Lligats per la hipoteca

Explica'ns on vius
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Lligats per la hipoteca

EntradaAutor: Simone » dl. jul. 07, 2014 1:39 pm

Hola ! Us volia explicar la nostra situació, per saber si algú s'ha trobat com nosaltres o la vostra opinió.
Vivim en un pis de 87m2 a un poble (que prefereixo no anomenar) del Vallès Occidental. Tenim 2 nens petits. Jo sóc d'aqui de tota la vida, i hi tinc els meus pares també. El meu marit és de Sabadell i allà hi té els seus pares. El cas és que el poble ja no és el que era, no ens hi sentim a gust, hi ha un ambient que no ens agrada gens. Fins ara no em preocupava massa però ara comencem a mirar escoles pel fill gran i el cert és que em desconcerta que el nen "pugi" enmig d'aquest ambient, en fi, que no és el que jo havia somniat per ells, o com la vida de poble que vaig tenir jo...
Total, que ens agradaria molt anar a viure a Sabadell, a la zona del centre. Tot i ser una ciutat gran, el centre és com un petit poble, i sovint hi anem a passejar perquè allà si que ens hi sentim a gust.
El nostre pis és molt bonic tot i ser un pèl petit, però és molt pràctic, acollidor i està enmig de la natura, i amb unes vistes molt boniques. A més, amb l'arribada del nostre 2on fill hem fet unes reformes que fan que ens hi sentim més còmodes encara. I també té una llarga hipoteca per endavant. El nostre dilema està que veiem impossible vendre'l tal i com està tot ara, i el tema de llogar-lo i anar de lloguer se'ns fa com una muntanya, sobretot perquè el pis o casa que trobéssim hauria d'estar molt bé i millor que el que tenim ara... I si ho trobem, a quin preu...?
Bé, només volia compartir-ho amb vosaltres i saber si us heu trobat amb el mateix cas i què heu fet.
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: Lligats per la hipoteca

EntradaAutor: montsecm » dl. jul. 07, 2014 2:26 pm

Quant he llegit el títol, m'he sentit totalment identificada.
Nosaltres vivim en un pis petitó de Barcelona que vam comprar en plena apoteosi del mon immobiliari. Ara ja tinc moltes ganes de tenir alguna cosa més gran, que pugui tenir una habitació en condicions pel meu fill, i poder-nos plantejar tenir un segon fill, cosa totalment inviable ara mateix. Pero la hipoteca ens frena totalment. Com tu dius, vendre es totalment impossible i en qualsevol cas seria per un preu inferior del que encara ens queda per pagar; marxar de lloguer i posar aquest pis en lloguer semblaria una opció, pero està clar que el que cobraríem de lloguer no arribaria a cobrir la quota d'hipoteca, i per tan hauríem de poder trobar una ganga per nosaltres per poder mantenir-ho tot. Aixi que estic feta un bon embolic. No sé per on tirar, em trobo molt molt lligada com tu dius. El nostre piset es molt mono i acollidor i ens hi sentim molt bé, però se'm fa petit i no li veig futur,
Estic tan perduda com tu... :ufs:
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Lligats per la hipoteca

EntradaAutor: esquitx » dl. jul. 07, 2014 6:18 pm

Ostres Simone ho podria haver escrit jo!!!
Nosaltres també vivim a un poble petit ( a una altra comarca), és el meu poble de tota la vida, el dels meus pares, avis, besavis, etc. i on vaig passar una infància i joventut fantàstica però el poble ha canviat...tampoc ens hi trobem bé... per acabar de fer bingo només hi ha una escola que no ens agrada (res a veure amb com era quan hi vaig anar jo) però tenia l'esperança que fos només a nosaltres que no ens agrades però resulta que no, el nen tampoc hi va a gust...
Tinc la sensació d'ofec aquí i ens agradaria marxar un lloc on hi hagués una escola que fos afina a la nostra filosofia de criança i on estiguéssim a gust però topem amb la gran merdeta de tenir una hipoteca i la impossibilitat de poder vendre el pis. Fa anys que ningú ven res al poble i sense anar més lluny al nostre bloc hi ha un pis a la venta des de fa 5 anys i res de res!!!! El que paguem d'hipoteca no ens permet llogar el nostre i nosaltres llogar-ne un altre pq és ruïnós totalment!!

La solució no la tinc, només que ens toques la Loteria però entenc com et sents, així que aquí estic per si en vols parlar i desfogar-te!!!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::