Excedència després de compactació

Educadors, mestres, interins..
llunera
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 1:41 pm

Excedència després de compactació

EntradaAutor: llunera » dj. ago. 06, 2015 1:54 pm

Hola!
Ara mateix estic fent la compactació de la reducció de jornada i estic pensant agafar una excedència d'uns mesos quan se m'acabi la compactació.

Sé que al no reincorporar-me a la feina després de la compactació hauria de tornar força diners de cop. Alguna de vosaltres ha agafat excedència després de compactar i sap més o menys quants diners et fan tornar?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Excedència després de compactació

EntradaAutor: tristantao » dj. ago. 06, 2015 8:51 pm

Hola!

Jo vaig demanar una any d'excedència després d'haver compactat mitja jornada i perquè et facis una idea els diners a retornar eren un 3000 i pico €, va ser al curs 2012-2013.

Una vegades et reincorpores a treballar, et regularitzen el sou igual, o sigui, cobres menys de la jornada que treballes. Ara, si pots, poder estar criant al teu nadó és un luxe inobidable! :-)
llunera
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 1:41 pm

Re: Excedència després de compactació

EntradaAutor: llunera » dv. ago. 07, 2015 9:01 am

Gràcies Tristantao! La veritat és que són molts diners però em val la pena poder estar més temps amb el meu nadó.
Quan et van fer tornar els diners? En acabar l'excedència o abans?
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Excedència després de compactació

EntradaAutor: tristantao » dv. ago. 07, 2015 1:07 pm

Hola!

Doncs jo els vaig tornar abans d'acabar l'excedència, de totes formes per normativa t'han de dir exactament els diners a retornar abans de prendre
la desició de si agafes o no l'excedència. Pregunta als teus Serveis Territorials i que t'ho calculin.

Ja ens diràs!
Tatiana
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 07, 2018 7:09 pm

Re: Excedència després de compactació

EntradaAutor: Tatiana » dv. set. 07, 2018 7:34 pm

Hola, ja sé que ha passat molt de temps de les costera publicaciones però no sé qué fer.
Estic de baixa per maternitat i al finalitzar aquesta estic pensant demanar una excedència per tenir cura de la meva filla o bé una llicència per assumptes propis. Quina diferència hi ha entre ambdues? Què interessa més?
D’altra banda, també havia pensat demanar una compactació d’un terç de jornada i la compactació de la llactancia després de la maternitat però tinc entès que si després no m’incorporo (perquè demano l’excedència o la llicència per assumptes propis) he de tornar tots els diners, per tant, potser m'interessaria agafar l’excedència/llicència directament. Què em recomaneu?
Moltes gràcies!!

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::