segon estadi, ajuda!!!

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

segon estadi, ajuda!!!

EntradaAutor: sunset1980 » dj. juny 30, 2016 9:54 pm

Hola!!! Estic feta un embolic amb els estadis.
Jo vaig començar a treballar el curs 2004-2005, aquest primer any era funcionària en pràctiques.
Fins ara tinc 3 triennis i un estadi.
El meu dubte és quan faig el segon estadi, el primer va ser automàtic i no vaig haver de fer paperassa, i ara em pensava que al setembre feia el segon estadi, però no em surten els números.....el primer any en pràctiques l'he de contar?
Quan es refereix a sis anys, són sis cursos oi?

A veure si m'ho podeu aclarir.

Gràcies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: segon estadi, ajuda!!!

EntradaAutor: euterpe » dv. jul. 01, 2016 8:32 am

Hola! Els triennis són automàtics, però els estadis no ho són, els has de demanar i ho has de fer una mica abans del moment en què el compleixes perquè, si no hi penses, deixes de cobrar tot aquell temps que ha passat abans de sol·licitar-lo (no es paga amb caràcter retroactiu). Es comencen a cobrar el mes següent del qual has assolit l'estadi.

Aquí tens el document que has d'omplir per a demanar un estadi de promoció:

http://ensenyament.gencat.cat/web/.cont ... 09_022.pdf

Pots consultar el temps que portes treballat a Atri per saber si ja assoleixes un estadi o encara no. Aquests són els passos que has de seguir:

- Atri
- Expedient i Formació
- Expedient
- Consulta de dades
- Dades de l'expedient (assegura't que hi hagi marcades les tres opcions)
- 3ª pàgina (has de clicar següent dues vegades)
- Serveis prestats i triennis
Imatge

Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: segon estadi, ajuda!!!

EntradaAutor: pucpuc » dv. jul. 01, 2016 11:57 am

Aprofito aquest fil per preguntar si has esta d.exedencia sense cobrar per cura d.un fill et conta el temps per demanar un estadi
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: segon estadi, ajuda!!!

EntradaAutor: Maroa » dg. jul. 03, 2016 10:57 pm

El primer estaci el donen amb nou anys treballats, no? I a partir d'aquí cada sis anys. Això és el que jo tenia entès. Per tant, amb dotze anys treballats encara no et toca el segon estadi. M'ho confirmeu? :***:
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: segon estadi, ajuda!!!

EntradaAutor: euterpe » dl. jul. 04, 2016 9:52 am

Maroa ha escrit:El primer estaci el donen amb nou anys treballats, no? I a partir d'aquí cada sis anys. Això és el que jo tenia entès. Per tant, amb dotze anys treballats encara no et toca el segon estadi. M'ho confirmeu? :***:


Hola, Maroa! Sempre s'havien necessitat 6 anys per assolir el primer estadi, però, el 2012 ho van canviar (una de les retallades del Departament d'Ensenyament). Per estalviar-se uns diners van dir que el primer estadi no es podia meritar fins a complir 9 anys de docència en comptes de 6. Segur que ella va assolir el primer estadi amb l'antiga manera de fer.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Re: segon estadi, ajuda!!!

EntradaAutor: sunset1980 » dc. jul. 06, 2016 8:09 am

Hola! El primer estadi el vaig fer amb sis anys, i va ser automàtic. Ara el primer és amb nou anys.
Així que al setembre faré el segon estadi. Aprofitaré ara al juliol per portar els papers, però tinc un dubte, els 4 crèdts restants els puc fer tots de formació per exemple? I si em surten a l'atri només cal que els anoti a la graella de la sol·licitud i ja està oi?

Gràcies per l'ajuda!
Imatge

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::