Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

Universitat, oposicions...
Lalu
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dv. ago. 21, 2015 11:15 pm

Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: Lalu » ds. ago. 22, 2015 12:02 am

Hola a tothom!
Sóc nova per aquí :)
Us explico... tinc una nena de dos anys i mig, treballo i al setembre començaré a fer un màster. Fins aquí tot ma o menos controlat (espero... :-o00m ), perquè el màster el faré online, així que suposo que ho podré anar combinant. El dilema ve perquè des de fa uns mesets que amb la meva parella donem voltes a la possibilitat de tenir unx segonx fillx... i es aquí on dubto que ho pugui fer tot i m'atabalo nomès de pensar-hi... El màster fa temps que el vui fer, de fet em vaig preinscriure fa tres anys però just hem vaig quedar embarassada i vaig decidir deixar-ho per més endavant... i ara penso que ha arribat "el més endavant". Podria esperar-me a tenir el segon fill quan acabés el màster, però fent càlculs si hem quedés embrassada entre finals 2015 o principis 2016 (encara que està clar que aquestes coses sovint no pots preveure quan vindrán) es portarien amb la nostra nena entre 3 i 4 anys i la veritat es que ens faria gràcia que no es portessin masses anys més... Des de que se'ns ha ficat la idea al cap no paro d'imaginar-me la Marteta jugant amb el seu germanet, a tots quatre anant a passejar, al nen plorant i nosaltres rebentats de son, :content: ... sembla com si ja casi el tinguessim aquí.. però per altra banda m'encanta la meva feina i tinc ganes d'especialitzar-me i tirar endavant la meva trajectòria professional.

En resum, a mi m'agradaria fer-ho tot... el màster són casi tres anys (me l'he plantejat amb calma), així que faria el 1er curs nomès amb una filla però potser embarassada i el segon i tercer curs amb dos fillxs... com ho veieu??? Creieu que es possible o que m'he tornat boja :lfantrose: ?? Alguna de vosaltres ha fet alguna cosa semblant i hem pot explicar la seva experiència??? MOltíssimes gràcies per adelantat!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: neuetes » ds. ago. 22, 2015 8:54 am

Jo treballo, tinc dues filles i estudio un grau, faig repassos d'anglès, estic a l'ampa de l'escola... i així unes quantes mares que voltem per aqui. Per tant i tant que és possible, com tot, si vols pots.
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: nienna » ds. ago. 22, 2015 2:30 pm

Jo t'animo a que ho facis si et veus amb ganes! Jo vaig començar el grau quan el gran tenia 1 any i el vaig acabar embarassada de 8 mesos de la tercera (el vaig acabar en 4 cursos), i de mentres treballava jornada completa. Quan va néixer la petita vaig començar un master que vaig anar fent, només em queda el treball de fi de master que fare pel febrer. Si tens ganes ho pots fer, no es fàcil, però tampoc impossible, molts ànims! :ok:
Lalu
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dv. ago. 21, 2015 11:15 pm

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: Lalu » ds. ago. 22, 2015 3:08 pm

Carai noies sou unes cracks ;) suposo es qüestió dorganitzar-me bé. Intentaré tirar-ho tot endavant, al de fet de tenir un altrex fillx li estic donant moltes voltes perquè tot i que en tenim ganes fa més respecte perquè ja sabem el que vindrà...nits sense dormir, moments de caos etc... Amb la primera anavem mes a cegues jejej. Gràcies pels vostres consells!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: Pink_flower » ds. ago. 22, 2015 4:06 pm

Jo tambe t'animo a fer-ho!! I dono fe que la nienna es molt crack jeje. Gracies a ella jo em vaig animar a fer el curs d'acces a la universitat i ara al setembre començo el grau de relacions laborals i amb moltiiiiissimes ganes. A mes tinc dos nens, treballo jornada completa i sense ajuda de familiars. Nomes que ens organitzem amb el meu marit horaris de temps per cadascun i ale. Ja ens diras que tal vas i sort en la propera cerca! Potser ens veiem a cercadores mes endavant xD!
Lalu
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dv. ago. 21, 2015 11:15 pm

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: Lalu » dt. ago. 25, 2015 4:11 pm

Gracies Marta! Doncs si, ara al setembre hem matriculare i aviam si en uns mesets ens posem mans a la obra jejje
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: aspi » dv. abr. 08, 2016 11:31 pm

Aquí una més que és mare, treballadora i estudiant i també buscant el segon!!! forçA!!!
YolandaParadis
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. des. 01, 2016 11:02 am

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: YolandaParadis » dj. des. 01, 2016 11:10 am

Hola Lalu i a tothom! <:-)

Em dic Iolanda Paradis i sóc mare de dues bessones precioses que ara mateix tenen 9 anys.
Tinc 37 anys i sóc auxiliar d'Infermeria a una clínica de Sabadell. Sempre he compaginat molt bé el treball amb la família, ja que he lluitat moltíssim per la conciliació durant tota la meva vida.

Realment, si vols, pots, com diuen les altres companyes al fòrum. Jo ara començaré una FP de pròtesi dental i canviaré totalment d'àmbit professional per centrar-me en l'Odontologia....i això significa que de dilluns a divendres tindré 6 hores de classe al dia durant 2 anys...però saps què et dic? que endavant! Ho vull intentar i segur que ho aconseguiré, amb l'ajuda del meu marit i la meva família, que em faran costat amb les meves filles.

Molta sort!
Yolanda Paradís,
Auxiliar d'Infermeria y, sobre tot, mare.
iosefiglesias
Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 30, 2020 1:24 pm

Re: Treballar, estudiar i...segon@ fill@???

EntradaAutor: iosefiglesias » dc. des. 30, 2020 1:33 pm

A mi la verdad que se me dio bastante dificil estudiar cuando el peque era pequeño, hice un curso de auxiliar de farmacia y me fue bastante dificil. Hay que sopesar bien todos los aspectos de la vida.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::