Dentista i LM

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Dentista i LM

EntradaAutor: Anna Maria » dc. gen. 11, 2017 3:47 am

Bones!
He trobat un post sobre aquest tema
http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic.php?t=13091
però com que és antic prefereixo tornar-ho a preguntar.
La setmana que ve tinc dentista. M'ha caigut un "empast" que crec que és dels antics (de color fosc), i clar, ara vaig a descobert. Em fa una mica de mal de moment i m'he pres un ibuprofè, que no hi ha problema.
A la web d'E-lactancia diu que el Nolotil, que jo havia pres pel mal de dents i va molt bé, és de risc baix (no molt baix) i ja no sé si atrevir-me o millor tirar d'ipuprofè. Per cert, cada quan mínim puc respectar de toma a toma? 4 o 6 hores? Ho dic perquè d'aquí a dimarts suposo que em farà bastant mal. Se'm cola menjar (tot i que miro de mastegar per l'altre costat) i el que faig és amb un escuradents intentar treure les restes de menjar que m'hi han quedat, per si puc evitar la infecció.
Per cert, algun truc casolà per alleugerir el mal de dents? Abans el que solia fer era amb un palillet de netejar les orelles aplicar a la zona una mica d'oraldine, però a la web d'e-lactancia no hi ha catalogat el producte. No ho he provat això amb la clorhexidina, que sí que consta i és risc molt baix. Algú ho ha provat? Suposo que deu anar bé, si és un colutori semblant a l'altre...
Ah! i sí, he de recordar d'avisar que alleto, suposo que per l'anestèsia i tot estant preparats. Vaig a un dentista que ho té molt clar, les altres vegades que hi he anat d'adulta sempre m'han preguntat: "estàs embarassada o creus que pots estar-ho?"
Res, que això del dentista és una murga, i dimarts que ve no només em farà mal la boca sinó també la butxaca, jeje.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dentista i LM

EntradaAutor: jaruma » dj. gen. 12, 2017 2:13 pm

Hola Anna Maria! Jo porto uns mesos anant al dentista pràcticament cada setmana, perquè tinc dents molt dèbils i durant l'embaràs i primer any els vaig descuidar molt.
Els he preguntat dos cops sobre el tema anestèsia i lactància, i sempre m'han dit que no passa res. Que si me n'haguéssin de posar moltíssima sí, però les dosis habituals no són perilloses. Tot i així jo els primers dies patia (i em sentia culpable!) però ara ja he vist que no li passa absolutament res. Així que no et preocupis per això.

Sobre l'Ibuprofé, jo me'l prenc cada 8 hores si és de 600, i cada 6 si és de 400. Els dies després del part, a l'hospital em donaven Voltarén cada 4 hores. A mi em semblava una bogeria, però deien que no afectava al nen (i jo tenia molt mal pel milió de punts que m'havien fet). Com que m'ho deien amb tanta seguretat (i eren molt pro-lactància) vaig seguir-ne prenent un cop a casa, la següent setmana. I, que jo sàpiga, no li va passar al meu fill. També pots prendre Paracetamol, i alternar-ho. Jo el que faig és comprar Ibuprofé i Paracetamol de dosis baixes 400 i 600, crec que és), perquè en prenc sovint.

L'Oraldine no s'ingereix, per tant no pot suposar cap problema, penso jo. Jo faig servir líquids d'aquests de marca blanca, i mai he pensat que pugui arribar-li al nen.

En general a la llet hi ha molts medicaments i substàncies que no arriben. Una cosa és l'embaràs, que com el tenim a dins, forma part del nostre cos i ho reb tot. Però la lactància és diferent.

En fi, molts ànims, això del dentista és un bon rotllo!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Dentista i LM

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 12, 2017 2:45 pm

Gràcies Jaruma!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
AlbaCastell
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 3:05 pm

Re: Dentista i LM

EntradaAutor: AlbaCastell » dc. ago. 08, 2018 3:11 pm

A mí justament em va passar el mateix, desde que vaig caure embarassada he deixat més les dents de banda encara, no obstant aquí estem fent un bon tractament i barato, per si serveix.

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::