, però l'escola o potser l'Institut de Celrà, sí que ens tocaria viure'l.

No sé què me'n podeu dir... Però jo, tot el que olori a cervesa, em fa patir molt i no m'agrada.
Si ho preferiu, envieu-me missatges privats.. Moltisses gràcies per endavant. Salut!
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Bordils i el seu entorn de pobles del baix robats pel Gironès

EntradaAutor: aiguablava » dj. set. 03, 2020 9:35 pm

No sé quina opció heu escollit però esperar que un fill/a adolescent no es mogui del poble on viu quan justament l'institut està a un altre població, és complicat. A quasi tots o a tots els pobles hi ha un bar, o centre social que fa de bar. Molts cops, si el centre social és on hi ha el bar del poble, l'ambient és com més sa.

Els fills creixen i volen, l'elecció d'una casa pot estar influenciada pel que volem pels fills, però també pel que volem per nosaltres. Què necessitem tenir a l'abast, si ens és còmode o no viure als afores, el transport públic que hi ha... Potser seria més fàcil respondre si hi haguessin més paràmetres per escollir població. Bordils sembla tranquil i molt residencial.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::