Revisions pit

i també dels papes!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Revisions pit

EntradaAutor: jaruma » dt. feb. 16, 2016 5:27 am

Hola,

A la SS, fan algun tipus de revisió del pit? Sé que a partir de certa edat (quina?) et programen mamografies cada dos anys, si no m'equivoco. Però hi ha alguna cosa a partir dels 40? Quan et fan la citologia, t'haurien també de revisar els pits?

És que no m'ho han mirat mai, i no sé si és l'habitual.

Gràcies!
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: Revisions pit

EntradaAutor: Ninus » dt. feb. 16, 2016 2:28 pm

Bones!
Tens antecedents a casa de càncer?
En el meu cas ma mare va morir de càncer de pit i em can dir que, tot i que tinc 29 anys, no hauria de tardar en fer-me la primera mamografia.
La llevadoraa em va comentar que 5 anys abans de l'edat que li van diagnosticar a ma mare, jo m'hauria de fer la primera revisió.
I les exploracions em va dir que me les anés fent jo!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Revisions pit

EntradaAutor: Inda » dt. feb. 16, 2016 9:36 pm

Hola! Crec que ara, si no hi ha res que faci sospitar, les revisions periòdiques que dius son a partir dels 50.

Jo ara em faré la primera amb 35, però perquè em volen controlar un bultet que tinc i l'última vegada estava lactant i hi havia masses conductes plens de llet, jejeje. Fins ara m'havien fet ecografies, però em van dir que amb 35 anys ja han de ser mamografies...

De totes maneres, crec que si demanes una palpació a les visites si te la faran, això com a mínim. I si noten res fora de lo comú demanaran eco o mamografia, depen edat sembla ser
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Revisions pit

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 17, 2016 1:29 pm

Gràcies per les respostes :)

No, no tinc historial familiar, però fa temps que em pregunto si potser es fa algun tipus de revisió que jo no conec. Si em dieu que és a partir dels 50 ja me n'oblido (de moment).
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Revisions pit

EntradaAutor: rundi » dv. abr. 29, 2016 10:38 pm

Hola,
Pel que jo sé ens hem d'anar revisant nosaltres pits i axiles (és molt senzill de fer!). A la revisió ginecològica anual el metge revisa els pits i a partir dels 38-40 anys es fa la mamografia o ecografia.

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::