Sinusitis

i també dels papes!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Sinusitis

EntradaAutor: tineta14 » ds. gen. 02, 2016 6:19 pm

Amb la nena constipada dia sí dia també, jo he acabat desenvolupant una sinusitis. Vaig començar amb mocositat, tos seca, i ara fa dos dies cada vegada que tossia em feia molt de mal el cap, a la zona del front, i quan m'ajupia també. Aquesta matinada m'ha despertat un intens dolor al cap, i ja he anat a urgències. M'han receptat antibiòtic una setmana, un spray pel nas, i paracetamol c/8hores. Però us ho explico per si alguna mama ho ha passat i em pot dir quan triga en marxar aquest super mal de cap que tinc!! Avui ja porto dues tomes de paracetamol i no noto canvi. :ufs: , és molt invalidant perquè no em veig capaç de fer res! ni sortir, ni jugar amb la nena... estic feta una coca...
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

Re: Sinusitis

EntradaAutor: LONDONER » ds. gen. 02, 2016 8:40 pm

Jo vaig estar aixi a principis de desembre...potser t'ajudaria un mucolitic i a mi el rinhomer fuerza alta m'ajuda molt...a mi em va funcionar...
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Sinusitis

EntradaAutor: tineta14 » ds. gen. 02, 2016 9:18 pm

Pero pel Rihnomer no has de tenir el nas tapat? Jo no el tinc tapat!! Es la mucositat que se m'ha acumulat a dalt de tot...
Avatar de l’usuari
Bali10
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. set. 15, 2010 10:51 pm

Re: Sinusitis

EntradaAutor: Bali10 » dg. gen. 03, 2016 7:29 pm

Hola tineta, jo en vaig tenir fa uns anys.
Al ser propensa a tenir mal de cap, no veia anormal passar una epoca amb més mal de cap. Em vaig començar a agobiar molt quan apart de ser a diari, ja m'havia de prendre un ibuprofe quasi per esmorzar, desde primera hora del dia fins la nit amb mal de cap... tot i aixi no anava al metge... fins que apart del cap em van començar a fer mal els pomuls i els ulls, les parpelles, i sobretot a sentir sovint mala olor. suposo que se'm va complicar. vaig anar al cap, em van renyar per no haver anat abans, i em van fer fer una radiografia a la cara. La radio es veu negre i els ossos blancs no? doncs jo tenia tot de nuvols blancs al voltant del nas, cap, ulls... eren mocs!!!!!! se suposa que d'un refredat mal curat, i les mocositats em van quedar dins. Em van receptar antibiotic per anar-ho desfent. 8 dies i vaig fer net.
Cuida't-ho!! i si no millora, torna al metge.
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Sinusitis

EntradaAutor: tineta14 » dt. gen. 05, 2016 11:05 am

Des de dissabte que prenc antibiòtic i un spray de corticoides pel nas. Ja no tinc aquell mal de cap horrorós, però ara noto tota la zona de les parpelles adolorida, quan em rasco els ulls o faig moviments com ara mirar cap als costats doncs em fa mal..bé, molèstia. Quan dura tot això?!

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::