En un futur es podria fer la carrera d'educacio infantil UOC

Universitat, oposicions...
anna19952511
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 8:45 pm

En un futur es podria fer la carrera d'educacio infantil UOC

EntradaAutor: anna19952511 » dl. abr. 21, 2014 8:50 pm

Es que m'agradaria fer aquesta carrera a distància i he vist que només ho fan per la UNIR i alguna altra pero com que no són de catalunya ho fan amb castellà i a mi aquest idioma em costa molt aixi que no ho podria estudiar i m'agradaria saber si es possible que en un futur facin aquest grau per la UOC?
A part d'això, m'agradaria si es possible que em donguessiu la vostra opinió.
Gràcies.
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: En un futur es podria fer la carrera d'educacio infantil UOC

EntradaAutor: gisa » dt. abr. 22, 2014 1:21 pm

Hola! No sé la resposta a la teva pregunta, però només volia dir-te que jo he fey el grau de primària a l.UNIR i n'estic molt contenta! Pel tema de l'idioma, jo no parlo mai castellà, ni amb la família, cercle d'amics... sé el castellà de l'escola i la tele, com si diguéssim, i m'ho he tret sense problemes... vols dir que l'idioma et seria un impediment?
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: En un futur es podria fer la carrera d'educacio infantil UOC

EntradaAutor: VespresVerds » dg. juny 08, 2014 12:33 pm

Jo et diria que per més que puguis, ho facis presencial. És una experiència boníssima, la carrera de magisteri, i les coses que realment aprens, són aquelles que et van fer fer a classe. Jo no hauria après "com fer mates" si no ho hagués fet a la universitat vivencialment, com si fos una classe de parvulari. I el mateix amb música, plàstica, català... Perquè et poden explicar teories i jocs de qualsevol assignatura... però no és el mateix que posar-t'hi a jugar per aprendre'ls.

Jo sóc mestra d'infantil de blanquerna, i després he fet psicopedagogia a la uoc. No hi ha color. M'ho vaig passar molt bé fent magisteri. >.-<:

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::