Dermatitis seborreica

i també dels papes!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Dermatitis seborreica

EntradaAutor: rundi » dj. març 03, 2016 10:48 am

Hola noies,
Des de que vaig ser mare per primera vegada, quasi fa 7 anys, que tinc dermatitis seborreica al cabell. Mai n'havia tingut i els dermatòlegs em diuen que és fruit del canvi hormonal, que hi ha dones que en tenen i els marxa amb l'embaràs, i que d'altres, com a mi, que ens surt.
La dermatitis no té remei però es pot anar control·lant.
Jo en tinc déu ni dó, tot i que no es veu ni em pica gaire, però la veritat és que n'estic una mica farta. A més, com que dono el pit al meu fill petit, hi ha certs productes eficaços que no puc utilitzar perquè porten corticoides.
Alguna en patiu? Trucs, productes que us hagin anat bé?
Gràcies!!
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: botafoc » ds. març 05, 2016 8:46 pm

hoa rundi! Jo vaig parir fa 4 anys i durant l'embaraç em va sortir dermatitis seborreica a la cara...al cistat de l'ull, era algo petit i no va anar. més fins dos mesos després del part que va ser brutal..un brot per tota la cara...jo crec que de l'estrés ( pare no ajudava, sola lluny de la familia amb un nadó, no dormia gens...) la dermatologa em va donar corticoides en crema i es podin psar donant el pit....però vaig llegir a forums que fa l'efecte rebot i no em vaig atrevir. ficar-la. També em va dir rentar cara amb xampú de bebë, això si ho feia. Va marxar sol...ara..,a dia d'avui no em rento la cara amb cap sabó, només aigua, només em poso crema hidratant de marca deliplus una antoacné...no tinc acné però l'he utilitzat desde sempre i em va bé. No em posi ni exfolants ni akex cremes ni res més a la cara...tinc pànic que torni....
ànims!
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: formiguetes » dc. març 16, 2016 8:33 pm

Noies, aprofito que parleu de la dermatitis seborreica..El meu marit en té de fa anys! Va a èpoques, segons si està més estressat, o sobretot canvis de temperatura bruscos (calefaccions, dutxa calenta, ...). A ell li surten vermellors al costat del nas i al front, i com descamació.. Fins ara no hem trobat cap remei.. Bé, com a molt una crema per nens que es diu Nutracel, d'ISDIN.
Sabrieu dir-me algun remei....??
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: rundi » dv. març 18, 2016 7:25 pm

A mi el passa al cabell. Vull dir al cap. Es un pal!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: jaruma » dv. març 18, 2016 9:56 pm

A mi em va sortir un eczema a les parpelles, se'm descamava, estaven vermelles... I m'ha ajudat molt una crema de Dr Organic, que es diu Maluka Honey Rescue. La vaig trobar online, i m'ha millorat moltíssim el problema. Però no era dermatitis seborreica, només dermatitis, així que no sé si us ajudaria. Per si voleu provar!
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 31, 2016 11:40 am

Hola boniques!

Jo tinc una mena de dermatitis seborreica a la cara des de fa molts anys (de fet, igual que el meu pare), per la zona sobretot del nas, als laterals. Vaig passar una època de molts nervis amb el meu avi malalt i ja mai més me n'he desempellegat. La tinc control.ladíssima amb una fórmula magistral que em preparen a la farmàcia per la cara, és un líquid (quan arribi a casa busco la recepta i us la passo per si ho voleu comentar a la farmàcia o al metge).

Pel cuero cabelludo faig servir un sabó un cop per setmana o un cop cada 10 dies que es diu Sebiprox i oli en un llum. Quan hi han canvis de temps o d'estació potser l'utilitzo un parell o tres de dies a la setmana, perquè a vegades em fa una mica de picor, però això dura pocs dies.

Realment és quelcom que no té cura, però si portes un manteniment, us ho dic per experiència de més de 10 anys, ni tan sols t'adones que en tens, però és trobar el tractament que li vagi bé a cadascú.

Espero que us hagi servit la meva experiència i quan arribi a casa busco la fórmula i us la poso.
Petonets!!!!
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: lanina1981 » dv. abr. 01, 2016 3:07 pm

Hola!!! Al potet que em fa la farmàcia posa la següent composició:
- hidrocortisona, ketoconazol, solución hidroalcoholica.

Per si ho voleu comentar amb el metge. Pel meu cas és lo únic que m'ha funcionat ja que les cremes el què em fan és humitejar la zona (hidratar massa) i encara m'ho posa pitjor.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: jaruma » ds. abr. 02, 2016 2:00 pm

Lanina, gràcies per compartir la fórmula! Tinc una pregunta: te la poses cada dia? Perquè tinc entès que la cortisona no es pot posar gaire, o la pell es va fent cada cop més fina i sensible. Jo tinc una pomada d'hidrocortisona que em poso tan poc com puc, però com a mínim cada dues setmanes me l'he de posar. Em va genial, però clar, no vull fer-me malbé la pell de les parpelles, precisament! Què et van comentar a la farmàcia? Si et van dir que es podia posar cada dia, potser sí que la demanaré!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Dermatitis seborreica

EntradaAutor: capseta » ds. abr. 02, 2016 9:27 pm

Hola!

El meu company també en té, al cap i la sona de les patilles. A ell no li pica pero a vegades li han sortit crostetes a les ronxes, amb el qual sabem que s'ha gratat però no en deu ser conscient.

El metge de capçalera li va receptar el sebiprox que diu la lanina i perfecte. Li va dir que l'utilitzi cada dos dies i a partir d'aqui anirem veient si necessita utilitzar-lo menys o si ha de receptar-li algo mes fort amb corticoides.
De moment amb aixo va be i hem notat que si alguna setmana no l'ha utilitzat pel que sigui, se li torna a posar malament i li surten les ronxes vermelles.

:ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::