mamografia i ecografia mamària fent LM

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

mamografia i ecografia mamària fent LM

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 09, 2017 10:49 pm

Hola,
resulta que he hagut de fer un canvi de ginecòloga. La que tenia és un encant, però a la Clínica de Ponent només visita els dimecres al matí i no em donaven visita fins al gener, que era un forat, i després la cosa se n'anava més lluny. Bé, vaig agafar una altra gine, era qüestió de revisar i fer citologia.
Em va semblar amable i atenta, però és que em va grinyolar que em fes realitzar una mamografia. Ja al moment de fer la revisió em va dir que em palparia les popes, cosa que l'anterior gine sempre em deia que mentre donés popa no ho faria.
Després, una vegada va veure que tot era correcte, va dir que em demanaria per fer una mamografia. Jo em vaig quedar parada, perquè sense antecedents de càncer de mama i cap símptoma que hi hagués alguna cosa malament en l'exploració o tal, trobo la mamografia innecessària, jo ara tinc 39 anys i tenia entès que les revisions periòdiques són a partir dels 50. Però bé. Després li vaig preguntar si donant popa podia fer una mamo, i em diu que havia de deixar de donar popa durant dos dies. Bé, ma fill té quasi 3 anys, però 2 dies sense popa, i per una prova que no és necessària al 100%.... li vaig dir i em va dir que llavors faríem una ecografia mamària, i estic programada per la setmana que ve.

Ja he mirat a E-LACTANCIA i em diu que la mamografia és innòcua, però no em surt res de l'ecografia mamària... existeix o me l'ha colat? D'altra banda, potser no afectarà a la lactancia, però exposar-me als raigs X perquè sí només per fer proves o trobo innecessari, que me'n dieu? A més, jo trobo que no en té ni idea, si més no, perquè per una banda ella em va dir que havia de deixar la popa dos dies (quan li vaig dir que en feia em va soltar el típic "encara?") quan resulta que és innocu?

Alguna de vosaltres s'hi ha trobat?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: mamografia i ecografia mamària fent LM

EntradaAutor: glorieta » dv. nov. 10, 2017 9:27 am

Hola Anna Maria,

Fa uns mesos a la revisió també em tocaba mamografia (ja tinc 40 anys I la meva gine les comença a fer per prevenció) però com que també dono pit em va dir que una mamo no pq em faria mooolt de mal I directament em va programar una ecografia dels pits.
La veritat es que no vaig mirar a e-lactancia res pq confio plenament en la meva ginecològa I ella es molt prolactancia materna, així que vaig fer-me-la directament. I en cap moment em va dir que havia de deixar de donar-li pit dos dies....
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: mamografia i ecografia mamària fent LM

EntradaAutor: jellwill2 » dv. nov. 10, 2017 10:30 am

Hola,

en els dos embarassos no m'he esperat a finalitzar la lactància per fer-me la mamografia i ecografia de control. Si que és cert que el radiòleg em va dir que m'havia d'esperar, però a mi em fa molta por tenir alguna cosa als pits i m'ho volia mirar per què havia passat molt temps entre embaràs i lactància llarga. Jo crec que encar que no es vegi tot per què hi ha les mames amb llet, alguna cosa podrien detectar. I per això me la vaig fer. L'ecografia és totalment innòcua per la lactància. No deixes de donar pit i fes-te l'ecografia de control, i així et revisen sense perjudicar l'Isaac.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: mamografia i ecografia mamària fent LM

EntradaAutor: Anna Maria » dv. nov. 10, 2017 10:40 am

Em deixeu més tranquil·la, em faré l'ecografia mamària i llestos.
Gràcies per respondre!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::