Calcetes que absorbeixen la menstruació

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Calcetes que absorbeixen la menstruació

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 22, 2019 10:07 pm

Hola maques!!

Fa uns dies que tinc el presentiment que em tornarà a venir la regla aviat després del segon part. Abans de quedar-me embarassada vaig provar la copa menstrual (només 3 mesos) i em va semblar un canvi molt positiu respecte els tampons. També tinc diverses compreses de tela i la sensació era també molt més agradable que amb les compreses d'usar i tirar, el cas és que recordo que se'm movien bastant i clar, a casa no m'importa anar recol·locant-les, però a la feina o passejant, doncs... Deien que es necessiten unes calcetes que apretin una mica perquè no es moguin però no ho vaig arribar a comprovar.

Fa temps que per pal·liar aquest problema de les compreses de tela em plantejo comprar unes "calces per la menstruació", he vist que hi ha la marca thinx (americana) i per exemple les cocoro (espanyoles) però són cares... uns 30 euros cada calceta i si n'he de comprar una per cada dia, 7 dies (tenint en compte que les usi de suport a la copa, sino serien encara més imagino) doncs és una pasta... Algú les ha provat? Val la pena la inversió? Coneixeu altres marques que semblin bones? A amazon n'he vist altres (probablement xineses) i hi ha opinions per tots els gustos, però es comenta que fan suar, per tant deuen ser poc transpirables... Sabeu si les cocoro almenys transpiren bé?

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Calcetes que absorbeixen la menstruació

EntradaAutor: Anna Maria » dt. març 26, 2019 11:14 am

Bones guapa,
respecte al que preguntes no et puc ajudar, però al llegir que vas provar les compreses de tela i se't movien molt, he recordat que quan vaig començar a tenir la regla, que les compreses de celulosa no eren tan primes com les d'ara i amb tanta adherència, vaig utilitzar durant un temps faixa, perquè sense també se'm movia bastant i a la nit sobretot m'anava bé perquè no es moguessin. I les faixes abans eren també molt d'"abuela" però ara les fan molt xules. No sé si ho podries provar amb les compreses de tela que comentaves.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Calcetes que absorbeixen la menstruació

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. abr. 02, 2019 10:15 pm

Hola Anna Maria,

Gràcies per la idea, pot ser una opció, sí. No sé, ja aniré veient sobre la marxa suposo... En el fons tinc l'esperança que encara falti temps per necessitar-ho jejeje Em fa molta mandra el tema regla de nou... però tinc el presentiment que falta més aviat poc...

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Calcetes que absorbeixen la menstruació

EntradaAutor: Anna Maria » dc. abr. 03, 2019 1:15 pm

:ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::