Curs anglès on line

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
llumat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 384
Membre des de: dt. des. 13, 2011 7:14 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: llumat » dl. nov. 26, 2012 7:20 pm

moltes gràcies per la informació neuetes!!
Imatge

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
llentieta*
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: llentieta* » dj. gen. 24, 2013 10:30 am

Mloltes gràcies noies!! Jo m'hi he de posar.... m'ho apunto tot!!! :()()::::
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: JOBAAL » dj. gen. 24, 2013 11:45 am

Neuetes un >.-<: >.-<: >.-<: per la info!
Jo ara m'hi torno a posar amb l'anglès i tinc un dubte: no sé a on, si aquí o per internet, vaig llegir que hi havia un tipus llibres que una pàgina estava escrita en anglès i la següent estava traduïda, i no sé a on trobar-los :-:)
Ara per ara, m'he descarregat el de Jane Eyre en anglès i en castellà i els tinc oberts en 2 finestres per anar comparant, però trobo que la traducció no s'acosta gaire al que diu el texte en anglès.
Algú n'ha vist mai algun? On els puc comprar??
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 24, 2013 12:57 pm

Jobaal, a mi no m'agrada aixó de llegir llibres amb anglès que l'altra pàgina està escrita amb castellà o català, ja que les traducions no són literals i moltes vegades tenen més influències del traductor que del autor que ha escrit el llibre. Jo crec que és enganyar-nos a nosaltres mateixos.
Jo sempre recomano llegir amb anglès totalment, tenint un petit diccionari i un llàpis a mà per poder buscar les paraules que no acabes d'entendre. L'ideal és que mentre llegim poguem entendre i seguir el fil de la història pel context i buscar alguna paraula que saps que és important i que veus que sense saber el seu significat perds el fil de la història.
Hi ha col.leccions de llibres pensats per estudiants, amb diferents nivells (de 1 al 6) que al final del llibre hi ha uns quants exercicis per saber si has tingut compresió lectora, que són adaptacions de grans llibres amb llengua anglesa que són ideals per començar. No és fins que un estudiant està al nivell avançat (com jo, nivell 4 de EOI) que es pot atrevir a seguir el ritme d'un llibre original. :ok:
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: JOBAAL » dj. gen. 24, 2013 1:40 pm

Neuetes, ja vaig començar amb la llibreta i el boli, però em va donar la impresió que acabaria abans d'aquesta manera. En Jobaalo diu que he picat massa alt, que Jane Eyre és com per un que aprèn català començar llegint Tirant lo Blanc :-D
Ara sé que tinc un nivell B1, em recomanes alguna lectura que sigui amena i no gaire rebuscada??
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 24, 2013 1:54 pm

Té raó el teu home. ;-))) Encara que et sembli que anant amb el diccionari i el llibre no avançes, no és veritat. Perquè el fet de buscar la parauleta al diccionari, t'obliga a fixar-te i aprens vocabulari sense adornar-te'n. De l'altra manera, quan llegeixes una cosa traduïda, a aquestes petites coses no hi pares atenció. Apendre un idioma requeix temps, disciplina i paciència. Jo he llegit molts llibres amb anglès i creu-me que funciona.
Et puc recomanar aquest llibre:
"The boy in the striped pyjamas" del John Boyne. :ok: El tinc com a lectura obligatoria de l'EOI a 4art (B2).
tacdalma
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 11:45 am

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: tacdalma » dl. jul. 21, 2014 11:48 am

Muy buena aplicación tic para aprender vocabulario: http://www.wikiduca.com

Podéis encontrar información en este artículo:
http://docente2punto0.blogspot.com.ar/2 ... ngles.html

Si queréis haceros una idea de como funciona pódeis ver este vídeo: http://youtu.be/r0Uhsv-0LCo
Wikiduca es una gran herramienta de "Blended Learning", que es una nueva y eficiente forma de aprendizaje con resultados sensacionales i también recomendada por http://anglesescool.com

Consiste en el aprendizaje mediante estrecha sinergía entre medios tecnológicos y el aula tradicional.

Con Wikiduca, los niños aprenden en casa el vocabulario que necesitan para el día siguiente en el colegio, para ir siempre un paso por delante y siempre entender lo que estudian en clase. ¡Y divirtiendose! 

Es un simpático juego de buenos valores donde el esfuerzo es recompensado.

Y lo más importante, es gratuito para colegios, profesores y sus alumnos.
Avatar de l’usuari
jojo14
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dg. març 09, 2014 8:29 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: jojo14 » dl. nov. 24, 2014 3:27 pm

Neuetes, genial la info! Ara mateix em poso a xafardejar tookktes les pàgines! Gràcies!
thegared
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. feb. 06, 2015 8:51 am

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: thegared » ds. feb. 07, 2015 5:46 pm

Jo he fet un curs moooolt complert enhttp://www.cambridgelms.org/. Tens professor que t'assessora en tot moment i a cada lliço has de fer una mica de tot (reading, vocabulary, speak strategies, listening, recording (et graben parlant per saber com t'expresses)...)
La veritat és que a mi m'anat molt bé i l'estic recomenant a tothom

Espero haver ajudat. M'apunto tots els enllaços que heu posat també per mirar-los i apendre :miko: :miko: :miko:
antoniomoreno
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 23, 2021 10:55 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: antoniomoreno » dv. abr. 23, 2021 10:58 pm

Yo quería hacer un curso de First Certificate y como lo quería online, lo hice en esta academia y aprobé después de 6 meses.
No es barata pero creo que está en precio si quieres algo bueno, lo tienes que pagar. https://examenes-cambridge.com
antoniomoreno l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2021 7:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
antoniomoreno
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 23, 2021 10:55 pm

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: antoniomoreno » dl. maig 03, 2021 7:21 pm

Y si lo que quieres es aprender inglés a la vez que aprender francés, lo mejor es esta página que es hermana de la otra y tiene muchos artículos de los exámenes de Cambridge. Siempre están publicando nuevos post y sus trucos y consejos son buenísimos: https://testsanglais.com/
estefarga
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. abr. 18, 2020 12:58 pm
Contacta:

Re: Curs anglès on line

EntradaAutor: estefarga » dg. ago. 08, 2021 3:49 am

hDQ6jfwxkK12EwXXyq82xlDb0SNQFaYHR78Xs3_4uAY

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::