Reatrinyement nen de 9 mesos

Plors, malalties i consultes.
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Reatrinyement nen de 9 mesos

EntradaAutor: Annap82 » dj. juny 20, 2019 7:49 pm

Hola a tots!

A veure si aquest cop m'ajudeu ....com sempre
Desde que vàrem començar alimentació complementaria anem suuuuper restrets.
Fins el punt de tenir fisures!

He provat de tot. Prunes,kiwi,i crec que tots clase de verdures. Treient poma,platan,pastanaga i patata.


Fem cereals amb fibra,infusions de pruna i kiwi,casenlax,supositoris i tot i aixi anem fatal.

Que mes puc fer????

Començo estar desesperada!

Gràcies
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Reatrinyement nen de 9 mesos

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. juny 20, 2019 10:12 pm

Hola Annap82,

Imagino que ja ho has comentat al pediatre, i que és ell qui t'ha receptat el Casenlax aquest a part de les mesures dietètiques...

La meva filla petita anava restreta, però quan feia lactància materna exclusiva. Va estar fins a 11 dies sense fer caca! Diuen que fent lactància materna és possible estar fins 20 dies. Jo la portava a un digestòleg, perquè a més la vam haver de tractar d'un reflux important i segons ell tot i fer només pit no podia estar més de 3 dies sense fer caca. En aquest cas ell ens va receptar Eupeptina, i si no li feia efecte Duphalac. Ara bé, no recordo la dosi, i a més com et dic ella tenia menys de 9 mesos.

Podries consultar al pediatre sobre altres laxants.

Una altre cosa important és que estigui molt ben hidratat. Beu aigua suficient? Ara han començat les calors ja, i per tant possiblement sua més i també necessitarà més aigua. No sé, és una altre idea.
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Re: Reatrinyement nen de 9 mesos

EntradaAutor: Annap82 » dv. juny 21, 2019 8:58 am

Hola jomateixa82,

És el que no em canso de repetir els meus pares.... és molt important donar molta aigua, ja ho sé.
De fet cada vegada que el veig insisteixo amb el tema de l'aigua.

Intento també fer massatges a la panxa a veure si així millorem i res! Ara tinc visita a la infermera pediàtrica dijous vinent i tornaré a insistir amb aquest tema.

Ja havia pensat, també demanar pel tema digestòleg... a veure.

Ja us aniré explicant...

Pensava que potser algú per aquí havia trobat algun aliment que anés bé per aquests tema i que jo no fes...

no se , començo a estar preocupada, i a part els avis no paren d'atabalar en aquest tema
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Reatrinyement nen de 9 mesos

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 21, 2019 8:41 pm

Hola,

Quan jo anava a les classes de lactancia la comadrona va dir que lo maxim que havia vist en un bebé havia sigut 21 dies semse fer caca. Però entenc que es referia a un nadó petit, no sé si amb 8 mesos també et diria el mateix: ella deia que tranquils, que no estimulessim mai de la vida i que el nen acabaria fent caca.

No ho sé, aviam que et diu la pediatra. Anims! :-()-)
Imatge

Imatge
Mos
Entrades: 4
Membre des de: ds. nov. 10, 2018 7:17 am

Re: Reatrinyement nen de 9 mesos

EntradaAutor: Mos » dv. juny 28, 2019 4:56 pm

Ei
Jo també crec que serà tema de líquids, prova de donar-li més aigua, més pit O bibi (el que feu).
Ànims!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Reatrinyement nen de 9 mesos

EntradaAutor: Ally83 » dv. juny 28, 2019 5:32 pm

No heu comentat, o no ho he vist, oli d’oliva barrejats amb els pures, aigua, llet (bibi o teta). I si fes triturats fes mes aigua, o sopes...

A la meva filla l’oli es essencial
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::